2023-10-01, 06:28
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Detta är repriser va?
Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av kl19xx
Det är väl dock inspelat x-månader tillbaks
Vissa delar är ju det men just det där testet verkar ha gjorts live.
Citera
2023-10-20, 21:33
Medlem
Nord88s avatar
Slog på detta av en slump och det är ta mig fan ett av de mer korkade programmen jag sett. Brinner i huvudet.

Dick Axelsson anstränger sig inte alls på hälften utav straffarna. Även en upphängd målvaktsfigur av trä som svajar lite räddar ett antal straffar slagna med detta engagemang. Hade han gjort en dragning hade han kunnat sätta 20/20. Man förstår att han kommer vara snäll och låta honom rädda några, skjuter ju rentav några rakt på honom, särskilt som Farao står upp och inte ens försöker använda klubban.

Ett mer intressant experiment hade varit att låta honom skjuta från ett givet avstånd. Många experiment är så uruselt utformade, blir ren lek när man inte vet sakers beskaffenhet eller hur seriöst någon tar något och därmed inte kan göra vettiga analyser. Jag hade kunnat göra ett otroligt intressant program med dessa resurser och gäster.

Bygga torn av sockerbitar på 20 min. Man förstår intuitivt att det krävs absolut minst typ 6st bitar per "våning" för att bygga någon form av stabil konstruktion. Det är helt orimligt att de ska hinna placera ut mycket mer än en bit varannan sekund för att uppnå någon form av noggrannhet som krävs för att undvika att tornet ska rasa. Man vill dessutom lägga sig lågt i sin gissning pga värdet i att tornet går åt helvete. Utan att räkna förstår man att bygga ens en meter högt vore en otrolig prestation.

Idiotdeltagaren svarar 210cm, ändrar ned sig till 180cm. Svenska folket med 148?

Rulla ut toarulle genom stakrörelser under 45s? Här var första tanken att rullen kanske börjar självrulla i hög fart och ger mycket gratis. Om tjejen själv ska göra hela jobbet får hon aldrig loss mycket mer än en dryg meter per sekund var min tanke. Här hade Titti och Farao själva en liknande analys.

Jag tänkte lägga mig runt 50 eller så. Visade sig att rullen var mer lättrullad än jag hade trott, tror det blev runt hundra meter. Den tävlandes gissning var typ 650 meter, svenska folket svarade en bit över 400. Helt omöjliga hastigheter.

Hur fan kan folk vara så off? Tragiskt att dessa människor är röstberättigade. Är det lika dumt varje vecka?
Citera
2023-10-22, 10:14
Medlem
Bög i korvspad. Det är vad SVT åstadkommer som underhållning en lördagskväll.
Citera
2023-10-27, 19:44
Medlem
Vodos avatar
Ser ut som att özz nujen ska vara med i kväll. Allt är glömt och han är tillbaka i rutan.
Jag hoppar över programmet denna gång.
Citera
2023-10-27, 20:12
Avslutad
Özz Nujen och en transvestit. Usch. Inget att se.
Citera
2023-10-27, 20:18
Medlem
Vilken målgrupp är detta för? Kan man komma längre ifrån snedtänkt med Kalle lind?
Citera
2023-10-27, 20:26
Medlem
Har fistat hon Jessica Frej efter en krogkväll för ca 8 år sedan.
Citera
2023-10-27, 20:29
Medlem
Barnprogram för vuxna? herregud det måste va riktig torka på SVT.
Citera
2023-10-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Har fistat hon Jessica Frej efter en krogkväll för ca 8 år sedan.

Och jag har naturligtvis Flashback-dase på 35 cm, tjänar 35 miljoner om året och lägrar 35 blonda supermodeller i månaden
Citera
2023-10-29, 06:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkogOchHav
Och jag har naturligtvis Flashback-dase på 35 cm, tjänar 35 miljoner om året och lägrar 35 blonda supermodeller i månaden

Nice
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in