2024-01-09, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snutan
Vilken äcklig kommentar när folk bara vill veta hur det går när de skänkt pengar
De som har donerat pengar till den här cirkusen är nog också hjärnskadade, och borde därmed kunna starta egna insamlingar.
Citera
2024-01-10, 01:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av trollet888
Såg på mammans FB att flera ifrågasatt varför det inte är uppdatering på läget och att det var dåligt mot de som skänkt pengar. Insamlingen är borta helt från gofundme. Vad är det som händer här egentligen?
Vad heter mammans FB?
Citera
2024-01-10, 07:54
Medlem
trollet888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skitskaniha
Vad heter mammans FB?
https://www.facebook.com/susanna.cedergren
Citera
2024-01-10, 17:34
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Såg på mammans FB att flera ifrågasatt varför det inte är uppdatering på läget och att det var dåligt mot de som skänkt pengar. Insamlingen är borta helt från gofundme. Vad är det som händer här egentligen?

Ett par rader hade ju räckt. Läget stabilt men oförändrat, typ.
Citera
2024-01-10, 17:51
Medlem
trollet888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mullret
Ett par rader hade ju räckt. Läget stabilt men oförändrat, typ.
Ja det är väl det minsta man kan begära.
Tänker på alla som bidrog till nästan 800000😱
Citera
2024-01-10, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Helt klart borde man få hjälp som svensk medborgare när sånt här händer.
Fan, tycker ett svenskt liv är mer värt än att skicka miljarder till ukraina.

Just precis. Alla som varit ute och rest vet att världen är absolut översvämmad utav utlänningar medans det bara finns några enstaka miljoner svenskar på den här planeten. Jag tycker då att svenskarnas skattepengar i första hand gå till att hjälpa svenskar och inte till annat folk.

Däremot vet ju alla som besitter ett uns utav kritiskt tänkande och cynism hur den gemensamma kassan fördelas och varför.
Citera
2024-01-10, 19:55
Medlem
-Herr-flick-s avatar
Mamman uppdaterar bara facebook med hästar och dissar dom som frågar hur det är med Felicia
Bara jag som tycker att hela denna historia luktar skumt från början till slut ? finns redan mycket starka bevis i denna tråden som pekar på att detta är ett scam. Mammans och familjens beteende gör det ju inte mindre suspekt! Vem fan sitter och lägger ut hästvideos när ens dotter ligger allvarligt skadad på sjukhus och svävar mellan liv och död och inte en uppdatering eller svar på hur flickan mår ?
Jag är ganska övertygad om att en hund ligger begraven här
Citera
2024-01-10, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-
Mamman uppdaterar bara facebook med hästar och dissar dom som frågar hur det är med Felicia
Bara jag som tycker att hela denna historia luktar skumt från början till slut ? finns redan mycket starka bevis i denna tråden som pekar på att detta är ett scam. Mammans och familjens beteende gör det ju inte mindre suspekt! Vem fan sitter och lägger ut hästvideos när ens dotter ligger allvarligt skadad på sjukhus och svävar mellan liv och död och inte en uppdatering eller svar på hur flickan mår ?
Pengarna går säkerligen till hennes skuld hos kronofogden.
Citera
2024-01-10, 21:10
Medlem
trollet888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Herr-flick-
Det kanske är en hel kennel de har begravt😂
Citera
2024-01-10, 21:32
Medlem
hipsterkatts avatar
Haha! Jag är blockad av mamman! Jag gillade typ alla kritiska kommentarer när det senast begav sig, tydligen var det inte uppskattat…
Senast redigerad av hipsterkatt 2024-01-10 kl. 22:13.
Citera
2024-01-10, 22:06
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hipsterkatt
Haha! Jag är blockad av mamman! Gillade typ alla kritiska kommentarer när det senast begav sig, tydligen var det inte uppskattat…

Hon är såklart skyldig till svindleri
Citera
2024-01-11, 07:46
Medlem
ImaTrolls avatar
Citat:

Media var ju pigga på att hjälpa familjen att få ut sitt budskap och publicerade glatt bilder på "häst-tjejen" Felicia
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/69QMbW/familjen-kampar-med-att-fa-hem-felicia-fran-thailand-efter-olyckan
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zEK6Xr/felicia-25-hemma-efter-allvarliga-olyckan-i-thailand

https://www.expressen.se/nyheter/felicia-25-ligger-i-koma-i--thailand-familjens-kamp/
https://www.expressen.se/nyheter/felicia-hamnade-i-koma-flogs-hem-fran-thailand/

Sen F kom hem har visst intresset hos media sjunkit helt. Men under tiden som gått har säkert väldigt många börjat undra hur det gått och hur F mår idag.

På enbart Aftonbladet och Expressen var fem journalister involverade i skrivandet. Var är dom idag när folk vill att saken följs upp? Någon av nedanstående journalister kan väl lyfta luren och ställa några enkla frågor? Eller så vill dom kanske inte veta svaren.
AB: Adam *indh, Ne**y Kronstrand & Emi* Forsberg
Expressen: Sofia C*ason & Fi*ip Bo*mgren
* = L
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in