2023-10-20, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av humperdick
Att det finns områden i Sverige dit ambulansen inte gärna åker för att den anses representera något som befolkningen i dessa områden inte ser som deras är enormt allvarligt och början på något ännu mer allvarligt, ser man inte det är man blind.

Malmö är ett bra exempel på hur våra politiker förstört stora omården medelst inkompetens.

Bra skrivet, stämmer till 100%.
Nu bor jag i Helsingborg men har spenderat mycket tid i Malmö och det är en stad man undviker sen kulturberikarna gjort staden till en otäck plats.
Vi får hoppas packet tröttnar och flyttar hem där dom kan utöva sina stenåldersreligoner för dom hör ej hemma i västvärlden.
Citera
2023-10-28, 06:06
Medlem
Dömdes för grova våldtäkter i Malmö 2017 – var utvisad i fyra dagar

Mannen våldtog och förnedrade en kvinna i en källare i Malmö och dömdes till utvisning. Det dröjde flera år innan gränspolisen satte honom på ett plan mot Syrien. Bara fyra dagar senare var han tillbaka i Sverige, visar SVT Nyheter Skånes granskning.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/skane/domdes-for-grova-valdtakter-i-malmo-2017-var-utvisad-i-fyra-dagar--owdzvm
Citera
2023-10-28, 12:51
Medlem
Malmö har inte varit så lugnt på länge när det kommer till bombattentat och offentliga avrättningar. Det är kolugnt i Malmö nu. Förutom det vanliga såsom - rån. misshandel, stölder, skrikande araber i kollektivtrafiken, galna skolor mm mm

Min teori är att myndigheter har flyttat ut de inavlade klan-krigarna runt om i landet och nu bombas det därför lite överallt istället. Sverige har en dysfuntionell teori att "flytta runt på problemen" istället för att utvisa. Våldet i Sverige har inte ökat - det är bara mer utspritt nu och närmars sig DNs läsekrets och därför "märker journalisterna" på Södermalm av det mer. När det var en bomb var 3-4 dag i centrala Malmö redan sommaren 2015 så var det inga rubriker direkt i riksmedia. Då kunde vi läsa i DN att det var skåningarnas fel eftersom de är rasister, nazister och hatare. Reinfeldt höll med. Rätt åt dem sa han i SVT okritiserat. Vi får alla hoppas att det börjar bombas på södermalm så snart som möjligt för först då kommer de DN-skadade att reagera.
Citera
2023-10-29, 16:27
Medlem
Placeholders avatar
Massiv Palestina demonstration nu i staden, tror faktiskt den är större än första maj tågen. Hela Möllevångstorget fyllt. Och då var ändå inte alla som går omkring med flaggan på ryggen i själva tåget.
Citera
2023-10-29, 16:38
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Placeholder
Massiv Palestina demonstration nu i staden, tror faktiskt den är större än första maj tågen. Hela Möllevångstorget fyllt. Och då var ändå inte alla som går omkring med flaggan på ryggen i själva tåget.
Igår var jag inne i rövhålet Malmö . Jag hade fäst en israelisk flagga på min gamla pickis.
Körde runt Möllan och andra delar och det tog inte många minuter förrän araberna började vissla, skrika och kasta sten och flaskor mot mig. Det var både män och kvinnor ska tilläggas.
Kändes som om man vara i Gaza. Helt sjukt.
Citera
2023-10-29, 16:46
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist

Min teori är att myndigheter har flyttat ut de inavlade klan-krigarna runt om i landet och nu bombas det därför lite överallt istället. .

Det är inte samma personer som håller på.
Citera
2023-10-30, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f30malmo
Det är inte samma personer som håller på.

Jo det är samma slags folk. När de hackade den krypterade tjänsten så fängslades 400 st och nya av samma slags individer tog över bara i det tillfälliga vacumet. "Same same but different" De blir utsläppta snart och blev inte utvisade.

