Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-30, 15:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Immunitetstävlingen.

2023-10-30, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag måste börja med att välkomna alla rasister till tråden. Det har varit ovanligt vårdat och trevligt men visste det skulle bli ordning på torpet förr eller senare.

Hur någon kan ta Terese parti kan jag inte begripa. Det bästa för henne hade varit om hon insåg sin begränsning socialt och hoppat av programmet lite snyggt. Hon kommer bara falla djupare ner i det svarta hålet.

Ja du var ju på Stranden 24/7 och såg med egna ögon hur Teres betedde sig??? allt vi hört om henne är bara hörsägen hittills

Det ända vi kan gå efter är det vi bara ser på tv:n och där har gruppen betett sig jävligt tvivelaktigt mot Terese framförallt i veckans avsnitt som nästan framstår som mobbning

Hade situationen varit omvänd hade jag backat äckliga Ken

så det där jävla rasistkortet kan du torka dig i röven med
2023-10-30, 16:19
Medlem
greta75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Ja du var ju på Stranden 24/7 och såg med egna ögon hur Teres betedde sig??? allt vi hört om henne är bara hörsägen hittills

Det ända vi kan gå efter är det vi bara ser på tv:n och där har gruppen betett sig jävligt tvivelaktigt mot Terese framförallt i veckans avsnitt som nästan framstår som mobbning

Hade situationen varit omvänd hade jag backat äckliga Ken

så det där jävla rasistkortet kan du torka dig i röven med

Och jag pissar på ditt mobbingkort. Ber hon om ursäkt istället för att köra offerkoftan och chilla istället för att hävda sig hela tiden så kommer de snart förlåta och acceptera henne. Men det har hon inte i sig - hon vet inte hur man gör.
Senast redigerad av greta75 2023-10-30 kl. 16:21.
2023-10-30, 18:04
Medlem
Bakarettans avatar
Therese må vara en Bitch-Deluxe...MEN man utsätter inte EN person i en grupp som fjollan Ken gjorde. Han om någon borde tänka sej för hur man behandlar en annan människa. Negerfjolla som han är. Men det är ju som det är i det här politiskt korrekta skitlandet...Vilka är det som styr. SVT, TV4..Greta Thunberg eller Jonas Gardell?
Els-Marie är, enligt mej, en
typisk PK-kvinna med en enorm aura av feminism.
Strikt & med ett sting av ett litet hat emot det manliga könet.
Charlie...lille gubben.. töntig men rätt cool ändå i sitt sätt att vara.
Karolina är vek & borde åka hem.
Emilio...vem är det?
Ylva.. KRAFTFULL KVINNA som lipar ögonen ur sej för att hon behövde byta ut en lagmedlem.
Herregud!
Orkar inte skriva mer nu.
Återkommer.
2023-10-30, 18:17
Avslutad
Gick det här avsnittet idag? Har ingen aning så jag använder spoilertaggen. Om Ken och Therese.

Senast redigerad av sirsia0 2023-10-30 kl. 18:31.
2023-10-30, 18:20
Medlem
Bakarettans avatar
[quote=greta75|86242114]Jag måste börja med att välkomna alla rasister till tråden. Det har varit ovanligt vårdat och trevligt men visste det skulle bli ordning på torpet förr eller senare.

Hur någon kan ta Terese parti kan jag inte begripa. Det bästa för henne hade varit om hon insåg sin begränsning socialt och hoppat av programmet lite snyggt. Hon kommer bara falla djupare ner i det svarta
Du, i Sverige finns det ett mindre antal rasister. Tror inte någon befinner sej här I tråden du.
Vi andra som protesterar emot att ni som är politiskt korrekta är ganska många nu. Du har nog svårt att förstå, eftersom du envisas med att vara politiskt korrekt, Hela tiden.
2023-10-30, 18:27
Avslutad
Om gränslandet.

2023-10-30, 19:52
Medlem
fjolla666s avatar
Inte första gången det bara är tjejer som står över i en tävling. Hur förklarar feministerna detta fenomen?
2023-10-30, 20:17
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Asså, att säga "Not the white tears" till en vit kvinna som gråter efter vuxenmobbing. Detta sades av svarta Ken, som för övrigt bara pratar engelska. Det är självklart rasistiskt och han borde uteslutas. Förra året sade någon negress OM någon svart tjej som inte ens hörde detta själv, utan det sades i 2a hand till henne. Denne person som sade Negress blev utkastad av produktionen.

Men att säga gråt inga *insert hudfärg* tårar till någon som gråter efter att ha blivit påhoppad borde självklart rendera i att rasisten kastas ut.

Tänk om Therese hade sagt "not the black tears" till Ken efter att han hade blivit påhoppad och suttit och gråtit.

Oh well, det är väl som vanligt i Sverige...
2023-10-30, 20:20
Medlem
Jävla neger jävel....
2023-10-30, 20:21
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Jag måste börja med att välkomna alla rasister till tråden. Det har varit ovanligt vårdat och trevligt men visste det skulle bli ordning på torpet förr eller senare.

Hur någon kan ta Terese parti kan jag inte begripa. Det bästa för henne hade varit om hon insåg sin begränsning socialt och hoppat av programmet lite snyggt. Hon kommer bara falla djupare ner i det svarta hålet.

"Not the white tears"
2023-10-30, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Inte första gången det bara är tjejer som står över i en tävling. Hur förklarar feministerna detta fenomen?
Att killar är oftast bättre på fysiska tävlingar än tjejer.
Det är så kul med såna som dig som ska komma in med "got you!" grejer som ni tror att ni har listat ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in