2023-10-23, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeyDoey
Men den här gången är du säker på att de "oredigerade" filmerna inte är ett verk av AI?
Israel brukar skryta om att man är duktig på AI.

Ni bryr er inte om barn eller äldre, allting är ett skämt … finns inget allvar … hjälpsändningarna har stått vid gränsen i 30 år och ni fattar nada varför dem står där …
Citera
2023-10-23, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittplyte
De är inte ett resultat av artificiell intelligens.
Videoupptagningens äkthet måste bekräftas av en oberoende internationell utredning.
Citera
2023-10-23, 22:01
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Videoupptagningens äkthet måste bekräftas av en oberoende internationell utredning.
Tycker du ja.
Du kommer inte få några utredningar, Hamas skulle aldrig tillåta det.

Vet du vad de som sett "parkeringsbomben" sagt? De har aldrig - någonsin - sett en detonationsplats som till 100% saknar fragment från vad som exploderat.

Hamas har alltså städat den platsen mer än de städar sina sandapsbarn.
Citera
2023-10-23, 22:45
Bannlyst
Citat:
Så då förlåter du alltså sjukhusattackerna eftersom det är militära mål?
Jag förlåter inte våld.
Citera
2023-10-24, 08:29
Avslutad
Citat:
Jag kallar ögonvittnesskildringar bevis. Att du inte gör det är ditt problem.
Idag släpptes oredigerade bodycamfilmer från vad dina polare gjort i Israel, det är du som är vidrig som står upp för muhammed och allah.

BRA. Jag är så jävla äcklade av alla förintelseförnekare 2.0 som sprider massa desinformation i sociala medier att det där aldrig hände. Så jävla vidriga människor som går ut och förnekar fruktansvärda brott utan att ha en aning om vad dom copy and pastear.
Citera
2023-10-24, 09:08
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MinglaC
Jag förlåter inte våld.
Du försvarar inte rätten till självförsvar?
Citera
2023-10-24, 10:26
Medlem
DraconianTimess avatar
Det är ganska officiellt bekräftat att det där sjukhuset träffades av antingen Hamas eller Islamiska Jihad, INTE Israel.
Citera
2023-10-24, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DraconianTimes
Det är ganska officiellt bekräftat att det där sjukhuset träffades av antingen Hamas eller Islamiska Jihad, INTE Israel.
Du glömde tillägga "officiellt bekräftat av Israels allierade".
Samma allierade som inte gillar tanken på en oberoende internationell utredning av sjukhusattacken.

Under andra världskriget bekräftade tyska utrikesministeriet att Theresienstadt egentligen var en plats där judar erbjöds möjligheten att återhämta sig.
Citera
2023-10-24, 18:31
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Du glömde tillägga "officiellt bekräftat av Israels allierade".
Samma allierade som inte gillar tanken på en oberoende internationell utredning av sjukhusattacken.

Under andra världskriget bekräftade tyska utrikesministeriet att Theresienstadt egentligen var en plats där judar erbjöds möjligheten att återhämta sig.
Vilket ju är en lögn. Även Joe Biden har efterfrågat en sådan utredning. Men någon dag kanske du oxå vaknar musse
Citera
2023-10-24, 19:10
Medlem
Citat:
Vilket ju är en lögn. Även Joe Biden har efterfrågat en sådan utredning. Men någon dag kanske du oxå vaknar musse
Du ljuger eftersom du vet mycket väl att Biden inte vill att utredningen ska vara oberodende i ordets egentliga betydelse. Bidens tolkning av "internationell" är synonymt med pålitliga allierade vars politik aldrig går på tvären med amerikanska intressen.
Citera
2023-10-24, 19:59
Medlem
fittplytes avatar
Citat:
Du ljuger eftersom du vet mycket väl att Biden inte vill att utredningen ska vara oberodende i ordets egentliga betydelse. Bidens tolkning av "internationell" är synonymt med pålitliga allierade vars politik aldrig går på tvären med amerikanska intressen.
Han har, officiellt, uttalat att han vill det.
Att du är en konspirationsteoretisk muslim som bara tror att det som dina mullor säger är sant, är inte mitt problem och det gör inte mig till en lögnare.
Citera
2023-10-24, 20:05
Medlem
Sesuss avatar
-
Sjukhuset träffades inte.
Hamas sprider muslimskt propaganda nonsens.
En misslyckad muslim sköt en hemmagjord missil som landade på parkeringsplatsen utanför.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in