Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-26, 18:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fono
Tror inte hon valde det.
Hon valde inte att vara blåst heller, men sånt brukar vara helt okej att påpeka.. Det är bara utseendet som är känsligt för vissa.

Er logik brukar vara att man inte får kritisera utseende för att man inte kan ändra på det. Men vidrigt personlighet och låg intelligens vill jag påstå är svårare att ändra på.

Plus att det är en sinnessjuk grej att tycka för det ni säger är: "jag har rätt att klanka ner på andra tills de anpassar sig efter mitt tycke" Psykopattänk!
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 18:19.
2023-10-26, 18:12
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JoeBidenLuktarBajs
Det tror inte jag heller, men det är såklart möjligt.
Haha, vad är du du menar? Att hon har valt att ha tätt sittande ögon och gjort någon form av operation?
2023-10-26, 18:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SigmundHellmuth
Du skulle ju inte svara mer.

Saker tyder på nått även om det inte är ett måste.. Det ina utesluter inte den andra. Hänger du med? Lider man inte av aspergers/autism så brukar man kunna hålla två tankar i huvudet samtidigt. Nått tyder på någonting med det måste inte vara så.. Klarar du av att tänka den tanken utan att det blir kortslutning?

Det var ju du som hävdade att Charlie och Magnus skulle vara gaya för att de har en feminin gångstil. Det får stå för dig. Jag drog bara den slutsatsen att du menade så trots att du tidigare skrivit tvärtom. Men de skulle alltså vara undantaget som bekräftar regeln. Och vi alla är så korkade så vi inte fattar det du fattat. Ok du som vet allt, nu har jag svarat dig igen! :O
2023-10-26, 18:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Det var ju du som hävdade att Charlie och Magnus skulle vara gaya för att de har en feminin gångstil. Det får stå för dig. Jag drog bara den slutsatsen att du menade så trots att du tidigare skrivit tvärtom. Men de skulle alltså vara undantaget som bekräftar regeln. Och vi alla är så korkade så vi inte fattar det du fattat. Ok du som vet allt, nu har jag svarat dig igen! :O

Tack för att du verkar tro att jag vet allt. Men det enda jag vet i det här sammanhanget är att du tycker att det är negativt att vara gay och att du har gjort bort dig ordentligt.
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 18:29.
2023-10-26, 18:28
Avslutad
Citat:
Tack för att du verkar tro att jag vet allt. Men det enda jag vet i det här sammanhanget är att du tycker att det är negativt att vara gay trots att ingen annan har påstått det och att du har gjort bort dig ordentligt.

Haha, du har ju fattat det helt fel! Jag skrev att jag bott ihop och umgåtts mycket med gaya killar, jag älskar de killarna. Ser bra ut gör de också ofta, vilket är attraherande; och så härliga personligheter. Och det var inga fjollor (förtydligande, tycker de är överdrivna och spelar roller och är därför inga som jag vill ha i min bekantskapskrets, fjollor eller inte) utan kreativa begåvade människor. Vad de har för sig sexuellt är deras sak. Jag umgås med alla slags människor, straighta som gaya som bi och allt vad det heter.

Jag får inga som helst vibbar av att Magnus och Charlie skulle vara gaya. Men jag har ju inte träffat dem personligen. Magnus vill ju verka macho och manlig (och det finns gaykillar i det ledet också även om jag aldrig träffat på dom). Charlie har många murar, han verkar ha gått igenom mycket svåra saker.

Men att säga att de är si eller så utifrån gångstil tycker jag är att hårddra saker och ting. Men om det gör dig lycklig, så tro det då! Det är helt upp till dig.
Senast redigerad av sirsia0 2023-10-26 kl. 18:35.
2023-10-26, 18:32
Medlem
Citat:
Är det ansiktet som är för stort eller är det ögonen som sitter för tätt ihop.. Eller både och. Det finns mycket att analysera där. Det är också svårt att sätta fingret i vem/vad hon ser ut som.

Jag har tidigare sagt att hon ser ut som en garbage pail kid
2023-10-26, 18:41
Avslutad
Det jag sett av Sara är att hon har ett verkligt gott hjärta, en person jag skulle tycka om att ha i min bekantskapskrets. Eller som Charlie sa när hon kom tillbaka efter utslagsduellen: "Nu kommer ljuset."
2023-10-26, 18:43
Bannlyst
Citat:
Haha, du har ju fattat det helt fel! Jag skrev att jag bott ihop och umgåtts mycket med gaya killar, jag älskar de killarna. Serbra ut gör de också och så härliga personligheter. Och det var inga fjollor utan kreativa begåvade människor. Vad de har för sig sexuellt är deras sak. Jag umgås med alla slags människor, straighta som gaya som bi och allt vad det heter.

