Citat:
Ursprungligen postat av
SigmundHellmuth
Tack för att du verkar tro att jag vet allt. Men det enda jag vet i det här sammanhanget är att du tycker att det är negativt att vara gay trots att ingen annan har påstått det och att du har gjort bort dig ordentligt.
Haha, du har ju fattat det helt fel! Jag skrev att jag bott ihop och umgåtts mycket med gaya killar, jag älskar de killarna. Ser bra ut gör de också ofta, vilket är attraherande; och så härliga personligheter. Och det var inga fjollor (förtydligande, tycker de är överdrivna och spelar roller och är därför inga som jag vill ha i min bekantskapskrets, fjollor eller inte) utan kreativa begåvade människor. Vad de har för sig sexuellt är deras sak. Jag umgås med alla slags människor, straighta som gaya som bi och allt vad det heter.
Jag får inga som helst vibbar av att Magnus och Charlie skulle vara gaya. Men jag har ju inte träffat dem personligen. Magnus vill ju verka macho och manlig (och det finns gaykillar i det ledet också även om jag aldrig träffat på dom). Charlie har många murar, han verkar ha gått igenom mycket svåra saker.
Men att säga att de är si eller så utifrån gångstil tycker jag är att hårddra saker och ting. Men om det gör dig lycklig, så tro det då! Det är helt upp till dig.