2023-10-23, 13:51
Medlem
FrostensBarns avatar
Antar det är hhc-o/thc-p? Bara att rida ut.
Drick vatten, ät mat och få igång kroppen. Eller fixa bums å dra nån näsa/panna.
Citera
2023-10-23, 13:53
Medlem
torrans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackmonk
Men det fungerade tydligen! Oftast brukar en smärre hjärttack, aka träffa någon man känner, hjälpa. Och nej inget Spice även om det känns som lekt jojo med hjärnan. Sådant där skumt hash där någon mojäng är borttagen så den ska vara laglig dessutom. Hade gärna gett mer mer... tror inte det är att rekommendera. Värsta är ju att det går så plötsligt från "ingenting " till "oh shit sherlock"

Hahaha du gjorde exakt samma misstag som mig med THC-P hahaha… vart beng i flera dygn haha.

Man blir riktigt bränd av de här nya ämnena, håller mig till riktigt THC ett tag fram.

Mvh
Torran
Citera
2023-10-23, 16:00
Medlem
Bara rida ut stormen, gjorde varm choklad åt en polare för x antal år sen, han var stekt och sov i 3 dagar. Försök göra allt som vanligt, det släpper efter ett tag. Får man fråga dos ni hade i per bit i kakan?
Citera
2023-10-23, 23:23
Medlem
BillFuckingMurrays avatar
Det är sjukt jobbigt att vara bakstenad dagen efter om man inte vill det. Jobb, tex. Duscha varmt och bastu, sure det känns nice men det går inte "svettas" ut det, då det är fettlösligt. Jag har en vän som trodde fullt ut att bastu hjälper kroppen att få ut allt hasch han hade rökt. "Varför är jag så seg hela tiden? För att du röker hela dagarna. Aha."
Citera
2023-10-25, 15:06
Medlem
Blackmonks avatar
Hhco var det 🤣
Kanske hade i 1-2 gram för en kärleksmums för en fullstor panna.. 🤐
Citera
2023-10-25, 15:08
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torran
Hahaha du gjorde exakt samma misstag som mig med THC-P hahaha… vart beng i flera dygn haha.

Man blir riktigt bränd av de här nya ämnena, håller mig till riktigt THC ett tag fram.

Mvh
Torran

Ja och man vet inte riktigt hur mycket som är rimligt eftersom varje sort verkar olika
Citera
2023-10-25, 15:11
Medlem
Blackmonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodensEnergiii
Bara rida ut stormen, gjorde varm choklad åt en polare för x antal år sen, han var stekt och sov i 3 dagar. Försök göra allt som vanligt, det släpper efter ett tag. Får man fråga dos ni hade i per bit i kakan?

Vi hade i mellan 1-2 gram på en kärleksmums som blev ca 40 bitar.
Citera
2023-10-25, 17:29
Medlem
Doppa huvudet i kallvatten?
Citera
2023-10-25, 18:26
Moderator
Mr.Woodss avatar
Utgången rubrik: Ta borthögheten

/Moderator
Citera
2023-10-26, 05:32
Medlem
Blackmonks avatar
Tack för svaren och redigering av rubriken. Nu har jag haft mer energi och mått bättre under dagen, bättre än på månader!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in