2023-10-27, 18:16
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Läsförståelsen är på topp ser jag :-)
Kalasbra du, kör på er lösning så det ryker. Slå ihjäl alla som har en annan åsikt. Det blir riktigt kanon!

Du svarade aldrig på hur många gäddor din peddomördande polare och hans liga har plockat?
Jag har inte berättat min lösning.
Har inte skrivit att jag har "peddomördande" polare. (Fint uttryck)
Brukar inte kritisera gäddornas läsförståelse för att de är så överkänsliga men se över din läsförståelse.
Handlar mest om feltolkning i ditt fall.

Har ingen aning faktiskt. Vad spelar det för roll?
Citera
2023-10-27, 18:54
Avslutad
Citat:
Självklart. Men det finns ju två organisationer här. En förening och ett aktiebolag. Nu vet jag inte vad din insats består av, men ta tex en fiskare. Är deras frivilliga insats inom ramen för föreningens verksamhet, eller aktiebolagets? Vilken av de ansvarar tex för er arbetsmiljö?

Min arbetsmiljö som volontär? Förlåt, men jag tycker att du har jättekonstiga frågor/prioriteringar. För mig är det betydligt viktigare att ett barn slipper bli våldtaget än att jag ska fundera på om jag sitter ergonomiskt eller inte när jag uppdaterar gäddkartan.
Citera
2023-10-27, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DPKatta
Min arbetsmiljö som volontär? Förlåt, men jag tycker att du har jättekonstiga frågor/prioriteringar. För mig är det betydligt viktigare att ett barn slipper bli våldtaget än att jag ska fundera på om jag sitter ergonomiskt eller inte när jag uppdaterar gäddkartan.
Frågar inte för jag är räds att du mår dåligt. Frågar för jag undrar över organisationen av det hela.
Ska jag uppfatta det som att du inte vet vilket organisationsnr du bidrar till eller att du helt enkelt inte vill tala om det.
Citera
2023-10-27, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Jag har inte berättat min lösning.
Har inte skrivit att jag har "peddomördande" polare. (Fint uttryck)
Brukar inte kritisera gäddornas läsförståelse för att de är så överkänsliga men se över din läsförståelse.
Handlar mest om feltolkning i ditt fall.

Har ingen aning faktiskt. Vad spelar det för roll?
Just det, du skrev bara att du känner en kille som mördar pedofiler.
Blev bara nyfiken på hur många eftersom du sa att det finns folk som är villiga att betala för att skada pedofiler...
Citera
2023-10-27, 20:10
Avslutad
Citat:
Frågar inte för jag är räds att du mår dåligt. Frågar för jag undrar över organisationen av det hela.
Ska jag uppfatta det som att du inte vet vilket organisationsnr du bidrar till eller att du helt enkelt inte vill tala om det.

Du ska uppfatta det som att jag inte tycker att det spelar någon roll. Det jag bidrar med hjälper till att skydda barn. Punkt.

Jag förstår mig inte på varken hur du tänker eller varför du förflyttar fokus på det här viset. Om jag bakar en dag och frivilligt går över till grannens hus och bjuder dem på en påse bullar, är det då viktigt om det är pappa, mamma eller barnen som blir gladast? Lite så känns ditt resonemang tycker jag.
Citera
2023-10-27, 20:11
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Just det, du skrev bara att du känner en kille som mördar pedofiler.
Blev bara nyfiken på hur många eftersom du sa att det finns folk som är villiga att betala för att skada pedofiler...
Jag känner till.*
Det intressanta här är inte vem jag känner eller att det är hög status i den kriminella världen att mörda pedofiler.
Det är att du och dumpenhatarna bevisar att Dumpen gör ett bra jobb och att de behövs.
Det enda som avskräcker gäddan är när gäddan HAR blivit uthängd eller har ett skarpladdat vapen i munnen.

