2023-10-25, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carlbom
Man kan ju bara spekulera i varför de tar risken men min teori är att det inte finns några äkta 15-åringar, eller 18-20-åringar för den delen, som på riktigt skulle vilja chatta och möta upp dessa gubbar. Så gäddorna blir helt till sig när de plötsligt tror det händer.

Riktiga tonåringar hade skrattat halvt ihjäl sig åt tanken att ligga med random medelålders gubbar på nätet.

Precis därför jag tycker dumpen är helt poänglös. Inga riktiga tonåringar hade velat träffa dem.Dumpen gör inget annat än att underhålla en hungrig public, som går igång på förnedring.De hade fått samma tillfredsställelse om man hängde ut ”torskar”

Kan se det framför mig ” Hej du ska betala för våldtäkt av en 20 åring ”
Citera
2023-10-25, 15:17
Medlem
fido1986s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Relaxandtakeiteasy
Dumpen kontaktade mig också för ett par veckor sedan. Verkar som de hänger på omegle ochså, de sa först 19 sedan i Snapchat kom det fram ” jag är bara 14”

De verkar faktiskt fiska med riktiga personer om detta nu va dumpen.

Tja... Jag har koll på en hel del fiskar. Väl fördelade i landet men till utseende och hur de verkar vara som människor är det ingen större spridning. Det är en viss typ av människor... Milt uttryckt...

Majoriteten av fiskarna fungerar lika bra på Omegle som en hink avföring.

Jag tror att ungarna du träffat jobbat självmant inspirerade av Dumpen. Att Dumpen accepterar det hela eftersom det genererar nya gäddor. De får tips av ungarna och tar över arbetet.

En elak människa kan tänkas låtsas gå på det hela för att lura ungen att visa fittan. Fy på dem.
Citera
2023-10-25, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fido1986
Honungsfällor fungerar och kommer alltid att fungera. Spelar ingen roll hur många Dumpen tar.

Nu tycker jag ju i och för sig att det är ganska enkelt att känna igen Dumpen när de skriver. Men även om jag vet att det är Dumpen jag pratar med, och att det är för bra för att vara sant, så blir jag svårt frestad.

Girighet och kåthet är de två starkaste krafterna i det kända universum.

Du blir alltså frestad trots att du vet att det är fejk? Aldrig funderat på att söka vård?
Citera
2023-10-25, 16:54
Medlem
Sanctuss avatar
Har dom kommenterat varför dom börjat blurra bilder av sexuell art? Skulle in och avnjuta den legendariska bilden på Kinky-Brian med sin kulmage men allt var blurrat.
Citera
2023-10-25, 17:27
Medlem
whack-a-moles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus
Har dom kommenterat varför dom börjat blurra bilder av sexuell art? Skulle in och avnjuta den legendariska bilden på Kinky-Brian med sin kulmage men allt var blurrat.
Upphovsrätten.
Har hört ryktesvägen att det pågår ett flertal utredningar hos Polisen angående Dumpen själva. Även MPRT verkar ha vaknat. SKV har jag ingen intel om.
Citera
2023-10-25, 17:30
Medlem
whack-a-moles avatar
Oops.

https://www.dagensjuridik.se/nyheter/ex-polis-doms-till-fangelse-hade-tiotusentals-barnporrbilder/?utm_source=liana&utm_medium=email&utm_campaign=da gensjuridik

”Ex-polis döms till fängelse – hade tiotusentals barnporrbilder”
Citera
2023-10-25, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanctus

Kinky-Brian har börjat skicka saftiga fakturor till Dumpen för att de använder hans alster. En konstnär måste också få in stålar vet du.
Citera
2023-10-25, 18:18
Medlem
Hur och vart lämnar man tips till Dumpen.se?
Citera
2023-10-25, 18:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dukater
Hur och vart lämnar man tips till Dumpen.se?
På mailadress info@dumpen.se

https://dumpen.se/ufaq/hur-skickar-jag-tips-till-dumpen/
Senast redigerad av KanotklubbenKermit 2023-10-25 kl. 18:48.
Citera
2023-10-25, 20:34
Medlem
Pinoputchins avatar
Napp #299 ännu en bra konfrontation och Sara gör igen en fantastisk prestation. Heja Dumpen, nu blir ni bara bättre och bättre!! Heja, heja...
Citera
2023-10-25, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Napp #299 ännu en bra konfrontation och Sara gör igen en fantastisk prestation. Heja Dumpen, nu blir ni bara bättre och bättre!! Heja, heja...

Nja Processtrappan uteblev så vettefan men Snygg-Sara är alltid bra och fin så klart. Senaste napp 299 i Stockholm var mest en dag på jobbet för henne.

Känns som att hon alltid är orolig för att Putte ska rusa fram och förstöra som i t ex "Heta Bengt".
Citera
2023-10-26, 00:47
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Napp #299 ännu en bra konfrontation

Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Känns som att hon alltid är orolig för att Putte ska rusa fram och förstöra som i t ex "Heta Bengt".

Det här är nog den första jag sett som verkligen förstår sin "läggning", hur den påverkar hans liv och andras liv. Jag kan förstå ångesten han har mellan de maniska skoven, men jag rättfärdigar inte skoven.
Han verkar ha insett att detta är en psykisk störning och att när han är på väg att lyckas uppfylla "drömmen" så inser han att det är fel och hittar på en ursäkt. Så pass närvarande är han och kan hejda sig.

Jag tror att det här är en av de få gäddor som kommer ta till sig av konfrontationen och söka hjälp, på riktigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in