2023-10-27, 20:19
Avslutad
20 minuter trams innan första uppträdandet.
Citera
2023-10-27, 20:26
Medlem
picapicans avatar
Fy fan, vad äcklig Loreen är med sina häxnaglar. Hur fan går hon på muggen med dem?
Citera
Medlem
Aldrig sett idol men blir tvungen nu. Är det alltid cringe fest? Fy fan vilken skit.
Citera
Medlem
DyslexiKungens avatar
En riktig Man väljer inte en låt av Whitney Houston, nej Simon de där håller inte en god standard
Citera
2023-10-27, 20:29
Medlem
I mitt tycke Simons sämsta än så länge. Märkligt att juryn prisade introt, just den delen tyckte jag personligen bara lät för jävligt.

Lite falskt i början av Olivia, hon hämtar upp det något men med en låt som kanske inte sticker ut särskilt mycket så kan hon ligga risigt till.
Citera
2023-10-27, 20:29
Medlem
thrasherradios avatar
Vad är kvällens tema?
Citera
2023-10-27, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thrasherradio
Vad är kvällens tema?

Superstjärnor.
Citera
2023-10-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Fy fan, vad äcklig Loreen är med sina häxnaglar. Hur fan går hon på muggen med dem?

Förmodligen lösnaglar hon har.
Citera
2023-10-27, 20:32
Medlem
JoakimFenixs avatar
Håller med Kronlund om Simon, introt var riktigt bra. Sen blev det lite svajigt men oavsett bra allt som allt väldigt bra. Olivia sjöng svindåligt i början men det tog sig, väldigt bra förmedlad känsla dock, starkt artisteri någonstans

Citat:
Ursprungligen postat av FlashbackSuck11
Så jävla mycket falska noter och reklampaus varje 5s. Ingen av dessa jonkare kommer lyckas utomlands. Väldigt skitprogram. Vem fan har hämtat dessa karaoeke artister?

Verkar inte som du någonsin hört en etablerad artist live. Många etablerade kända miljonärartister både sjunger och spelar avsevärt sämre live än vad de gör på inspelning så pass att det knappt finns någon mening med att lyssna när de sjunger; det är allmänt känt, och därmed att de är artister snarare än "sångare". Finns få artister folk faktiskt går och ser på för att få en sångupplevelse, Adele och CeeLo är väl några fåtal exempel jag kan komma på sådär på rak hand
Citera
2023-10-27, 20:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson
I mitt tycke Simons sämsta än så länge. Märkligt att juryn prisade introt, just den delen tyckte jag personligen bara lät för jävligt.

Lite falskt i början av Olivia, hon hämtar upp det något men med en låt som kanske inte sticker ut särskilt mycket så kan hon ligga risigt till.

Ja, Olivias första noter kom från rumpan. Tråkig låt dessutom. Synd.
Citera
2023-10-27, 20:33
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CaptainUsopp
Aldrig sett idol men blir tvungen nu. Är det alltid cringe fest? Fy fan vilken skit.
Du har valt kväll, då ju dessa amatörer skall imitera superstjärnor. Det säger sig självt att denna kväll blir en besvikelse.
Citera
2023-10-27, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Menlonson

Sämre än Tusse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in