Klart jag visste
Men jag skrev till palle kramaren då han verkar tro att Palestina var en homogen grupp och sen kom juden från Europa och sparkade bort pallarna . Ville bara veta när preskriptionstiden var ute..om så var fallet
För araberna kan väl inte älta på detta hur länge som helst lika mkt vi inte kan älta att Narva inte är svenskt längre
Du vet att araberna och palle kramarna säger det är deras land, men jag påpekade att Israel har vart erövrat av alla från nya och gamla religioner. Då muslimerna tog landet med våld så frågade jag: varför skulle de ha mer rätt till landet när de själv tagit landet från Ottomanska riket
Jag är pro-Israel vännen tror du misstolkade min text
En annan fråga jag aldrig får svar på från pallarna och vänstern/Nassar
" Om ni ni var nöjda med 1947
Sexdagarskriget 1967 så anföll Israel Egypten och Syrien ...Dåvarande Israel PM Levi Eshkol sa till Jordaniens kung Hussein " vi anfaller inte om ni inte lägger Er i kriget " Dock trodde Hussein på Egyptiens president Nasser att arab League höll på vinna kriget så Jordanien gick då i kriget OCH konsekvensen förlorade västbanken och östra Jerusalem "
Så frågar jämt pallarna " om Jordanien inte la sig i, skulle Israel ha tagit V.B då?"
de är väldigt tysta då
QUOTE=Dubbel.ankeborgare|86174566]Du vet inte om att Palestina var ett brittiskt protektorat? Där det bodde araber, judar, kristna, druser..
Du vet inte om att Israel existerar efter ett FN-beslut? Palestinierna skulle också få en egen stat, som du vet. Men de föredrog att starta krig. Som de förlorade, de förlorar jämt. De är så fruktansvärt värdelösa. Hade någon tänkt till hade man gjort någon slags folkutbyte istället. Det är klart att araber inte kan acceptera en judisk stat. Bara idén är kränkande för dem..det får dem att slita sitt hår, gråta och skjuta med sina Kalasjnikov i luften.
Eller har du byggt en tidsmaskin, åkt tillbaka i tiden och utropat the United States of Palestine? "In Allah We Trust"?
Förstår int' riktigt vad du vill säga. Du får gärna formulera om det så får vi se om jag kan svara.
Det är intressant att du är emot Isael och hejar på arabiska terrorister. Tycker du om araber som våldtar, plundrar, skändar, stjäl och för ett jävla liv här hemma i Sverige också? Knylla din mamma osv? Tycker du det är bra för Sverige?
Kan du förstå att araberna i palestina inte är ädlare, finare och mer hedervärde för att de råkar befinna sig i öknen och inte i Malmö?[/quote]