Citat:
Om man får komma med det lilla tipset att fokusera mer på att läsa texten än att läsa in vad du menar är min uppfattning om sådant som inte avhandlas i det inlägg som kommenteras.
Jag argumenterar i inlägget inte mot något typ av attentat. Utan blott för att MOP framstår, i sammanfattning, som taffligt i utförandet och inte vad åtminstone jag skulle förvänta mig av en kvalificerad insats. Och exemplifierar med att beskriva ett attentat jag utan att tveka skulle bedöma som utfört av en avancerad och välorganiserad GM.
Och slutklämmen var att detta förhållande bör kunna förklaras av den som förfäktar teorier med en kvalificerad typ av GM, alternativt så kan sådana förespråkare fundera på att skruva ner sin GM:s kapacitetsgrad. Många gör redan något av detta. Ett annat alternativ är såklart att argumentera för att jag har fel och att attentatets utförande framstår som kvalificerat.
Svårare än så var det inte, Packetipiketen.
Jag argumenterar i inlägget inte mot något typ av attentat. Utan blott för att MOP framstår, i sammanfattning, som taffligt i utförandet och inte vad åtminstone jag skulle förvänta mig av en kvalificerad insats. Och exemplifierar med att beskriva ett attentat jag utan att tveka skulle bedöma som utfört av en avancerad och välorganiserad GM.
Och slutklämmen var att detta förhållande bör kunna förklaras av den som förfäktar teorier med en kvalificerad typ av GM, alternativt så kan sådana förespråkare fundera på att skruva ner sin GM:s kapacitetsgrad. Många gör redan något av detta. Ett annat alternativ är såklart att argumentera för att jag har fel och att attentatets utförande framstår som kvalificerat.
Svårare än så var det inte, Packetipiketen.
Låt oss ponera att följande sker: Det pågår en knarkspaning under fredagskvällen mot någon/några individer som inte har rent mjöl(knark) I påsen 😉 Helt ovetandes om att LOP är på bio i grannskapet.När tiden i den sena kvällen fortskrider och en spanare tycker att det inte händer något och vill avbryta för hemgång krackar det till i "komradion" : 'Se på faan,den lille landsförrädaren är ute med kärringen och har roat sig och är på väg inöver stan längs Sveavägen' Den måttligt Palmeälskande spanare ser en chans på miljonen och tänker: 'nu jäklar ska han få den fähunden' I affekt och ensamagerande manér (trots tillhörighet i knarkspan) går han ner till dekorimahörnan från sin "spaningsholk" I närheten och väntar in paret Palme. I knarkspanarens fall med en 357:a i brösthölstret(det är vad han har där och då) Paret kommer och han skrider till verket och skjuter Olof stendöd på första skottet och vrider sen mot Lisbeth och skjuter. Backar bak,begrundar,flyr i kvarter som är så bekanta,ut ur historien som mördaren som såg sin chans,tog vad han hade och lämnade inga spår. För gott???
Dagens "fablernas värld" månne?
Tja,ni har ju fått variablerna,ensamagerande,dock inom en "tjänst" tagit tillfället som gavs med medel som fanns,gjorde ett missat skott som ändå var nära,försvann för all framtid.En sån person är väl ingen fara för rikets säkerhet? Häng ut han,låt han ta smällen.MEN ICKE...
Fundera nu på varför namn,organisationer m.m ÄR MASKADE????
HA,nåt är ruttet i konungariket Sverige
Och jag som länge trodde Tomas Flyckt polisman G sköt Olof Palme. Eller??? "Föllinge" ???