2023-10-27, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1891-019
Förtidspensionär kanske! Han är ju ändå 58år!

Ja, finns nog mer pengar att köpa flickor för. Lev nu Niklas.
Citera
2023-10-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Vem bryr sig köpa sex är väl som att köpa ett flak öl av en kines? Släkten har väl kapital, så han behöver väl inte gör något mer i livet. Kanske skönt för honom?
Haha det var det säkerligen
Citera
2023-10-27, 20:10
Medlem
......
Citera
2023-10-27, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Jag tycker det lutar åt att Pernilla gjort ett väl övervägt genidrag. Hon måste ha vetat länge vad brorsan gjort. Hon har förstått det kommer komma fram så småningom. Det är fanimej det bästa jag hört att hon nu kallar sin show Happy Ending.

Hon kan lyckas skoja bort snedsteget och dränka framtida nätdiskussioner om brorsan med namnet på sin show. Well played, Pernilla. Well played.

Typiskt henne, gör allt med glimten i ögat och skojar bort detta. Och miljonerna rullar på!!
Citera
2023-10-27, 20:12
Medlem
Jävligt trött gult radhus han bor i, men han väntar på arvet från sina förmögna förälder. Pernilla kommer säkert vara generös emot Niklas och ge han mer för han har haft det ”svårare” i livet.

Linus Wahlgren Känns mer skärpt, har en skarpare aura än Nicke.
Citera
2023-10-27, 20:12
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
Vem bryr sig köpa sex är väl som att köpa ett flak öl av en kines? Släkten har väl kapital, så han behöver väl inte gör något mer i livet. Kanske skönt för honom?
Nu är det ju farbror Polisen som bryr sig i Sverige, då ju män inte får köpa sex lagligt här. Man tycker ju att Niclas Wahlgren borde lärt sig av Paolo Robertos misstag i sexköpandet.
Citera
2023-10-27, 20:14
Medlem
irishrages avatar
Han skulle nekat och sagt att han betalat för en timme extra massage.
Citera
2023-10-27, 20:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
100%

Polisen som spanade på massagestudion kände igen honom och noterade tidpunkt för när han kom(!) och lämnade.
Polisen fick under razzian tillgång till handskrivna anteckningar gällande personalkostnader, inkomster på massage, namn på massör etc.
Massagestudion förde inte kundregister, men polisen kunde via handskrivna anteckningarna utreda om kunden köpt enbart massage, eller andra ”tilläggstjänster”.
NW ankom runt lunch, och ända kunden som inte köpte (eller fick köpa) tilläggstjänster antecknades senare på kvällen.
Via bankutdrag så såg utredarna att NW hade båda swishat för massage, och dessutom gjort bankomat-uttag några minuter innan, på 1000kr.

Hade NW varit smart, så hade han nekat för sexköp, och hävdat att han var osäker på om massagestudion tog Swish/kort, därför hade han säkrat upp sig med lite cash.
När han kom in i receptionen, så såg han att han visst fick betala med Swish, och gjorde så.
1000 kronorna hade han fortfarande på fickan då han lämnade massagen, och brände de sedan på krogen.

”jag kan inte förstå varför ägaren har gjort felanteckning om mig efter mitt besök. Jag köpte hälsomassage på ungefär en timme, och inget annat. Kanske hon sparade personalkostnader på att felregistrera mitt besök?”

”Vadå, tror ni mer på en hormammas handskrivna budget, än på mig? Det får ni gärna ta i rätten. Hejdå”.

Obeskrivlig klantigt att erkänna med så svaga indicier.

Men gjorde inte NW sitt erkännande efter samråd med sin advokat? Då borde advokaten upplyst honom att han behöver inte säga någonting. Advokaten kan ju inte/får aldrig rekommendera sin klient att ljuga men det kan väl aldrig vara fel att upplysa om rättsläget och ge en stark rekommendation att ”knip käft nu för ditt eget bästa, om du inte minns riktigt så sitt inte och gissa det gör saken värre om du är oskyldig…”
Citera
2023-10-27, 20:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Nu är det ju farbror Polisen som bryr sig i Sverige, då ju män inte får köpa sex lagligt här. Man tycker ju att Niclas Wahlgren borde lärt sig av Paolo Robertos misstag i sexköpandet.
Tyvärr så var det nog ett för högt spermatryck han drabbades av och då tar kuken över helt som vi vet.
Citera
2023-10-27, 20:30
Medlem
Niklas va ju med i produktionen Kompani Svan som sändes förra hösten, den lär väl ha spelats in några månader tidigare… det är väl sista offentliga sammanhanget han visats i!
Citera
2023-10-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Inget att vinna men han skulle erkänt bara vanlig massage. Ingen avrunkning och ingen happy ending!
Exakt!

Case closed.
Citera
2023-10-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk80
100%

Polisen som spanade på massagestudion kände igen honom och noterade tidpunkt för när han kom(!) och lämnade.
Polisen fick under razzian tillgång till handskrivna anteckningar gällande personalkostnader, inkomster på massage, namn på massör etc.
Massagestudion förde inte kundregister, men polisen kunde via handskrivna anteckningarna utreda om kunden köpt enbart massage, eller andra ”tilläggstjänster”.
NW ankom runt lunch, och ända kunden som inte köpte (eller fick köpa) tilläggstjänster antecknades senare på kvällen.
Via bankutdrag så såg utredarna att NW hade båda swishat för massage, och dessutom gjort bankomat-uttag några minuter innan, på 1000kr.

Hade NW varit smart, så hade han nekat för sexköp, och hävdat att han var osäker på om massagestudion tog Swish/kort, därför hade han säkrat upp sig med lite cash.
När han kom in i receptionen, så såg han att han visst fick betala med Swish, och gjorde så.
1000 kronorna hade han fortfarande på fickan då han lämnade massagen, och brände de sedan på krogen.

”jag kan inte förstå varför ägaren har gjort felanteckning om mig efter mitt besök. Jag köpte hälsomassage på ungefär en timme, och inget annat. Kanske hon sparade personalkostnader på att felregistrera mitt besök?”

”Vadå, tror ni mer på en hormammas handskrivna budget, än på mig? Det får ni gärna ta i rätten. Hejdå”.

Obeskrivlig klantigt att erkänna med så svaga indicier.

Tror inte det hade hjälp, möjligtvis att han hade friats i tings eller hov men åklagaren hade garanterat väckt åtal med motiveringen varför skulle thaitanten tjäna på att ljuga? Och då hade NW fått utstå hela cirkusen och även om han friats hade ingen trott honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in