Uppsalapolisen lyckades ju jaga ut alla kriminella araber ur Uppsala och fick belöning av Stefan Löfven och alla journalister. I realiteten löste ju Uppsala-polischefen absolut inga problem alls. Han bara flyttade på dem.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2023-10-30 kl. 17:48.
Citera
2023-11-06, 19:54
Medlem
spoilers avatar
"Socialdemokraterna i Malmö berömmer sig för att styra över Sveriges med ”superdiversifierade” stad. Kritiker mot denna demografiska utveckling där svenskar idag utgör en etnisk minoritet använder andra begrepp för stadens tillstånd. När 1 400 judar brutalt mördades av muslimska terrorgruppen Hamas och Malmös gator fylls av skaror som hyllar massmordet meddelar S-styret att man storsatsar på antirasism – mot islamofobi och afrofobi."

https://samnytt.se/1-400-judar-mordade-av-hamas-malmo-mobiliserar-mot-islamofobi
Citera
2023-11-10, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av terrieterrie
Jag är medlem på en hemsida för en amerikans sci-fi författare som jag avgudar. Döm om min förvåning när det nu har uppkommit en diskussion på denna sida om dels Lars Vilks och dödshoten emot honom, dels om situationen i Malmö med dess enorma muslimpopulation!

Det som förvånar mig är att dessa amerikaner har en uppfattning om hur det ser ut i Rosengård och denna uppfattning är allt annat än positiv. Man kallar Malmö för en av Europas "muslimska enklaver". Man skriver om hur ambulansen t ex inte törs åka in i vissa områden utan poliseskort, hur tegelstenar kastas genom ambulansfönstren etc. Man ger också länkar till olika bloggar och hemsidor där situationen i Malmö beskrivs som fullständigt utom kontroll.

Exempel: Etniska svenska familjer flyr Malmö, svenska tjejer trackasseras i skolan av den muslimska majoriteten och kallas för horor för att de inte bär slöja... etc etc...

Min fråga: ÄR det verkligen så här illa?? Varför hör vi så lite om det i så fall?
HUR politiskt korrekt och toppstyrd är egentligen svensk media??

mvh
tt

topkek på att det mer eller mindre har blivit exakt som du beskrev i ditt inlägg för 16 år sedan. who knew?
Citera
2023-11-10, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retsina
Igår var jag inne i rövhålet Malmö . Jag hade fäst en israelisk flagga på min gamla pickis.
Körde runt Möllan och andra delar och det tog inte många minuter förrän araberna började vissla, skrika och kasta sten och flaskor mot mig. Det var både män och kvinnor ska tilläggas.
Kändes som om man vara i Gaza. Helt sjukt.

Spännande!
Att köra runt på Möllan med Israel flaggan borde väl klassas som hets mot folkgrupp nuförtiden. Har dock sett massa Palestina flaggor och de verkar numera t.o.m dra till sig färre arga blickar än svenska flaggan i Malmö. Har även noterat att i takt med den svenska flaggan verkar fasas ut, så börjar många även istället byta den mot den skånska flaggan.
Citera
2023-11-12, 11:10
Medlem
Retsinas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Spännande!
Att köra runt på Möllan med Israel flaggan borde väl klassas som hets mot folkgrupp nuförtiden. Har dock sett massa Palestina flaggor och de verkar numera t.o.m dra till sig färre arga blickar än svenska flaggan i Malmö. Har även noterat att i takt med den svenska flaggan verkar fasas ut, så börjar många även istället byta den mot den skånska flaggan.
Malmö är som mellanöstern.
Citera
2023-11-12, 15:57
Medlem
Placeholders avatar
Idag är en dyr dag för Malmö. Både fotbolls supportar och hamas supportrar samtidigt, jobbigt för polisen. Palestina\Hamas tåget idag var nog av samma storlek som tidigare om inte större, såg inte hela. Verkar som de gör det varje söndag nu, måste kosta massor. Polishelikopterns kostnad kan iaf delas på två idag om man ska se något positivt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in