Citat:
Ursprungligen postat av
PUBG2018
Absolut med din tankesätt kommer man långt. Du vet att också att bara för 2 år sedan så var "Ukraina" Europas nästa största land. Kina kunde inte ens producera egna halvledare för 2 år sedan. Saudi Arabien och Iran hade inga diplomatiska relationer heller osv osv. Araberna var absolut inte enade som vi ser idag. Men absolut, kör på vännen ni vinner säkert "kriget" och massa annat gott! Heja Israel wohoo

!
Jag önskar bara Sverige kunde vara stolt som vi var förr i tiden. Homogena till 99.9% och samhället tryggt och fint. Men här bombas det nästan lika mycket som Israel bombar Gaza. Mycket ändras du vet och ibland går det jäkligt fort. Som sagt vi tycker bara olika och det är inget fel med det eller hur? Det är ett "fritt" land vi får tänka och tycka som vi vill.
Jag hoppas du kan förstå att Israelerna är lika oss. Som du själv påpekat har många europeiska rötter. De är i grund och botten varken bättre eller sämre än oss. Judiska visst, men kristendomen är en gren av judendomen. En ”judisk sekt” hävdar vissa.
Mot sig har de EXAKT samma människor som våldtar, rånar, säljer knark, bombar hyreshus på nätterna här i Sverige. Förmodligen inte långt ifrån där du bor. Du vet hur de ser ut, ”brushorna”, att de är lättkränkta, respektlösa, dryga, högljudda och ohederliga.
Samma gäng, fast här organiserade under namnet Hamas, och i religionens namn, vill göra kaos med israelerna.
De vill inte prata med dem, inte förhandla, ingenting. Varför då? Jo för att Hamas mål är att upprätta ett KALIFAT. Inte fasen finns det plats för något Israel i kalifatet. Vidare vill man döda alla judar. Det står specifikt att alla judar ska pangas, över hela världen. I stadgarna. För det har Allah sagt.
Som framgår av det jag sagt tidigare. Jag vill driva ut palestinierna i Sinai. Det finns 55 muslimska länder som kan ge dem ett värdigt liv. Drömmen om Palestina är stendöd.
Precis som jag skulle vilja driva ut alla kriminella araber och somalier i…fasen ska jag dra till med. Inte Bottenhavet gör då drunknar de. Äh, skicka iväg dem helt enkelt. Den där tunisiern i Bryssel till exempel, han skulle inte ens ha varit här.
Du ser hur jag resonerar. Jag respekterar om du har en divergerande åsikt. Ha’re gott.