2023-10-27, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Bara på ratsit han inte finns mer, MrKoll, eniro mfl visar både adress, sambo och telefonnr.

Den jäveln bör inte släppas ur siktet. Han ska hängas ut för evigt.

Borttagen på merinfo också.
Citera
2023-10-27, 23:52
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=Rcm9mXy2bTU

Hur gick det för snömorfar?
Citera
2023-10-27, 23:59
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Alltså jag hade mått asdåligt om jag glömt spola på nån middag eller festlig tillställning och mina vänner ser det och kallar mig för "bajsitoankillen" eller något på fyllan då och då..

Men att skapa en konfrontation som BajsHank gör framför kameran OCH dra en shitpic till vad han tror är ett barn OCH!! beskriva sin kuk i decimeter. Det är tamejfan ett självmordsrecept som heter duga.

Är shitpic ett vedertaget ord eller kom du på det själv?
Vi får hoppas att världen snart är utan hans eländiga arsle...
Citera
2023-10-27, 23:59
Medlem
Jodasaatt70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boll321
https://www.youtube.com/watch?v=Rcm9mXy2bTU

Hur gick det för snömorfar?
😂den var uppfriskande att se. Vilket pucko!
Citera
2023-10-28, 00:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bess.the.best
Är shitpic ett vedertaget ord eller kom du på det själv?
Vi får hoppas att världen snart är utan hans eländiga arsle...

Det skulle inte förvåna mig om det är ett vedertaget ord.. Jag kom på det själv, inspirerad av Sjöbergs "Fittpic", som ligger till grund för mitt namn och profilbild.
Citera
2023-10-28, 00:04
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jodasaatt70
😂den var uppfriskande att se. Vilket pucko!

Vad i helvete! Vilken gädda är detta??
Citera
2023-10-28, 00:06
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Det skulle inte förvåna mig om det är ett vedertaget ord.. Jag kom på det själv, inspirerad av Sjöbergs "Fittpic", som ligger till grund för mitt namn och profilbild.

Jag fick mig ett gott skratt så tack för den
Citera
2023-10-28, 00:15
Medlem
Storanglarens avatar
Jag har de senaste veckorna genom ett "alternativt" konto haft lite kontakt med #200 angående att han numera är aktiv på FB igen och att han verkar leva som innan konfrontationen. Han undrar varför han inte skulle kunna göra det då han enligt egen utsago är helt oskyldig.

Med en dåres envishet hävdar han att han alltså är helt oskyldig. Det ett av hans ex som han hävdar heter "Nathalie" (vet ej om det stämmer men det påstår han i alla fall) och som han påstår är psykotisk och psykopatiskt lagd som har satt dit honom på grund av att hon är sur på honom för att han gjort slut med henne. Det är alltså hans ex som dumpen chattat med och inte honom.
Det är det han hävdar till alla hans "vänner" och som han vill ska tro på honom.

Det är på grund av hennes agerande som han förlorat jobbet för att hon skrev som hon gjorde och fick dumpen på sig. Han hävdar att det telefonsamtal som hörs på dumpen.se att det var han trodde att det var hans ex han pratade med och att han sa som han gjorde för att det är egentligen hennes sjuka fantasier från början och han valde att spela med i dessa så hon inte skulle bli ännu argare på honom.

Även när dumpen konfronterar honom hävdar han är fejk och hårt klippt för att passa hans ex sjuka fantasier. Han påstår att det var hans ex som lurade ut honom och sedan meddelade dumpen att han skulle komma ut.
Det är hans ex som dumpen hela tiden haft kontakt med och inte honom.
Citera
2023-10-28, 00:22
Medlem
bess.the.bests avatar
[quote=bess.the.best|86216579]Vad i helvete! Ah hittade honom på Dumpen såklart efter sökning.
Finns det någon rebus på snögäddan?
Citera
2023-10-28, 01:01
Medlem
Blackdollkillers avatar
Finns där någon bild att till gå på den där garageporten som blev nerklottrad? Hade varit rolig att se, lite långt från Uppsala för mig att köra - även om det lätt hade varit värt det😂😂!!
Citera
2023-10-28, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Workman
Kände #299 flyktigt under tiden i gymnasiet och några år efter iom att våra umgängeskretsar överlappade en del. Ska inte påstå att jag är världens mäniskokännare men jag fick dåliga vibbar av honom direkt. Han hade en otrolig känsla för att lista ut vem i en grupp människor som hade lägst status för att sedan komma med kommentarer och pikar. Klassiskt mobbarbeteende, fast alltid på en nivå där det kunde avfärdas som skämt.

En annan sak som jag drar mig till minnes är inlägg på sociala medier som dök upp i mitt flöde (pga gemensamma bekanta som hade interagerat), alltid med otroligt politiskt korrekta tagningar. HBTQ-frågor, allas lika rättigheter etc. Med tanke på hans personlighet så kändes det otroligt falskt och mer som ett försök till att kompensera.

Om planen är att flytta hem för att starta om sitt liv då kommer det inte fungera. Så här två dagar efter publiceringen så vet halva samhället om vad han gjort, andra halvan lär var informerad innan helgen är slut.

Kollade också upp reportaget i lokaltidningen om hans gamla band och fann det här guldkornet:

"Johan spelar och nynnar och då får jag en textidé. Det handlar ofta om kärlek och mycket känslor. Att bli ”dumpad” och tankar om ”vad är det för fel på mig", förklarar #299"

Stort tack för att du delar med dig, det är precis denna typ av info som lyfter tråden. Uppmanar andra som är bekanta med Gäddor att dela med sig.
Citera
2023-10-28, 01:30
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Hela dramaturgin i den videon är guld. Från start, där han står och VET att han torskat står och tittar på infotavlan. "Vad menar du med det där" som svar på "Hej"... till att han spottar och kräks i munnen..

Ja, hoppas han står och putsar bort sprayfärg från fasaden på sitt garage medans hans fru bjuder hem män med kukar större än 2dm i längd att sätta på henne.
Kollade igen.
https://dumpen.se/2023/10/14/hank-292-sundsvall/
Stämmer det att han har barn?

Bekant skrev i kommentarerna:
Citat:
Jag vet att han har ofredat kvinnor på i princip alla arbetsplatser han har varit på.
När han har varit tvungen att lämna har anledningen alltid varit att ”Han är mer kompetent än sin chef, då hans chef känner sig hotad och vill ha bort honom”
Jag är ganska övertygad om att det här var ju inte första gången han träffade ett barn, bara att man är kaxig nog att göra det på norra berget visar på hur oförsiktig han är.
Jag tror att det finns minderåriga offer där ute , och jag vet att det finns vuxna offer där ute som behöver kliva fram och visa vägen.
Låt inte den jäveln komma undan.
Senast redigerad av sunless 2023-10-28 kl. 01:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in