2023-09-29, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sarakulturhus
Någon som har Skellefteås swishlista med knarköpare från turken som åkte dit på moröbacke?

Läs förundersökningen.
Citera
2023-09-29, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiltunen
Läs förundersökningen.
Vart hittar man den?
Citera
2023-09-30, 14:56
Medlem
https://norran.se/bli-prenumerant/artikel/rmk3do1l/nv-1m1kr_s_23

Vet någon vem denna kvinna är som huggit sin pojkvän?
Namn på båda?
Citera
2023-10-01, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jultomten7
https://norran.se/bli-prenumerant/artikel/rmk3do1l/nv-1m1kr_s_23

Vet någon vem denna kvinna är som huggit sin pojkvän?
Namn på båda?
Var väl inte kvinnan som högg? 🤔 En man och en kvinna bråkar och kvinnan delar ut örfilar sen blir någon mer man involverad?
Citera
2023-10-24, 09:36
Medlem
SkellHellWarriors avatar
Någon som vet något om de två tjejerna som hittats döda på Anderstorp ganska nyligen... En på Moiranagatan och den andra på hemmansgatan? Båda ska tydligen vara självmord. Namn och ålder? Orsak? Ena ska va i 30årsåldern...
Citera
2023-10-24, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkellHellWarrior
Någon som vet något om de två tjejerna som hittats döda på Anderstorp ganska nyligen... En på Moiranagatan och den andra på hemmansgatan? Båda ska tydligen vara självmord. Namn och ålder? Orsak? Ena ska va i 30årsåldern...

Vet inte om det är någon av dem. Men en Di*n* L*rsson (*=a) som var kring 30 år fanns i Norrans dödsannonser höromveckan.
Citera
2023-10-24, 14:46
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sarakulturhus
Vet inte om det är någon av dem. Men en Di*n* L*rsson (*=a) som var kring 30 år fanns i Norrans dödsannonser höromveckan.

Diana gick bort av cancer, är något bekant med hennes släkt, så hon är det ikke
Citera
2023-10-24, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Diana gick bort av cancer, är något bekant med hennes släkt, så hon är det ikke

Finns då ett inlägg på Instagram där en av hennes väninnor har skrivit som att hon hade något "problem" med ett ex. Är du verkligen säker på att det var cancer? Inlägget som jag tänker på är inte i närheten av något med det. Snarare så verkar hon ha blivit misshandlad av något ex.

Till något annat så har jag sett att J.N har fått skyddad identitet. Det är iaf sekretess på hans adress.
Senast redigerad av Torgdasen 2023-10-24 kl. 15:24.
Citera
2023-10-24, 16:36
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torgdasen
Finns då ett inlägg på Instagram där en av hennes väninnor har skrivit som att hon hade något "problem" med ett ex. Är du verkligen säker på att det var cancer? Inlägget som jag tänker på är inte i närheten av något med det. Snarare så verkar hon ha blivit misshandlad av något ex.

Till något annat så har jag sett att J.N har fått skyddad identitet. Det är iaf sekretess på hans adress.

Jag är helt 100%, Fick det bekräftat av hennes mor,
Citera
2023-10-24, 20:38
Medlem
lollajapps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Jag är helt 100%, Fick det bekräftat av hennes mor,

Med tanke på att D*anas mamma dog i april i år så kan du omöjligt ha fått något bekräftat av henne
Citera
2023-10-24, 20:48
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lollajapp
Med tanke på att D*anas mamma dog i april i år så kan du omöjligt ha fått något bekräftat av henne

En kompis mamma till henne,
Citera
2023-10-25, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkellHellWarrior

Var har du fått den informationen ifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in