2023-10-24, 19:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Agphys
Stockholm syndrome
Stockholmssyndromet är ju när man blir kär i sin förövare, men de visste ju inte då att han var det.

(I Norrmalmstorgsdramat så var ju inte Clark Olofsson förövare för de kidnappade för när han kom in så fick de ju hopp om att han skulle rädda dem. Om de hade kärat ner sig i Janne Olsson så hade det varit ett riktigt Stockholmssyndrom enligt mig.)
Citera
2023-10-24, 20:38
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rojkpojk
Är det bara jag som har tänkt på att hans favoritplagg är morgonrock?

Tinderkvinnorna faller för sånt där, speciellt i kombination med tatueringar, kulmage, sysselsättning i form av föreläsare och investerare och ej förglömma fd missbrukare och kriminell.

En vinnande kombination alltså och sen finns det människor som hävdar att kvinnor har för höga krav 😁
Citera
2023-10-24, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roi72
Rätt formulerat att P*ter utnyttjat R för egen vinning. P*ter och hans sambo har genom åren utnyttjat många för egen vinning, såsom sjuka och handikappade men även utnyttjat bidragssystemet på ett fult sätt. Allt för egen vinning.
Jag har jobbat sedan gymnasiet men mig veterligen har Peter duckat allt vad arbete heter.ända sedan vi gick plugget.

Vad jag har förstått så är han förtidspensionär nu så jag gissar på att planen inte är att plocka ut pengar lagligt från deras nya satsning heller.
Får man fråga hur din vän blev lurad, va det genom byggföretaget? Många, både kunder och byggare som dom anlitade, blev blåsta i den härvan
Citera
2023-10-25, 05:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
(Ditt inlägg är riktat till en annan skribent men jag vill ändå yttra mig)

Fast nu levde han väl knappast några längre perioder med flera av kvinnorna?
En träffade han väl väldigt lite (blondinen som ville se en bild från sjukhuset) och en annan kvinna (den överviktiga) träffade han väl ytterst begränsat?

Ingen har väl heller påstått att kvinnorna kastade pengar efter honom det första de gjorde?

Det hela handlar istället om att det fanns många red flags redan från början. Om du vill propagera för att kvinnor inte har någon egen del i det hela (skylla sig själv) när de väljer att inleda kontakt med en tatuerad föreläsare i bar överkropp som dessutom är investerare och fd missbrukare och kriminell så har du valt fel metod när du försöker övertyga andra skribenter om att du har rätt.

Jo du har så klart också rätt i det du skriver. Håller med. Men jag tycker inte heller man kan säga dom ska skylla sig själva fullt ut heller.
Citera
2023-10-25, 06:49
Medlem
”Åsa” i TV4 programmet måste vara Kim från Älskar Älskar inte på discovery+?
Citera
2023-10-25, 08:05
Medlem
Vem är förtidspensionär?
Citera
2023-10-25, 08:10
Avstängd
pojkpingiss avatar
Har någon spöat upp Tinderbedragaren ännu? Han verkar ju röra sig fritt och öppet i samhället, dessutom vara i full fart att sol-och-våra en 60 åring i en småstad. Saknar verkligen moderna män (och kvinnor) både ryggrad och ballar, eller vad är det frågan om?
Citera
2023-10-25, 08:19
Medlem
Kan någon lägga upp domen så man kan läsa den?
Citera
2023-10-25, 08:38
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderst01

Bläddra ett par tre sidor bak i tråden, då finner du ett tiotal domar i ett sjok.
Citera
2023-10-25, 09:37
Medlem
St-Sixtuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Har någon spöat upp Tinderbedragaren ännu? Han verkar ju röra sig fritt och öppet i samhället, dessutom vara i full fart att sol-och-våra en 60 åring i en småstad. Saknar verkligen moderna män (och kvinnor) både ryggrad och ballar, eller vad är det frågan om?

Jodå han har fått däng minst en gång de senaste månaderna på grund av att han bara ljuger och är allmänt besvärlig att ha att göra med.

Ett råd till Robin. Håll dig borta från Dalarna om du inte vill gå hem tandlös.
Citera
2023-10-25, 09:41
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av St-Sixtus
Jodå han har fått däng minst en gång de senaste månaderna på grund av att han bara ljuger och är allmänt besvärlig att ha att göra med.

Ett råd till Robin. Håll dig borta från Dalarna om du inte vill gå hem tandlös.

Härligt att höra. Även skönt att höra att det finns riktiga män kvar.
Citera
2023-10-25, 09:42
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anderst01
I inlägg 439 finns domar upplagda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in