2023-10-29, 13:52
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Var kan man se bilder och filmer på detta sex stympnings tortyr agerandet eller resultatet av det?

Att Israel världens mest utvecklade och bäst skyddade sandland inte såg denna attack komma tror jag inte ett dugg på.

Ledare gör vad som helst för att få eller utöka sin makt, ledarna i Palestina och Israel har alltid samarbetat i stora frågor och fotfolket får alltid lida.

Men som sagt bevisen på halshuggningar mm var finns dem?

Det har redan besvarats av många personer i olika trådar. Man har visat dom för pressen. Av hänsyn till de döda och deras anhöriga så kommer du inte hitta dessa bilder på dina vanliga gore-sidor. Israelerna är mer civiliserade än så, till skillnad från medlemmarna av dödskulten.
Citera
2023-10-29, 13:53
Medlem
Hallbarhetnollas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
det blir en never ending story

1 miljon barn som växer upp och hatar israel över allt annat, hur ska man lösa detta?

Finns bara en sak och det är att man tyvärr måste göra slut på alla terrorister och deras barn.
Synd om barnen som inte valt sina föräldrar, men ansvaret för barnens död ligger hos terroristföräldrarna och deras val att föda barn och samtidigt försöka ödelägga Israel.
Citera
2023-10-29, 13:53
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klinkerhofen
det blir en never ending story

1 miljon barn som växer upp och hatar israel över allt annat, hur ska man lösa detta?

Det skulle dom göra ändå. 2,2 miljarder muslimer hatar israel över allt annat för att hatboken nummer 1, koranen uppmanar dom att göra det.
Citera
2023-10-29, 13:54
Medlem
Krakems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Det skulle dom göra ändå. 2,2 miljarder muslimer hatar israel över allt annat för att hatboken nummer 1, koranen uppmanar dom att göra det.

https://twitter.com/habibi_uk/status...30163420209189

I en moské nära dig.
Citera
2023-10-29, 13:57
Moderator
T-80Us avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumdryg
Ha ha, sluta trolla själv idiot. Eller du kanske är noll insatt och gör bort dig nu? Så illa påläst kan du väl inte vara så att du inte känner till att gränsen till Egypten är stängd?

Det här diskuteras allt för lite.

Varför är gränsen till Egypten stängd? Håller inte hela Mellanöstern på att demonstrera sig sönder och samman för palestinierna? Borde inte länder som Jordanien och Egypten ta emot dem alla med öppna armar?
Citera
2023-10-29, 13:58
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
https://twitter.com/habibi_uk/status...30163420209189

I en moské nära dig.

Det råder ingen tvekan om att islam är en dödskult.
Citera
2023-10-29, 14:02
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T-80U
Det här diskuteras allt för lite.

Varför är gränsen till Egypten stängd? Håller inte hela Mellanöstern på att demonstrera sig sönder och samman för palestinierna? Borde inte länder som Jordanien och Egypten ta emot dem alla med öppna armar?
Om Egypten öppnar gränsen och släpper ut alla Gazabor så får de aldrig mer återvända. Man vill från deras perspektiv inte vara delaktig i en etnisk utrensning.
Palestina och Jerusalem är centrala för muslimer över hela jorden. Gaza är den sista utposten i södra Palestina.
Citera
2023-10-29, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Julskinkato
🤔 Dom gör väl just det nu? Sen kan du inte fylla hela landet med saltvatten. Blir inte bra.
Inte hela landet, bara Gaza
Citera
2023-10-29, 14:05
Medlem
Witkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Det har redan besvarats av många personer i olika trådar. Man har visat dom för pressen. Av hänsyn till de döda och deras anhöriga så kommer du inte hitta dessa bilder på dina vanliga gore-sidor. Israelerna är mer civiliserade än så, till skillnad från medlemmarna av dödskulten.
Besvarats av personer som var där då?
Jag tvivlar då krigspropaganda inte är något nytt.
Citera
2023-10-29, 14:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Om de ska ringa upp mig just i det huset jag befinner mig så förutsätter jag att de har mitt nummer. Eller ringer de och varnar på måfå?

Dom har allas nr till huset dom ska bomba, svarar en så ber dom personen varna alla inneboende. Då får den personen 2 timmar på sig oftast. Sen blir det som det blir
Citera
2023-10-29, 14:08
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krakem
Ett narrativ dumsvenne lurats tro i det svenska kalifatet enligt den berömda förklaringsmodellen ”min granne är mussla och han är jättesnäll och talar förtroendeingivande”. Tyvärr avgörs verkligheten inte i grannskapet utan verkligheten. Låt oss syna det här ”sida vid sida” i ”fred”.

*1948 bodde det 75.000 judar i Egypten. Idag bor det 40 judar.

*1948 bodde det 150.000 judar i Irak. Idag bor det 7 judar i Irak.

*1948 bodde det 140 000 judar i Algeriet. Idag bor det 50 judar i Algeriet.

*1948 bodde det 55 000 judar i Jemen. Idag bor det 50 judar i Jemen.

*1948 bodde det 20 000 judar i Libanon. Idag bor det 100 judar i Libanon.

*1948 bodde det 40 000 judar i Syrien. Idag bor det 0 judar i Syrien.

*1948 bodde det 38 000 judar i Libyen. Idag bor det 0 judar i Libyen.

*1948 bodde 265 000 judar i Marocko. Idag bor det 2000 judar i Marocko.

*1948 bodde det 105 000 judar i Tunisien. Idag bor det 1500 judar i Tunisien.

Apropå etnisk rensning. Muslimer ljuger om precis allting precis som religionen instruerar dom att göra.
Det var sådana länder som vänligt tog imot judar som flydde Europa där ingen ville ha dem. Nu har de besatt mandatet Palestina t,ex.
Islam fanns före 1948 btw.
Senast redigerad av Giant Squid 2023-10-29 kl. 14:11.
Citera
2023-10-29, 14:09
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aki04
Dom har allas nr till huset dom ska bomba, svarar en så ber dom personen varna alla inneboende. Då får den personen 2 timmar på sig oftast. Sen blir det som det blir
Haha, eller hur.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in