Citat:
Ursprungligen postat av
metnoc
Nej men se där, Lakers börjar ta lite fler poäng efter cirka 15 omgångar. Har vi sett det innan? Ja, det är så det brukar se ut. Då börjar defensiven sätta sig lite mer. Som jag sa innan säsongstart så har många gjort vad de brukar - underskattat Lakers.
Men sen att de skulle vinna guld igen, nja kanske, men inte minst Fbk har sett riktigt bra ut.
Ska bli intressant att se kommande matcher mellan Färjestad och Växjö, tyckte att det var jämnt i premiärmatchen 5mot5 så det kan nog bli väldigt spännande matcher.
Citat:
Ursprungligen postat av
AutumnInNewYork
Jag läser mellan raderna på Thomas Johanssons uttalanden att det är färdig-coachat för Hellkvist. Förhoppningsvis så kan han leva ett så bra liv som möjligt hädanefter.
Oerhört tråkigt! Tycker att Björn är/har varit en frisk fläkt bland tränarna.
Citat:
Ursprungligen postat av
dynamot
All heder till Tom Nilsson som inte låg kvar efter Ludvig Nilssons överfall!
Som Växjö-supporter tycker jag det är värdelöst när lag blir rånade på solklara femmor. Har hänt oss vid tre tillfällen.
Hade Frölunda fått regelrätt 5 min PP så hade matchen kunna se väldigt annorlunda ut.
Nu hjälper de inte dem ett skit när Nilsson blir avstängd
Håller med, men domarna är människor med och situationen snabbt och Tom var snabbt uppe på benen. Trodde att Roger skulle ta upp något om det på presskonferensen men inget. Tom själv klarade sig helt och hållet från skador, eller förresten det var någon gammal skada dök upp men absolut inget allvarligt.