Antagligen är detta ett led i den pågående propagandan som vill få dumsvensken att tro att muslimer är precis som oss.
"Titta, hon kan dejta. Som vi gör!"
Antagligen är detta ett led i den pågående propagandan som vill få dumsvensken att tro att muslimer är precis som oss.
"Titta, hon kan dejta. Som vi gör!"
Kommer ju gå i graven när hon tillslut blir hedersmördad.
Tösen är troligtvis illa omskuren också. Då är det inte bara att ”dejta”. Hur ska hon ta upp den biten med random dejt är det tänkt. Eller är programmet bara till för att håna alla de unga flickor och kvinnor som lever i en hederskultur, där de hålls inom hård kontroll av familjen för att vakta på sin oskuld och upprätthålla familjens heder? Ska vi låtsas att de flickorna inte finns i Sverige, att vi inte har tvångsgifte?
Jag tror inte det är ett seriöst upplägg alltihopa utan mer med en humoristisk vinkel. Hon spenderar några timmar med olika muslimska män, skojar med de lite, "tar pulsen" på de och låter muslimska män få lite positiv solsken över sig.
Att bära slöja i Sverige är stämpling, uppmaning, till våldtäkt på oss som inte gör det.
Att påstå sig inte förstå det är att förolämpa min, sin egen, allas vår, intelligens.
Kaeli Abdi vill bli en lyxig fotbollsfru, Sveriges Victoria Beckham. Djurgårdens sportchef Bosse Andersson ställer upp som wingman och tar med Kaeli på hennes första allsvenska match. Kaeli blir hoppfull när hon träffar en spelare som lagt 300 lax på en säng. Men vem vill Bosse sälja på Blocket? Del 1 av 8.
På sin Facebooksida gillar Kaeli bland annat Muslim Hub, Muslimer i Sverige, Muslims of the world - I stand with Palestine, Somalia - The Nation of Poets, ♥ I Need Allah In My Life ♥, Vi som börjar tröttna på alla inskränkta Sverigedemokrater.
För den som inte vill klicka på länken, Kaelis svenska är bra och hon har talets gåva.
Vad är era åsikter om serien, som har premiär 26 oktober?
Vad betalar SVT för produktionen?
Är det rätt att använda skattepengar till dejtingprogram med en slöjbeklädd kvinna?
Vad vet vi mer om Kaeli?
Ännu en invandrare som kommit hit för att sko sig på svenska skattebetalare och som antagligen hade varit en hemlös prostituerad i sitt n#g#rhemland. Hon hade aldrig kommit in till svt om hon inte var en n#g#r. Och hon vet om det. Det enda man kan göra som privatperson är att strikt bojkotta sådant här skit och låta tittarsiffrorna tala för sig själva!
Senast redigerad av MajorGorm 2023-10-25 kl. 07:02.
Jag trodde att du drev med oss och hittade på ett helt osannolikt program!
Jag trodde inte att konservativa muslimer dejtade överhuvudtaget. Ska hennes familj vara med och bestämma, och sen är sista avsnittet så är tjejen med i ett storslaget bröllop kanske?
Det är Baluba som gör Gift vid första ögonkastet som är i farten igen. Varför inte ha med Kaeli i GVFÖ?
För att göra det verklighetstroget bör hon ju hedersmördas i sista avsnittet.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!