Men vem fan är det här? Trots mitt dumpenmaraton häromdagen så såg jag inte det här pervot. han dök upp på youtube. Sjukt jävla inavlad, storkonsument av sjuka grejer. Mitt i konfrontationen kommer nån från soc och de verkar känna varandra sen tidigare. Noll social fallhöjd men en riktigt farlig jävel. Har han något nummer på dumpen och är det nån som känner till nåt om honom och vad som hänt efter konfrontationen.
Gädda #299 är så manisk i sitt beteende och det är ju osmakligt med allt "pappa" han drar till med. Chattloggarna är vidriga.. förstår inte ens att någon vuxen har tid att hålla på såhär?
Jag har följt dumpen sedan första gäddan men har på sista tiden slutat titta på konfrontationsvideorna då det är så jävla äckligt att se dessa människor.
1. Hur kan man tända på barn?
2. Än om man tänder på barn, ser man inte problemet med det? Skadorna man ställer till med.
3. Kan man inte lösa det på annat sätt? Om det är så, fantisera bara då?
4. Hur kan man ens riskera allt man har för något så jävla idiotiskt?
Gädda #299 är ju så mentalt sjuk/störd att jag inte kan fatta hur han har kunnat ha partner och jobb. Vad jag förstår så har han perioder när han är manisk. Är han sjukskriven då eller? Jag kan seriöst inte tycka synd om hans partner då hon borde ha fattat att hon var ihop med en vansinnigt galen person. Kanske hon är likadan iof. Helt sjukt att en så galen människa får röra sig fritt i samhället. Kolla hans ögon under konfrontationen. Sjukt läskig blick. Om jag var han skulle jag ta till snaran.