2023-10-28, 22:19
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Ähh. Fanskaran består antingen av medgångssupportrar eller huliganer. Ingen som saknar er i Allsvenskan.
Håller jag inte med om, går man bara utanför dörren så är stan totalbombad med klistermärken, HIF-målningar och allt möjligt. Känns som stödet för klubben aldrig varit så stort som nu. Huliganer finns det väl säkert en del av, är inte så insatt i den världen. Du får gärna ha din åsikt men tycker du det är roligare att ha tex Utsikten i Allsvenskan än HIF?
Senast redigerad av Fappy11 2023-10-28 kl. 22:26.
Citera
2023-10-28, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Håller jag inte med om, går man bara utanför dörren så är stan totalbombad med klistermärken, HIF-målningar och allt möjligt. Känns som stödet för klubben aldrig varit så stort som nu. Huliganer finns det väl säkert en del av, är inte så insatt i den världen. Du får gärna ha din åsikt men tycker du det är roligare att ha tex Utsikten i Allsvenskan än HIF?

Han är ett troll som försöker göra dig arg. Djurgården har många fler huliganer med ännu fler nazister.
Citera
2023-10-29, 00:37
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11

Inte alls. Men jag tror att gemene allsvensk följare hellre ser Gais, Västerås, Öster, Örgryte och till och med mitt kära Östersund (!), än ett trött HIF.

Sorry. Något gick sönder när fansen skulle fajtas med Henke och Jordan och att se en alkoholiserad Granen göra bort sig.

Ettan snarare än Allsvenskan tyvärr
Citera
2023-10-29, 00:44
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av filurifix
Han är ett troll som försöker göra dig arg. Djurgården har många fler huliganer med ännu fler nazister.

Jag håller inte på Djurgården, din clown
Citera
2023-10-29, 07:38
Avslutad
Otroligt intressant att pånyttfödda Skövde och Helsingborg möts i sista omgången? Kommer den matchen avgöra vilket lag som slipper direktnedflyttning?
Citera
2023-10-29, 08:48
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Otroligt intressant att pånyttfödda Skövde och Helsingborg möts i sista omgången? Kommer den matchen avgöra vilket lag som slipper direktnedflyttning?

Ja troligen.
Citera
2023-10-29, 09:25
Medlem
kubuns avatar
Match nummer ett idag är ju VSK - GAIS och visst osar det kryss så det stänker om det men att VSK så gärna nöjer sig med det ger ju GAIS viss möjlighet att sno åt sig initiativet och föra matchen men det är nog också någonting västeråsarna har tänkt på och gått igenom när de dragit spelplanerna.
Citera
2023-10-29, 13:40
Medlem
Addhocs avatar
Domaren har fan inlett matchen uruselt med tidiga avblåsningar och felaktiga dito. Mest fel åt ett håll dock och det är tydligt att han ska försöka stå emot hemma-tryck vilket istället blivit misslyckat och nu resulterat i 0-1 i röva.
Citera
2023-10-29, 13:51
Medlem
Är det något mentalt fel på VSK-publiken? Deras back får en Gaisare ur balans just när VSKs målvakt är på väg ut mot deras håll. Blir en olycklig kollision pga detta, men alla måste ha sett vad som hände? Ändå skanderas det om "ut med packet" och dylikt. Ärligt talat...
Citera
2023-10-29, 14:14
Medlem
Fin assist av kommentatorns pojkvän!
Citera
2023-10-29, 14:14
Medlem
Addhocs avatar
Såååjaaaaa!!! Gefvert är så djävla viktig i vsk!! Och sen Abdulhakim Jabir Ali strikes again😍😍😍😍
Citera
2023-10-29, 14:20
Medlem
baggebo1s avatar
Snyggt! Gott att vända på hemmaplan i avgörande match. Blir kul med VSK i Allsvenskan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in