2023-10-28, 16:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Boll321
https://www.youtube.com/watch?v=eZsCCKAnmHQ&t=67s

Hur gick det för honom?
Nej, jag tror inte det gick för honom.
Citera
2023-10-28, 17:00
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Förjävligt om detta stämmer!!!!!! 🤬🤬🤬
Bara o bombardera kyrkan med samtal/Mail o ifrågasätta hur i helvete detta är möjligt!!!

Fast temat är ju "What would Jesus do?". Jag antar att kyrkan och Jesus gett honom syndernas förlåtelse precis som de ska göra enligt sin egen ideologi.
Citera
2023-10-28, 17:02
Medlem
vitalsignss avatar
HAHHAHAHAAA!!!!!!!! Det finns en Facebook-grupp som heter Vi Som Älskar Att Knulla. Gissa vem som är med i den? Gädda nummer 200, killen med de nekrofila drömmarna. På sin egen sida lägger han upp filmer där han musicerar och det låter för jävligt. Undrar om han får några napp på knullsidan, det skulle inte förvåna, det finns många som är lika vrickade och mer ändå som han.
Citera
2023-10-28, 17:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Fast temat är ju "What would Jesus do?". Jag antar att kyrkan och Jesus gett honom syndernas förlåtelse precis som de ska göra enligt sin egen ideologi.

Undra om föräldrarna till ungdomarna som bjuds in skulle känna samma förlåtelse om dom visste om organistens pedofila intressen?!!!
Citera
2023-10-28, 17:06
Medlem
Kanastras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inthemove
Dramaturgi i världsklass redan i första scenen. Inte ens en officer på parkettgolv gör lika snabb 180-gradsvändning. Jag tror han sett Patrik och Sara strax innan, vänt ryggen till och tänker "helvetehelvetehelvetedomkommer", och sedan inser att de står bakom honom. Ångest i storblom föregår den hastiga vändningen. Som taget ur en skräckfilm.
Ja, #292 hade tjänat enormt mycket på att springa för allt vad benen bar när Patrik och Sara dök upp.
Uthängd hade han blivit, men det blir så mycket värre (bättre) med filmen.
Citera
2023-10-28, 18:47
Medlem
kalle55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 139
Nu är #298 Falskskyltaren officiellt uppe med chattloggar osv.
Gick väldigt snabbt för dumpen att få hans identitet. Man har ju extremt liten chans att inte nån skulle känna igen en med tanke på hur många besökare de har.

Själv orkar jag inte ens ge mig på att försöka hitta identitet denna gång. Allt med denna gädda var tråkigt. Hatar när de ska sitta i en bil på nån parkering och sen sladda iväg så fort Sara lufsar fram från ena sidan och Patrik hoppar över en häck från andra sidan, redo att konfrontera.

Dumpen borde smyga fram och skära sönder däcken innan dom börjar banka på rutan med mobilkamerorna i högsta hugg. Annars blir det ju dessa korta, tråkiga videor.

Precis.
Om det är fullständigt uppenbart att de har rätt peddo så borde de sätta
ett däcklås eller annat, på minst ett däck, så de typ tvingas gå ut
och ta bort det, för att kunna köra iväg eller nåt, så de kan bli ordentligt filmade.

De borde ta nästa steg i processen att säkert identifiera förövarna.

M
---------------------
Citera
2023-10-28, 19:05
Medlem
Husbilssugen (Napp #253)

Har/är denna person jobbandes inom event/festivaler som hump/stage hand osv?
Citera
2023-10-28, 19:42
Moderator
Carlboms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leopoldius
Jag tycker du verkar ha utmärkt omdöme och jag köper varje vinnare.

...men borde inte #109, från 2022, få någon form av hederspris? Alternativt att vi lägger till Årets gäddflykt som kategori i den årliga gäddgalan.

https://dumpen.se/2022/06/07/hellre-fastingar-an-dumpen-napp-109-ullared/

"Säg att du är sönder-tjackad utan att säga du är sönder-tjackad"

Herregud. Han springer nog fan än.
Citera
2023-10-28, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
"Säg att du är sönder-tjackad utan att säga du är sönder-tjackad"

Herregud. Han springer nog fan än.

Man kan ju hoppas. Är han i konstant rörelse, med det tempot, kan han ju inte vara nära något barn särskilt länge.
Citera
2023-10-28, 19:59
Medlem
139s avatar
Fan jag som hade tänkt hälla upp ett glas rosé ikväll framför datorn som Tiktok-Janne och kolla gädda #300 men den har inte dykt upp än
Citera
2023-10-28, 20:40
Avslutad
Jag såg nån skriva här om nån göteborgare som lagts upp nyligen men togs ner snabbt, vad var det för nån, vad hann ni se?
Citera
2023-10-28, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hagalz
Jag såg nån skriva här om nån göteborgare som lagts upp nyligen men togs ner snabbt, vad var det för nån, vad hann ni se?

Det va bara nån som trollade… ingen som sett förutom den som skrev att #300 kommit ut o påstod att det va nån från Göteborg. Tror iaf det är den du menar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in