Jag får inga som helst vibbar av att Magnus och Charlie skulle vara gaya. Men jag har ju inte träffat dem personligen. Magnus vill ju verka macho och manlig (och det finns gaykillar i det ledet också även om jag aldrig träffat på dom). Charlie har många murar, han verkar ha gått igenom mycket svåra saker.

Men att säga att de är si eller så utifrån gångstil tycker jag är att hårddra saker och ting. Men om det gör dig lycklig, så tro det då! Det är helt upp till dig.
Som sagt: ja man kan prata om saker som tyder på nått, ja.. Vad är det som är så svårt för dig att greppa?
Att du inte håller med och tycker de verkar straight baserat just på deras beteende är så skrattretande så jag håller på och skrattar ihjäl mig. Inte för att jag tror att du har fel (vilket jag iföisg tror) men för att det är du som inte tycker att man ska döma folks sexualitet beroende på hur de är. Återigen gräver du din egen grav.

Du tycker säkert inte att det är nått fel på det men du skriver som om det vore det. Du säger ju att jag har dömt dem och är elak som tror att de kan vara gay. Som jag skrev förr : skulle de vara gay så är det dina inlägg som är de elaka inte mina. Och skulle de inte vara det så är det inget att vara kränk över eftersom att det är inget fel med det..
Du försöker skydda folk mot nått som du själv påstår inte är nått fel med, vad finns det då att skydda de från?
2023-10-26, 18:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Barnacie
Haha , hade missat det. Ja det var verkligen spot on.
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 18:48.
2023-10-26, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Haha, vad är du du menar? Att hon har valt att ha tätt sittande ögon och gjort någon form av operation?

Som andra användare sagt, så påminner hon om en Garbage Pail Kid.

Citat:
Ursprungligen postat av Barnacie

Då ser jag det som fullt möjligt att hon opererat sig för att bli så lik en Garbage Pail Kid som möjligt. Hon kanske är ett stort fan? Det finns ju dem som opererar sig för att se ut som Barbie.
2023-10-26, 18:58
Bannlyst
Citat:
Det jag sett av Sara är att hon har ett verkligt gott hjärta, en person jag skulle tycka om att ha i min bekantskapskrets. Eller som Charlie sa när hon kom tillbaka efter utslagsduellen: "Nu kommer ljuset."
Återigen så är du helt ute och cyklar när du försöker tänka.
Charlie kommer utnyttja henne nu och kasta lite små komplimang smulor åt henne som hon gladligen kommer äta upp och göra allt för honom. Charlie står själv nu utan sin manliga fina starka beskyddare så han behöver en liten apa som kommer göra allt för honom.

Det räckte med ett par ord för att hon totalt skulle vända mot sin egen kompis (Tove). Hon försöker rättfärdiga sitt eget beteende genom att måla upp Tove som en svikare, men den enda svikaren är hon själv.
Sen att idioten jagar efter en kille som inte skulle ha intresse av henne (oavsett hans läggning) gör det hela en av dem mest tragiska beteendena man sett på Robinson
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 19:02.
2023-10-26, 19:01
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Charlie är hur som den mest intressanta deltagaren. Går sin egen väg och har ju en perfekt kropp som t.o.m. jag som hetero man uppskattar. Önskade bara att han tog bort metallen från näsan. Han lär inte gå långt dock, max till sammanslagningen.

Känns han inte lite överspänd dock? Han verkar hänga upp sig på en massa småsaker som att folk sitter och småpratar på stranden eller att gränsländarna kallade sig ambassadörer eller att somliga säger att de tycker om varandra. Vaffan! Det är en tevelek. Han verkar vara lite den typen som under ett sällskapsspel helt plötsligt bryter upp, för att han blivit tvärilsk på att det är låtsaspengar på bordet. "Jag tänker inte spela mer!" Så går han ut på balkongen och tjurar och skorrar för sig själv. "Jävla dumheter! Alga är ju ingen bank. Jävla töntar som spelar låtsasspel. Jag tänker inte vara med på såna dumheter! Den försvunna diamanten! Det finns ju inga diamanter här!"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in