Citat:
Ursprungligen postat av
Hejhoppillisnopp
Bajs-Hankz vände sig om i en riktig manöver-fart
“Fan att dyka upp på dumpen-dejt vart inte så smart”
Inte heller är förnekelse tydligen första steget
Och nu blir Hankz snart av med det senaste kneget
“Patrik, Patrik jag har ju faktiskt ingenting gjort"
Men vad går det i toaletten att skönja för äcklig lort?
Enligt Hankz är den 20 centimeter slak
Men inte fan kan han spola när han tömt sin bak
Olja kan tydligen användas för mer än att steka sin mat
Det gäller bara att hitta en minderårig kandidat
Till slut spottar stackars Hankz bara luft
Bäst att ringa SVT med det sista av sitt förnuft...
Tjusigt!
Citat:
Ursprungligen postat av
BarryHatter
#300.
Filmen… Alltså, vad fan är det man precis fick beskåda? Den färgglada, batikaktiga tröjan som obarmhärtigt töjs ut av en rejält tilltagen bälg. En lång sladd till hörlurarna som fladdrar i vinden från de flåsande andetagen. Under det den lilla väderbitna ballongknuten som farbror snurrar frenetiskt för att försöka få fart på samarbetsviljan, samtidigt som han på dämpad östgötska väser saker som ”clitoris” till Skurt-barnet som svarar avmätt. Vidare fortsätter han att tjata om fingerpull och innan man vet ordet av har han stapplande fläkt upp sin nedsuttna lastbilsröv rakt i kameran och frågar ystert ”Selu min röv nö?”, varpå han petar in en tampongliknande dildo i pruppen. Allt komplett med tigeraffisch, drönare och Levin-gura i röd, hemvirkad snodd hängandes på väggen samt ”Hem till byn” på VHS-kasett. Någonstans där byter han taktik och under fortsatt tjat återgår han till att spinna runt sin ålderstigna, nedkissade metmask.
Hur fan tänker man? Hur skulle man klara av att någonsin återhämta sig socialt efter detta? Publicerad på Dumpen eller ej…
Det behöver inte beskrivas igen efter din målande ordmatta. Ballongknut, metmask, hissknapp, eller skinnslamsa. Kär snopp har många roliga namn!
Citat:
Ursprungligen postat av
SmegmaFri
Kul liv för hans importbrud som precis drabbats av bröstcancer.
Och på detta få besked om att gubben våldtagit minderåriga, sexchattar med flera barn, fantiserar om djursex och sist men inte minst trånar och smygrunkar efter hennes systers barn.
Och som grädde på moset: Hennes gubbe är nu rikskändis för att ha deltagit i de vidrigaste filmerna i Dumpens historia.
Livet i Sverige blev nog inte vad hon drömt om.

Hahaha! Jag har skrattat en timme snart åt kvällens makalösa underhållning. Och tack ska ni ha som gjorde skrattattacken riktigt svårartad. Herregud, jag kan inte sluta. Där sitter den lilla thaifrun och förstår knappt vad läkarna säger när de berättar för henne om cancern. Snillet med en gummitampong i röven kommer till undsättning som tolk. Och nu tar det ytterligare sex veckor innan frun fattar vidden av det senaste scoopet. Chatloggarna måste halvt översättas innan hon inser att hennes systerdotter var nästa munsbit hennes övergödda gamla åtel till gubbe ville sätta tänderna i. Den här tragedin är helt otrolig. Det är som en Lorry-scen, går knappt att regissera den där nordiska drömmen som thailändskan sent omsider nu varseblir inte var något annat än knott och pedofiler. Vilka livsöden det finns i vårt avlånga land, och här ligger jag och håller på att kväva mig själv av njutning.
Det är verkligen såna här ögonblick som gör livet värt att leva. Tack Dumpen! Och tack fiskaren som uppmanar honom att suga på dildon, allt för den makabra underhållningens skull. Kan det rent av vara så att vi fått en kandidat i någon av den kommande Gäddgalans kategorier?
https://i.postimg.cc/C5dLBRXs/20231031-030236.jpg
https://i.postimg.cc/tyR7TskR/20231031-030859.jpg