Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-24, 22:15
Medlem
Kvinnan är inte frisk. Enligt ryckten jobbar hon på northwolt
2023-10-24, 22:30
Medlem
VeganJans avatar
Systern menade att han var jättebra i kris eftersom han alltid blev helt lugn. Jo tjena. Hela avsnitt 1 visar ju hur värdelöst det ibland kan vara att behålla lugnet. Om man med lugn menar passiv.

Mycket synd om denna trevliga Felix måste jag ändå tillägga.
2023-10-24, 22:40
Medlem
katr00pzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VeganJan
Systern menade att han var jättebra i kris eftersom han alltid blev helt lugn. Jo tjena. Hela avsnitt 1 visar ju hur värdelöst det ibland kan vara att behålla lugnet. Om man med lugn menar passiv.

Kan inget annat än att instämma, det positiva är dock att dessa saker har en tendens att komma och bita en år efteråt, vilket det nu verkar ha gjort för henne. Skulle bli förvånad ifall hon i alla fall inte kommer bli socialt utfryst på arbetet
2023-10-24, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VeganJan

Håller med. Hur kan han inte prata med någon eller ringt polisen när det stegrades?
2023-10-24, 22:42
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Har inte hunnit se programmet men läste att bla. Clas "ufo" Svahn skall vara med i ett avsnitt, och att han INTE stalkas men att alla som på något sätt har med honom att göra stalkas av en jävel som bla. har en egen blog.

Jag skulle vilja se denna blog, personen har tydligen satt i system att belasta alla kring Clas Svahn så att många uppfattar honom som "jobbig", riktigt jävla sjuk stalker detta, adress till bloggen och mer info vore tacksamt !

Lite för litet ämne att starta egen tråd om.....
2023-10-24, 22:45
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LDRLDR
Han nämner i avsnittet att byta nummer och göra det hemligt inte hjälpte, det fattade jag inte riktigt.
Borde vara svårt/omöjligt att ta reda på?

Jag undrar detsamma. Hur skulle stalkern få tag i hans hemliga telefonnummer, som inte registreras någonstans. Helt omöjligt! Han känns lite handlingsförlamad! Bara blocka numret för 17!
2023-10-24, 23:03
Medlem
tomatlarss avatar
Vem orkar skriva allt detta skit? Vem det nu är verkar CP skadad. Och varför tror folk på ett anonymt nummer före en riktig person?
2023-10-24, 23:19
Medlem
solstrålars avatar
Visst är det S*brin Olss*n på Northvolt? Helvete vilken psykopat!

* = a, o
2023-10-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Oj, fanns visst en hel tråd om henne.

(FB) Skellefteå: Kvinna förföljde ungt par, skickade tusentals sms

Det var ju som man anade, en kvinnlig förövare, som knappt fått något straff.
Vad psyksjuk vår värld är. Snälla män som råkar illa ut, får inget stöd alls att sätta hårt mot hårt.
Men kvinnor som trakasseras har ett helt batteri av samhällsstöd.

Detta bygger nog på illusionen att kvinnor inte kan vara förövare vad det gäller att trakassera män?
Psyksjuka män som trakasserar ser vi som jätteläskiga, men psyksjuka kvinnor tas nog med en nypa salt.

Usch, vad detta brottsoffer, mannen i reportaget, (som verkar alldeles för snäll) blivit utsatt för trauma.

Kan säga att kvinnor inte har ett batteri av stöd. Fick absolut ingen hjälp när mitt ex stalkade oxh hotade mig i månader
2023-10-24, 23:40
Medlem
JymdKjams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Secretdesire
Kan säga att kvinnor inte har ett batteri av stöd. Fick absolut ingen hjälp när mitt ex stalkade oxh hotade mig i månader

Har en bekant som råkade ut för något liknande. Men när han kom hem en dag så satt det en yxa i ytterdörren (som var en säkerhetsdörr i metall). Först därefter gjorde han polisanmälan.

Jag tror Felix visste hela tiden vem som låg bakom, men ville väl på något sätt ”vara snäll” med tanke på hennes svåra uppväxt.
2023-10-24, 23:46
Vanligt bland mentalt sjuka människor att stalka folk, precis som nazisterna gjorde emot judarna.

Skamligt beteende, bra dokumentär.
2023-10-24, 23:57
Medlem
Misstänker att det är någon i hans nära krets. Behöver inte vara en kvinna kan lika gärna vara en man. Fruktansvärt obehagligt att utsättas, hoppas Felix gör en anmälan.

Mycket talar för att det är någon som känner honom väl. Kan ha fel och hoppas det .

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in