Citat:
Ursprungligen postat av
CH.swiss
Jag är inte i tråden för att dela skit om denna sorgliga familj. Jag vill gärna hålla mig till ämnet så mkt det går, dvs huruvida denna olycka verkligen har inträffat eller ej. Det finns väldigt mkt som talar emot det.
Att Susanna varit hemma i Skåne de senaste veckorna vet jag med säkerhet och kommer inte gå ut med hur, för det lär ändå bara besvaras med att jag hittar på osv. Sanningen kommer ju att uppdagas förr eller senare ändå så då kommer alla som suttit här och gapat och kastat skit på oss som enbart försökt hitta konkret fakta och ifrågasatt alltihop få se.
I övrigt tycker jag att det urartat en aning det senaste dygnet här inne. Tråkigt också denna fokus på Felicias OnlyFans. Vad spelar det för roll? Hur har det ngn som helst betydande i det här?
Hon kommer från en trasig bakgrund och dras till fel typ av människor. Både hon och hennes mor har ett förflutet som består i att lura andra så det känns inte ett dugg förvånande det här.
Ingen vill väl någon illa om inte andra godtrogna människor blir drabbade av någon händelse lika denna nu kan ha gjort.
Att du vet till 100% att mor S varit i Skåne och inte i Thailand senaste tiden räcker ju som grund till att vissa eller stora delar av detta är en BLUFF.