2023-10-27, 18:28
Medlem
sunlesss avatar
299 var vidrig. Han gav ett oväntat intryck i konfrontationen.
Citat:
Ursprungligen postat av Johan51
Känns tyvärr som det skapas nya gäddor konstant.
Skapas? De du anser ha skapats var farliga från början om lögnen var sann.
Citera
2023-10-27, 18:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
299 var vidrig. Han gav ett oväntat intryck i konfrontationen.Skapas? De du anser ha skapats var farliga från början om lögnen var sann.

Det jag menar, det lär inte bli brist på gäddor
Citera
2023-10-27, 19:22
Medlem
Onaniprodukts avatar
Alltså gädda #292 är så jävla roligt att se!
"Ja, men hur går vi vidare nu då, för jag har inte ens gjort det här?"
"Jo, det har du"
"Ja, jag har gjort det"

Det är som en konfrontation med Musse Pigg.
Citera
2023-10-27, 19:38
Medlem
Följt tråden en längre tid men kände att jag ville bidra.

Någon som tänkt på att #271 Oxykarl redan för 3 år sedan blev konfronterad av "Trolljägarna" för grooming. https://www.youtube.com/watch?v=dQ11N-j1xtQ&t=363s

Kan inte till 100 % säga att det är just Oxykarl men är till 99,9 % säker att det är samma individ när man tänker på hur han beter sig. Det komiska i konfrontationen med "Dumpen" är att han nu följer en tråd i Kik som heter något med "Trolljägarna".
Citera
2023-10-27, 20:16
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Workman
Kände #299 flyktigt under tiden i gymnasiet och några år efter iom att våra umgängeskretsar överlappade en del. Ska inte påstå att jag är världens mäniskokännare men jag fick dåliga vibbar av honom direkt. Han hade en otrolig känsla för att lista ut vem i en grupp människor som hade lägst status för att sedan komma med kommentarer och pikar. Klassiskt mobbarbeteende, fast alltid på en nivå där det kunde avfärdas som skämt.

Tack för intressant inlägg. Hoppas du jobbat dig upp i den sociala hierarkin ❤️
Citera
2023-10-27, 21:55
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Nej, det där är BajsHankz #292 hus.
Men det känns bra att det ageras mot dessa samhällets avfall.
Mer nedklottrade peddohus och bilar, tack.

Helt rätt gjort!! Ingen ska undgå att se asen
Citera
2023-10-27, 22:07
Medlem
bess.the.bests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onaniprodukt
Alltså gädda #292 är så jävla roligt att se!
"Ja, men hur går vi vidare nu då, för jag har inte ens gjort det här?"
"Jo, det har du"
"Ja, jag har gjort det"

Det är som en konfrontation med Musse Pigg.

Blivit en liten klassiker av bajs-Henke, går att titta på många gånger! I allt det tragiska såklart, evigt tacksam för Dumpen och deras arbete för våra barn.
Citera
2023-10-27, 23:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bess.the.best
Blivit en liten klassiker av bajs-Henke, går att titta på många gånger! I allt det tragiska såklart, evigt tacksam för Dumpen och deras arbete för våra barn.

Alltså jag hade mått asdåligt om jag glömt spola på nån middag eller festlig tillställning och mina vänner ser det och kallar mig för "bajsitoankillen" eller något på fyllan då och då..

Men att skapa en konfrontation som BajsHank gör framför kameran OCH dra en shitpic till vad han tror är ett barn OCH!! beskriva sin kuk i decimeter. Det är tamejfan ett självmordsrecept som heter duga.
Senast redigerad av Fittpicen 2023-10-27 kl. 23:27.
Citera
2023-10-27, 23:32
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittpicen
Alltså jag hade mått asdåligt om jag glömt spola på nån middag eller festlig tillställning och mina vänner ser det och kallar mig för "bajsitoankillen" eller något på fyllan då och då..

Men att skapa en konfrontation som BajsHank gör framför kameran OCH dra en shitpic till vad han tror är ett barn OCH!! beskriva sin kuk i decimeter. Det är tamejfan ett självmordsrecept som heter duga.
En del av receptet var att han reagerade snabbt och sade att det inte var bajs i konfrontationen.

Vad gör människan idag?
Citera
2023-10-27, 23:39
Medlem
Såg att pappa stor #289 verkar fått skyddade personuppgifter. Det gick snabbt ändå. Inte ens tre veckor sen det uppdagades vad han är för typ. Är det vanligt att dom som hamnar på dumpen skaffar det? Har inte fått den uppfattningen.
Citera
2023-10-27, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
En del av receptet var att han reagerade snabbt och sade att det inte var bajs i konfrontationen.

Vad gör människan idag?

Hela dramaturgin i den videon är guld. Från start, där han står och VET att han torskat står och tittar på infotavlan. "Vad menar du med det där" som svar på "Hej"... till att han spottar och kräks i munnen..

Ja, hoppas han står och putsar bort sprayfärg från fasaden på sitt garage medans hans fru bjuder hem män med kukar större än 2dm i längd att sätta på henne.
Citera
2023-10-27, 23:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Teddy Picker
Såg att pappa stor #289 verkar fått skyddade personuppgifter. Det gick snabbt ändå. Inte ens tre veckor sen det uppdagades vad han är för typ. Är det vanligt att dom som hamnar på dumpen skaffar det? Har inte fått den uppfattningen.

Bara på ratsit han inte finns mer, MrKoll, eniro mfl visar både adress, sambo och telefonnr.

Den jäveln bör inte släppas ur siktet. Han ska hängas ut för evigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in