Vi kommer alltid att försvara våra barn. Du vägrar fortfarande ta in det i skallen och vill dumpenhatarna leva längre så får de behålla sina fantasier i huvudet.
Citera
2023-10-27, 20:35
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanotklubbenKermit
Dumpen tackar alla som hjälpt till hittills, i dagens krönika:

https://dumpen.se/2023/10/27/32473/

Så fina dom är på bilden (länken) ser nästan ut som kungen och Silvia.
Dumpen har 100 personer som jagar de som har sex 3 månader för tidigt. Dessa skulle räcka till polisorganisation för Katrineholms kommun. Gör dessa någon större nytta? Vet ej, men verkar inte så effektivt brottsbekämpande. Är väl typ att fånga moppeåkare i 14 årsåldern.
Citera
2023-10-27, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whack-a-mole
Här missade Dumpen en storfångst.

(FB) Man skickade dickpic till minderårig – döms till böter Gotland

Mannen i 50 års åldern, den minderåriga var 17 år vid tillfället. Detta hände under 2021. Mannen tog kontakt genom sociala medier (Facebook), han skickade en bild på en man som håller i en erigerad penis med en dildo i brunögat. Mannen skyller på att hans Facebook konto var kapat vilket tingsrätten inte tyckte var en logisk förklaring. 10 000 kr i skadestånd till 17 åringen.

Tack för mitt citat i den andra tråden. Fast "Dumpen" har inget att göra med det. "Dumpen" behandlar frågor som rör grooming, detta fall är inte grooming och hör inte hemma i denna tråd.
Citera
2023-10-27, 22:12
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Mannen i 50 års åldern, den minderåriga var 17 år vid tillfället. Detta hände under 2021. Mannen tog kontakt genom sociala medier (Facebook), han skickade en bild på en man som håller i en erigerad penis med en dildo i brunögat. Mannen skyller på att hans Facebook konto var kapat vilket tingsrätten inte tyckte var en logisk förklaring. 10 000 kr i skadestånd till 17 åringen.
Först ska dom stängas och sen måste dom plötsligt göra allt. Inte lätt för Dumpen.
Citera
2023-10-27, 22:46
Medlem
sunlesss avatar
Citat:
Har du en egen AI-bild som ska föreställa ett barn? Har gjort en på mig själv och den är jag riktigt nöjd med.
Citat:

Det där borde inte ens få kallas för kovändning.
Senast redigerad av sunless 2023-10-27 kl. 22:50.
Citera
2023-10-27, 22:48
Medlem
Citat:
Du ska uppfatta det som att jag inte tycker att det spelar någon roll. Det jag bidrar med hjälper till att skydda barn. Punkt.

Jag förstår mig inte på varken hur du tänker eller varför du förflyttar fokus på det här viset. Om jag bakar en dag och frivilligt går över till grannens hus och bjuder dem på en påse bullar, är det då viktigt om det är pappa, mamma eller barnen som blir gladast? Lite så känns ditt resonemang tycker jag.
Då missuppfattar du helt. Jag tycker det är toppen med det frivilliga arbetet. Gillar inte uthängningarna, men tycker ändamålet att jobba mot övergrepp är jättebra.
Jag är intresserad eftersom dumpen valt en viss struktur (en förening och ett aktiebolag) och undrar hur ansvarsfrågan hanteras.
Citera
2023-10-27, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sunless
Jag känner till.*
Det intressanta här är inte vem jag känner eller att det är hög status i den kriminella världen att mörda pedofiler.
Det är att du och dumpenhatarna bevisar att Dumpen gör ett bra jobb och att de behövs.
Det enda som avskräcker gäddan är när gäddan HAR blivit uthängd eller har ett skarpladdat vapen i munnen.

Vi kommer alltid att försvara våra barn. Du vägrar fortfarande ta in det i skallen och vill dumpenhatarna leva längre så får de behålla sina fantasier i huvudet.
Som sagt - varken gädda eller hatare. Kritiker till vissa delar. Vill du och de du känner till sätta ett vapen i munnen på mig för det så är ni välkomna. Jag sätter på lite Gevalia och väntar i spänning på hur många ni blir som anfaller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in