2023-10-20, 18:01
Avslutad
Så Bosse flörtar lite med Friedrich? Rätt sött ändå att dom försöker med tanke på att Häcken förmodligen kommer vilja ha honom? Kan dom inte ens få tillbaka sina gamla toppspelare i konkurrens med Häcken så lär det bli svårt att värva en utomstående i samma konkurrens.

#Näringskedjan #Dubbla regerande mästarna #Enda europalaget
Citera
2023-10-23, 14:36
Avslutad
Brusberg får A-lags kontrakt. Underbart! Ytterligare en superspelare på gång. Hn ahar inte fått så mycket matcher i A-laget ännu men jag såg honom i träningsmatchen mot DIF i somras där han startade tror jag och jag tyckte det var sjukt att han bara var 16 år med tanke på hur han spelade.
Citera
2023-10-23, 15:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Så Bosse flörtar lite med Friedrich? Rätt sött ändå att dom försöker med tanke på att Häcken förmodligen kommer vilja ha honom? Kan dom inte ens få tillbaka sina gamla toppspelare i konkurrens med Häcken så lär det bli svårt att värva en utomstående i samma konkurrens.

Vill vi honom så kommer han landa hos oss. På tal om näringskedjan. 😉
Ni kan få Ismo ifall ni ber snällt.
Citera
2023-10-23, 16:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Vill vi honom så kommer han landa hos oss. På tal om näringskedjan. 😉
Ni kan få Ismo ifall ni ber snällt.
Nja. Ni brukar ju få nöja er med våra rester. Binaku, Jeremejeff, Tjocko osv...

Vad gäller Diawara så kan ni stoppa upp honom någonstans.
Citera
2023-10-23, 16:48
Avslutad
Citat:
Nja. Ni brukar ju få nöja er med våra rester. Binaku, Jeremejeff, Tjocko osv...

Vad gäller Diawara så kan ni stoppa upp honom någonstans.

Du ska vara glad över att vi gav Jeremejeff vinnarmentalitet så att han kunde sprida det vidare till er, för ni känns helt vilsna utom honom. Hade han varit kvar så hade ni försvarat ert guld så ett ödmjukt tack vore ändå på plats kan jag personligen tycka.

Sedan vet jag inte riktigt varför Friedrich skulle välja en mindre klubb med en tränare som han inte alls känner.
Citera
2023-10-23, 16:55
Avslutad
Citat:
Du ska vara glad över att vi gav Jeremejeff vinnarmentalitet så att han kunde sprida det vidare till er, för ni känns helt vilsna utom honom. Hade han varit kvar så hade ni försvarat ert guld så ett ödmjukt tack vore ändå på plats kan jag personligen tycka.

Sedan vet jag inte riktigt varför Friedrich skulle välja en mindre klubb med en tränare som han inte alls känner.
hahaha ok. Då tackar vi ödmjukast för det. Fast igår gjorde vi våran första bra match sedan juni så vi jag tror inte vi är vilsna längre.

Han har sagt att han vill spela i europa. Det ser vi ju i år att det bara är ett svenskt lag som kan erbjuda det. Blir förmodligen samma sak nästa år.
Citera
2023-10-23, 17:25
Medlem
mishimas avatar
Kommer verkligen Häcken ändra värvningsstrategi och värva en allsvensk spelare som förmodligen vill ha hög lön? Kan inte komma på senast man gjorde en sådan värvning. Karl-Johan Johnsson, som nöter bänk i ligue 2, är väl mer en Häckenvärvning.

Tror att Häcken, trots mer pengar på banken, fortsätter sin stil med att fynda skandinaver som sitter i frysbox eller är undervärderade, egna talanger och afrikaner.
Citera
2023-10-24, 04:48
Avslutad
Citat:
hahaha ok. Då tackar vi ödmjukast för det. Fast igår gjorde vi våran första bra match sedan juni så vi jag tror inte vi är vilsna längre.

Han har sagt att han vill spela i europa. Det ser vi ju i år att det bara är ett svenskt lag som kan erbjuda det. Blir förmodligen samma sak nästa år.

Snällt av dig. Det tackar vi ödmjukast för. 😂
Och även grattis till ert första europadeltagande, ni är nu på samma nivå som ditt andralag Östersund. 😉

Nu tycker jag personligen att det är slöseri på att offra en utländsk plats på en målvakt som inte hade varit given så jag hoppas verkligen att det är bara agenter som försöker trissa upp priset.
Citera
2023-10-24, 05:34
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:

Dubbla regerande mästare? Kom inte ni på elfteplats 2021? Nu är du på flaskan igen Lauler.
Eller lyfter du ditt damlag Kopparberg Starkcider?
Citera
2023-10-24, 05:49
Avslutad
Citat:
Snällt av dig. Det tackar vi ödmjukast för. 😂
Och även grattis till ert första europadeltagande, ni är nu på samma nivå som ditt andralag Östersund. 😉

Nu tycker jag personligen att det är slöseri på att offra en utländsk plats på en målvakt som inte hade varit given så jag hoppas verkligen att det är bara agenter som försöker trissa upp priset.
Usch! 😪

Personligen är jag så jävla trött på Abrahamsson att jag inte bryr mig om utlänningskvoten.
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Dubbla regerande mästare? Kom inte ni på elfteplats 2021? Nu är du på flaskan igen Lauler.
Eller lyfter du ditt damlag Kopparberg Starkcider?
Vem vann cupen? Rövhjärna! 🤡😜
Citera
2023-10-24, 07:03
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Usch! 😪

Personligen är jag så jävla trött på Abrahamsson att jag inte bryr mig om utlänningskvoten.

Vem vann cupen? Rövhjärna! 🤡😜
Ja, okej då. Dubbla indikerar ju två och då är det antingen cup- eller serieguld. Men visst, ska vi köra så råder det väl Triplete Mania på Hisingen. Vi är också regerande cupmästare.
Citera
2023-10-24, 08:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Ja, okej då. Dubbla indikerar ju två och då är det antingen cup- eller serieguld. Men visst, ska vi köra så råder det väl Triplete Mania på Hisingen. Vi är också regerande cupmästare.
Så när man vinner "dubbeln" vinner man ligan två gånger på 1 år? 🤔

Hur är ni regerande cupmästare förresten? I min värld är det dom som vann senast som är regerande mästare. Är det kanske du som varit på flaskan?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in