2023-10-31, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PastorBolognese
Det är en skandal i sig och de poliserna borde tas ur tjänst så inte fler som faktiskt blir utsatta för brott blir ignorerade. De skyddar ju aktivt förövaren.

Sedan ska till en rejäl känga till försvarsmakten som inte har som uppgift att agera domare. De ska ge fan i sitt "anseende" och gå efter fakta.

Ja det är illa. Samtidigt så har försvarsmakten ju ett säkerhetsansvar och kanske behöver ingripa innan ett rättsfall inletts eller en dom fallit. Men det här fallet kanske leder till att de ser över sina rutiner i dylika ärenden. Man får ju hoppas att brottsoffret fått en ursäkt från de som dömt ut honom på förhand och de som förminskat honom när han beskrivit det han varit utsatt för.
2023-10-31, 14:04
Medlem
Sabrin har verkligen investerat hela sitt liv åt att trakassera, förfölja och sabotera Felix liv.

Vilken djupt störd människa.

I den andra tråden var det en "intressant" skribent som febrilt försökte försvara och ursäkta Sabrin. Vidare påstod skribenten att Sabrin och Felix hade dejtat i åtta år och att Felix är en "player". Något som påminner om förhören med Sabrins syster, där denne berättade att Sabrin påstått att hon dejtat Felix i flera år.

Ett påstående som ingen annan styrkt eller pratat om.

Samma skribent har enbart skrivit i den tråden, samt letat efter information om andra personer i en tråd om Skellefteå.

Den här Sabrin är och förblir en empatilös, manipulativ och sadistisk person. Hon går inte att omvända, rehabilitera eller förbättra. Hon är definitionen av ondska.
2023-10-31, 14:30
Medlem
Det som är mest beklämmande är förstås alla personer som får sms och tycks köpa vad som sägs rakt av. Har folk fullständigt tappat förmågan att tänka själva? Källkritik eller informationssökning ligger kanske inte för dem?

Hotellchefen i Hemavan, befälen på F21, folk som anmält honom för våldtäkt etc. Om nu detta enbart har skett på indicier och grundar sig på de sms som skickats är det inte konstigt att vi har flat earthers, anti-vaxxers och att typer som Trump blir Commander in Chief. Jag skäms över att vara människa.
2023-10-31, 14:51
Medlem
grodanskurts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toeknee
Sabrin har verkligen investerat hela sitt liv åt att trakassera, förfölja och sabotera Felix liv.

Vilken djupt störd människa.

I den andra tråden var det en "intressant" skribent som febrilt försökte försvara och ursäkta Sabrin. Vidare påstod skribenten att Sabrin och Felix hade dejtat i åtta år och att Felix är en "player". Något som påminner om förhören med Sabrins syster, där denne berättade att Sabrin påstått att hon dejtat Felix i flera år.

Ett påstående som ingen annan styrkt eller pratat om.

Samma skribent har enbart skrivit i den tråden, samt letat efter information om andra personer i en tråd om Skellefteå.

Den här Sabrin är och förblir en empatilös, manipulativ och sadistisk person. Hon går inte att omvända, rehabilitera eller förbättra. Hon är definitionen av ondska.

Någon har anmält inlägget för falsk ryktesspridning.

Såg ett annat inlägg från dig angående ond eller sjuk. Man kan vara lite av båda. En person kan vara sjuk, och när man mår extra dåligt får de mer störda delarna av ens personlighet utlopp och man gör ondskefulla saker för att må bättre. Maktkänslan ger lite lättnad i stunden, gissar jag.
Senast redigerad av grodanskurt 2023-10-31 kl. 15:13.
2023-10-31, 15:26
Medlem
Vilken tjej var det i slutet av program två? Nuvarande frun? Inte kan det väl ha vart GM?
2023-10-31, 15:57
Medlem
Peace2023s avatar
Fy faan rent ut sagt vilken ond människa.
Skäms hon inte idag? Är det inte henne folk snackar om - med rätta??
2023-10-31, 15:59
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J.R
Det som är mest beklämmande är förstås alla personer som får sms och tycks köpa vad som sägs rakt av. Har folk fullständigt tappat förmågan att tänka själva? Källkritik eller informationssökning ligger kanske inte för dem?

Hotellchefen i Hemavan, befälen på F21, folk som anmält honom för våldtäkt etc. Om nu detta enbart har skett på indicier och grundar sig på de sms som skickats är det inte konstigt att vi har flat earthers, anti-vaxxers och att typer som Trump blir Commander in Chief. Jag skäms över att vara människa.

Ja, och när de får sms utan avsändare, utan att det är undertecknat. Och köper det rakt av.
2023-10-31, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bomullsvanten
Är detta GM:s Instagram?
https://www.instagram.com/sabrin*lss*n/

* = o

Inte längre tillgänglig längre, så inte garanterat GM men hög sannolikhet.

Allmänt bra serie med välstrukturerat förlopp, är mitt betyg efter att ha sett drygt halva.
2023-10-31, 16:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Varför i helvete ringde han inte polisen?!
Det verkar ju inte göra nämnvärd skillnad ändå att rapportera en stalker till polisen… Som i del två med den skrattande polisen som inte ens ville kolla SMS-historiken innan det lades ned.

Hur som helst riktigt sjukt hur pass långt det går i andra delen. Oavsett om han är ”mesig” eller inte så ser jag inte vad det har för betydelse, och jag ser inte heller vad han skulle kunna göra för att stoppa någon som beter sig på det sättet. Har också svårt att tro att ett nytt nummer hade hjälpt, när det inte ens hjälpte att försöka flytta till en helt ny stad där han inte kände någon.
2023-10-31, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OnlyHans
Inte längre tillgänglig längre, så inte garanterat GM men hög sannolikhet.

Allmänt bra serie med välstrukturerat förlopp, är mitt betyg efter att ha sett drygt halva.

För mig funkar länken, du kanske glömda byta ut bokstäverna
2023-10-31, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjarnsubstans
Vilken tjej var det i slutet av program två? Nuvarande frun? Inte kan det väl ha vart GM?

Jo det är med största sannolikhet Sabrin! Blir vääääldigt spännande att höra vad hon har att säga. Vet att man alltid försöker höra båda sidorna. Nu senast i serien om Hagamannen så sa de att de hade frågan om han ville medverka i programmet men han avböjde.
2023-10-31, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av solenskiner120
För mig funkar länken, du kanske glömda byta ut bokstäverna

Ska det verkligen bara o på båda ställena? "Nolsson"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in