2023-10-28, 17:01
Avslutad
Kul med oavgjort mellan Trelleborg-heif. Alltid kul när båda lagen tar poäng.
Citera
2023-10-28, 17:02
Medlem
MarlonBrandys avatar
Härlig dödskamp i bottenstriden. Sju sjuka lag slåss om livet och inte minst ekonomin. Personligen vill jag få ut skitlaget AFC. Skövde och Jönköping är väl inte några favoriter heller.

Må sämsta lag åka ur!
Citera
2023-10-28, 17:05
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarlonBrandy
Härlig dödskamp i bottenstriden. Sju sjuka lag slåss om livet och inte minst ekonomin. Personligen vill jag få ut skitlaget AFC. Skövde och Jönköping är väl inte några favoriter heller.

Må sämsta lag åka ur!

Verkligen.....en pinne på Vångavallen var precis vad jag räknade med.

Tänk om Skövde vinner imorgon (vilket inte är orimligt) eller om Örgryte slår Sundsvall...
Citera
2023-10-28, 17:13
Medlem
Fappy11s avatar
Som HIF:are blir jag så jäkla deprimerad, vi har många superhängivna fans som ger allt för klubben och får bara en skitmacka tillbaka. Vi borde egentligen spela i Allsvenskan men pga att klubben misshandlats så svårt senaste åren så slåss vi istället om att hålla oss kvar i superettan, fan patetiskt, avgå alla!
Citera
2023-10-28, 17:19
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11
Som HIF:are blir jag så jäkla deprimerad, vi har många superhängivna fans som ger allt för klubben och får bara en skitmacka tillbaka. Vi borde egentligen spela i Allsvenskan men pga att klubben misshandlats så svårt senaste åren så slåss vi istället om att hålla oss kvar i superettan, fan patetiskt, avgå alla!

Helt enig med dig. Till 100 procent.
Citera
2023-10-28, 17:46
Medlem
MarlonBrandys avatar
Hur har Heif misshandlats? Vilka ska avgå? Regeringen? Granen/landsfadern? Baxter?

Handlar det inte om för stor självbild och för mediokra spelare?
Citera
2023-10-28, 18:25
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fappy11

Ähh. Fanskaran består antingen av medgångssupportrar eller huliganer. Ingen som saknar er i Allsvenskan.
Citera
2023-10-28, 18:32
Medlem
vackertsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Jönköping är på väg raka vägen ner i Division Ett. Tror de åker ur om de torskar idag. Kan bli Jönköping och Örgryte som ramlar ner. Mycket talar för det.

Eller Giffarna och AFC
Citera
2023-10-28, 18:48
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vackertsvin
Eller Giffarna och AFC

Det är otroligt jämnt!!!!
Citera
2023-10-28, 19:48
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Sköt ditt du trazke så sköter jag mitt. Jag har full koll på vad jag vill och känner i sympativäg. Till skillnad från andra som bara snackar skit.
Trelleborg ska vi fixa minst en pinne mot.

Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Kul med oavgjort mellan Trelleborg-heif. Alltid kul när båda lagen tar poäng.
Å Zebran hade rätt igen den rackarn
Citera
2023-10-28, 20:32
Medlem
Teus avatar
Citat:
Mest logiskt vore det att dom lag som har mest streams får mest cashback. Men det kanske är svårt att mäta eller?

Intressant dag idag för bottenstriden! Blir långkallingar för årskortet gäller inte in till vippen på Gavlevallen.
Nej det hade naturligtvis varit oerhört enkelt att mäta. Finns inte många streaming tjänster som inte mäter antal viewers. Detta är oerhört värdefull data.
Citera
2023-10-28, 22:13
Medlem
Fappy11s avatar
Citat:
Hur har Heif misshandlats? Vilka ska avgå? Regeringen? Granen/landsfadern? Baxter?

Handlar det inte om för stor självbild och för mediokra spelare?
Dem kan avgå allihop inklusive regeringen
Spelarna är sämre än mediokra det håller jag med om, självbilden kan man väl argumentera om, men hur stor supporterskara har utsiktens BK liksom, eller Brage?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in