2023-10-24, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Flag
Kan inte se någon notering om att hon ligger i koma? Dock intuberad.

Nej såg inget heller om det, sen flög dom inte till Arlanda som det sagts då dom va på samma plan.

Läste att hon va intuberad i 2 dagar sen flyttades till bangkok hospital, men är ingen läkare så jag tyder inte dom där lapparna 100%
Citera
2023-10-24, 13:30
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CH.swiss
Står som generell status: good consciousness

Noterade det. En jävla skillnad på att söva ner någon för att intubera och att ligga i koma. Men det kan ju också handla om språkförbistring, Cedergrens kan ju uppfattat detta som koma, om man av någon anledning ska tolka det positivt från deras håll.
Citera
2023-10-24, 13:32
Medlem
Hade dom presenterat dessa bevis innan så hade dom fått betydligt mer donationer också.

Frågan är bara vad som hände, blev hon påkörd? Skador i ryggen?

Någon som kam översätta thailändska?
Citera
2023-10-24, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XN
Där kom beviset.

Flera fakturor på flera 100k.

Kom bara en vecka sent. Synd om Felicia. Familjen har betett sig riktigt jävla tramsigt. Detta kunde varit över för en vecka sedan.

Hoppas hon kryat på sig. Jag lämnar tråden nu.
Men jag har ingen skam i att jag försökt gå till botten med det.

Fakturorna är ju i thailändska baht. Du behöver dela beloppen i cirka 4 för att få svenska kronor.
Citera
2023-10-24, 13:36
Medlem
ImaTrolls avatar
Citat:

Hon flyttades till Bangkok Hospital efter 2 dagar och då beskrivs generell status som "comatose".

Hon hade kanske blivit sämre vilket föranledde transport från Koh Samui Hospital (som ligger på väst-sidan av ön) till Bangkok Hospital på östra sidan.
Citera
2023-10-24, 13:40
Medlem
Från början hade hon ju skallskador/frakturer, blödningar i hjärnan, frakturer i rygg, nacke, låg i koma osv osv.
I dokumenten som läggs upp finns inga sådana noteringar från något av sjukhusen. Endast hjärnsvullnad.

Det förklarar varför hon fick flygas till Sverige så kort inpå olyckan. Skadorna var inte i närheten av så omfattande som familjen målade upp.
Citera
2023-10-24, 13:40
Medlem
-Herr-flick-s avatar
Om detta är en scam så är det en av det vidrigaste jag någonsin sett, läser man hela tråden så ser man mer och mer att det liknar en scam ! Och idioterna som försvarar på mammans facebook verkar ju helt efterblivna
Citera
2023-10-24, 13:41
Medlem
Var hittar jag insamlingen på Facebook, samt familjemedlemmars ?
Tack
Citera
2023-10-24, 13:42
Medlem
kaktjuvens avatar
Citat:

Reagerade också på denna. Måste blivit sämre efter det och skickats till andra sjukhuset därefter.

Stört beteende av familjen som kunde kväst all uppståndelse i början med detta som folk efterfrågat tidigt.
Istället har man outat ut tjejens porrkarriär, familjens liv och Mr Snuff har framstått som värsta aset.
Tragiskt är bara förnamnet.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filuren96
Fakturorna är ju i thailändska baht. Du behöver dela beloppen i cirka 4 för att få svenska kronor.

Kolla betalningarna till SEB. Det är ej i baht
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sno
Vi VET också att familjen vägrar att redovisa några kvitton angående vart donationspengar har tagit vägen.

Men får dom ens ut några go-fundme pengar innan dom nått sitt mål?
Citera
2023-10-24, 13:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tezz-l
Var hittar jag insamlingen på Facebook, samt familjemedlemmars ?
Tack

Letar också efter detta..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in