Resultat: Vem hoppas du vinner Robinson 2023 höst?
Emilia
9,11%
48 röster
Emilio
45,54%
240 röster
Franz
1,52%
8 röster
Magnus
6,07%
32 röster
Pelle
27,51%
145 röster
Sara
7,02%
37 röster
Ylwa
3,23%
17 röster
2023-10-26, 09:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Magnus och den blonda bibliotekarien med Sebastian Dawkins-glasögonen (glömt namn). Har inte gjort någon vidare djupdykning kring huruvida Ken är bög, men det tar jag mest för givet.

Har inte fått uppfattningen att Magnus är gay. Har han själv gått ut med det eller är det bara spekulationer? Maria har ju gått ut med det.
2023-10-26, 09:27
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av greta75
Du får kolla på showen så får du svaret.

Dåligt tips då jag blundade under den scenen. Vill inte ha den synen "på näthinnan".
2023-10-26, 09:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Har inte fått uppfattningen att Magnus är gay. Har han själv gått ut med det eller är det bara spekulationer? Maria har ju gått ut med det.
https://imgur.com/a/NyYduQc
Också, har du missat hans gångstil?
2023-10-26, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SigmundHellmuth
Sara ser ut som en blandning av Karlsson på taket, exorcisten tjejen och den där flygande hunden från den oändliga historien.

Du måste ha stora problem!
Vem ger dig rätt att vräka ur dig elakheter om andra människors utseende?
Trolla bort dig själv och skaffa lite vett.
2023-10-26, 10:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Akilles1.
Du måste ha stora problem!
Vem ger dig rätt att vräka ur dig elakheter om andra människors utseende?
Trolla bort dig själv och skaffa lite vett.
Personen som har störst problem är den som går in på fb och blir kränkt över att nån har nämnt en annans persons utseende.

Personer som dig brukar säga att man inte kan göra nått åt sitt utseende, men det finns både plastikkirurgi och andra sätt att fixa till det lite. Du behöver inte gå omkring och vara ful och kränkt resten av livet.

P.S hon ser också ut som att hon har fått en allergisk reaktion och att hennes ansikte har svullnat upp till 3 gånger den vanliga storleken, lite färg på det hela så kan hon hoppa in för exorcist tjejen alla dagar i veckan.
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 10:15.
2023-10-26, 11:29
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Han verkar bo med en man, men det kan såklart röra sig om något annat än en kärleksrelation. Vad jag kan se så har han faktiskt inte heller gått ut med sin läggning, så det får väl klassas som spekulationer. Rätt ska vara rätt. Han har även en son sedan 20 år tillbaka.
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Jag har ju läst att Charlie har flickvän.
Så är det säkert. Man hörde väl t.o.m. flickvännen i bakgrunden av 'hemma hos-klippet' som man fick se i något av programmen.
Senast redigerad av peterZiipen 2023-10-26 kl. 11:35.
2023-10-26, 12:46
Medlem
whatthefucks avatar
2023-10-26, 12:56
Avslutad
Citat:
Han verkar bo med en man, men det kan såklart röra sig om något annat än en kärleksrelation. Vad jag kan se så har han faktiskt inte heller gått ut med sin läggning, så det får väl klassas som spekulationer. Rätt ska vara rätt. Han har även en son sedan 20 år tillbaka.
Så är det säkert. Man hörde väl t.o.m. flickvännen i bakgrunden av 'hemma hos-klippet' som man fick se i något av programmen.

Ken gick ut med det i avsnittet i dag, att han är queer.

Jag tänkte på det i morse, numera är det så att om man bor med en tjejkompis, som kvinna, för att hyrorna är så höga t ex, eller om man är ute och reser med tjejkompisen och delar hotellrum, så kan man per automatik ses som gay. Så himla sjukt, men det är vad mediepropagandan har lett till.

Så då har vi två som gått ut med att de är gay i årets Robinson.
2023-10-26, 13:25
Medlem
Rinaldo-Montalbanos avatar
Charlie hetro? Känns spontant lika sannolikt som att Ken skulle vara det.

Kul att Emilia får chansen, go och sympatisk tjej med en aura av hembakt ikring sig.

Franz är en uppblåst dösnackare. Helt klart den på ön jag skulle ha svårast att stå ut med med Therese som tvåa.
2023-10-26, 14:29
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatthefuck
2023-10-26, 14:34
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rinaldo-Montalbano
Charlie hetro? Känns spontant lika sannolikt som att Ken skulle vara det.

Kul att Emilia får chansen, go och sympatisk tjej med en aura av hembakt ikring sig.

Franz är en uppblåst dösnackare. Helt klart den på ön jag skulle ha svårast att stå ut med med Therese som tvåa.
Charlie är hur som den mest intressanta deltagaren. Går sin egen väg och har ju en perfekt kropp som t.o.m. jag som hetero man uppskattar. Önskade bara att han tog bort metallen från näsan. Han lär inte gå långt dock, max till sammanslagningen.
2023-10-26, 14:49
Bannlyst
Citat:
Det står att han är i kärleksrelation och han bor med en man i hans ålder, dessutom avslöjar hans gångstil allt. Att han lyckades komma i en kvinna för 20 år sen säger inget. Men du har rätt han har inte sagt det rakt ut själv än.
Citat:
Han verkar umgås mycket med sin syster. Eventuellt så har han en tjejkompis som han gillar att prata kläder med.

Men visst, precis som att man inte kan säga "nästan 50/50" när det är 43/57 så kanske man ska anta att dessa män är straight tills de själva erkänt det.

Då kan vi konstatera att denna man var helt straight också: Han hade dessutom två barn och sa att han älskar kvinnor
https://imgur.com/a/5yAtNIe
https://imgur.com/a/DmhHqdu
Senast redigerad av SigmundHellmuth 2023-10-26 kl. 14:51.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in