Awaiting Email Confirmation
Reg: Jul 2003
Gokväll..
När jag sålde kava kava, i form av bitar av roten och ibland pulver, så fungerade kavan. Men jag upptäckte det inte själv förren på slutet av min kariär. Det var en sån där period när alla pengar var slut och man testade sortimentet för, kanske, den tjugonde gången..
Efter den rundan så fick jag alltid kavan att fungera. Min kava köpte jag från azarius.nl.
Jag körde den i en mixer tillsammans med lite vatten och matolja, eller mjölk om ingen olja fanns tillgänglig.. I början lyckades vi tvinga ner skiten som den var, men mot slutet så silade jag vätskan i ett vanligt kaffe-filter (tar en jävla tid om det är pulveriserad kava man har att göra med).
Man blir faktisk riktigt euforisk efter tillräckliga mängder, minst 10g per person.. Synd bara att det är så dyrt i förhållande till andra, illegala, droger (som tex cannabis) - om kavan vore billigare så skulle jag nog använda det ofta. Det är ett trevligt rus, påminner lite om alkohol men är nästan mer euforiskt.
Vad gäller extrakt så ska de fungera, men köp inte kava i piller-form - det brukar bara vara skit.. Kanske naturensdroger.nu har något bra extrakt att erbjuda på kapsel, men jag har iaf inte testat det..
Ha de bra o SKål!
2047