Citat:
Ursprungligen postat av
Gugugu12
Snälla, du oroar dig över att transpersoner, svarta och kvinnor får mänskliga rättigheter, men du skapar inget inlägg om alla vita västerländska pedofiler och sexköpare som våldtar kvinnor och barn i fattiga länder?
WHAT??? Transpersoner, svarta och kvinnor har exakt samma rättigheter i västvärlden som alla andra, och har haft det i minst 40 år. Kvinnor har det tom bättre än män. Vilka rättigheter saknar dem enligt dig?
Om du hade gått igenom mina inlägg hade du sett att jag är en väldigt stor motståndare till pedofiler. Jag vill att västvärlden ska införa dödsstraffet för dem. Sexköpare våldtar dock ingen. De betalar för sex av kvinnor som frivilligt säljer det. Anser du att alla de västerländska kvinnor som betalar för sex i Afrika är "våldtäkts-kvinnor"? Om du ser "köp av sex" som våldtäkt, borde du se de flesta män du möter i hela världen som våldtäktsmän, då väldigt många män någon gång har betalat för sex. Varför tror du att det är så enkelt för kvinnor att sälja sex? Givetvis för att det finns så många män som är villiga att betala för det. Jag ser inte prostitution som någonting positivt, varken för de som säljer eller de som köper. Men jag ser inte dem som onda människor heller. Jag har samma syn på dem som jag har på narkomaner. De är destruktiva människor med låg självkänsla som väljer att utnyttja varandra för att få vad de vill ha, dvs pengar och sex. I de fall då det handlar om trafficing, och där kunderna vet om detta, ser jag det som ondskefullt. Men inte i de fall där kvinnorna frivilligt väljer att sälja sex.
Däremot finns det en hel del västerländska män som våldtar barn lite överallt. Det är inte enbart västerländska män. Även sydost-asiatiska och arabiska. Pedofiler finns överallt. Anledningen till varför det troligtvis finns betydligt fler västerländska pedofiler som utför våldtäkter, beror på att fler av dem har pengar. Hur som helst, jag hade jätte-gärna velat ha dödsstraffet för dem. Jag ser dock ingen anledning till att starta en tråd om det, då jag redan vet att de flesta här håller med mig om det. Alla hatar pedofiler.