2023-10-21, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Premissen för diskussionen - som den uttrycks i ett moderatormeddelande - är absurd. Alla belägg för att gangstalking inte förekommer, är direkt eller indirekt ett sjukdomsförklarande av den som upplever gangstalking.

Det som talar mest mot att gangstalking inte förekommer måste väl förresten vara att ingen någonsin har träffat någon som deltagit i gangstalking.

Vad menar du med träffat någon som deltagit i gangstalking? Jag menar du träffar ju dem hela tiden ute i samhället men grejen är väl den att det är svårt att få de som deltagit i gangstalking att erkänna att dom har gjort det, jag menar om du utför ett brott varför skulle du erkänna?

Om en väktare tar fast en snattare i butiken tror du att han kommer att erkänna? Samma sak med gang stalkare när du tar dem på bar gärning 🤔
Citera
2023-10-21, 10:12
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anders43J
Vad menar du med träffat någon som deltagit i gangstalking? Jag menar du träffar ju dem hela tiden ute i samhället men grejen är väl den att det är svårt att få de som deltagit i gangstalking att erkänna att dom har gjort det, jag menar om du utför ett brott varför skulle du erkänna?

Det är en bra fråga, men läs bara lite på det här forumet så hittar du folk som öppet erkänner ungefär alla typer av brott. Men just gangstalkning, där är det knäpptyst. Och det beror ju förstås på att det skulle vara ett särskilt allvarligt brott, utan på att det sjävklart inte förekommer i verkligheten.
Citera
2023-10-22, 09:13
Medlem
Citat:
Det är en bra fråga, men läs bara lite på det här forumet så hittar du folk som öppet erkänner ungefär alla typer av brott. Men just gangstalkning, där är det knäpptyst. Och det beror ju förstås på att det skulle vara ett särskilt allvarligt brott, utan på att det sjävklart inte förekommer i verkligheten.

Ok så det förekommer alltså bara för att någon erkänner det på ett forum? Jo det finns nog sådana som jag har erkänt på andra forum. Men jag vet inte hur du tänker om dom måste just erkänna på flashback för att det ska vara giltigt enligt dig?

Men här är i alla fall en som erkänner på reddit https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/8wnrxx/confession_of_a_gang_stalker/

Om du orkar läsa på engelska?
Senast redigerad av Anders43J 2023-10-22 kl. 09:18.
Citera
2023-10-22, 10:24
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ok så det förekommer alltså bara för att någon erkänner det på ett forum? Jo det finns nog sådana som jag har erkänt på andra forum. Men jag vet inte hur du tänker om dom måste just erkänna på flashback för att det ska vara giltigt enligt dig?

Nu försöker uppenbarligen inte fatta. De flesta som läser min post fattar nog precis vad jag menar.

Gangstalking är lite som UFO. Det finns en massa vittnesmål, men sällan eller aldrig några spår.
Citera
2023-10-22, 18:19
Medlem
mitt.liv-Fiaskots avatar
Citat:
Nu försöker uppenbarligen inte fatta. De flesta som läser min post fattar nog precis vad jag menar.

Gangstalking är lite som UFO. Det finns en massa vittnesmål, men sällan eller aldrig några spår.

Tyvärr spår i de drabbades sargade själar!!!
De kallas även : sår...
Citera
2023-10-22, 21:12
Medlem
Citat:
... Men här är i alla fall en som erkänner på reddit https://www.reddit.com/r/nosleep/comments/8wnrxx/confession_of_a_gang_stalker/

Om du orkar läsa på engelska?

Så när ett uppenbart troll tramsar "gangstalking" tramsar loss på ökänt tramsforum så tar du det för sanning?

Citat:
... Om du orkar läsa på engelska?

Jo. Men för de som inte orkar så kan man ju sammanfatta det hela med att din wistleblower vittnar om att de som ligger bakom det hela är aliens. Eller datorer.

“My guess is that you are space aliens, or some kind of expert system. A computer program, you know! Machine logic .
Citera
2023-10-23, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
Så när ett uppenbart troll tramsar "gangstalking" tramsar loss på ökänt tramsforum så tar du det för sanning?

Jo. Men för de som inte orkar så kan man ju sammanfatta det hela med att din wistleblower vittnar om att de som ligger bakom det hela är aliens. Eller datorer.

“My guess is that you are space aliens, or some kind of expert system. A computer program, you know! Machine logic .

Som sagt så är det bara frågan om vad man vill tro på.

Jag menar om någon här på flashback skulle erkänna ett mord eller att dom var inblandad i mordet på Olof Palme skulle du ta dem på allvar risken med sådana här internet bekännelser på Web forum är att det är någon som ljuger för att få uppmärksamhet 🤔

Så man måste nog ta bekännelser på Web forum med en nypa salt 🤔

Men vart jag vill komma är att någonting behöver inte vara mindre trovärdigt på grund av att ingen har erkänt på just det här forumet.
Citera
2023-10-23, 17:24
Medlem
Citat:
Som sagt så är det bara frågan om vad man vill tro på.

Jag menar om någon här på flashback skulle erkänna ett mord eller att dom var inblandad i mordet på Olof Palme skulle du ta dem på allvar risken med sådana här internet bekännelser på Web forum är att det är någon som ljuger för att få uppmärksamhet 🤔

Så man måste nog ta bekännelser på Web forum med en nypa salt 🤔

Men vart jag vill komma är att någonting behöver inte vara mindre trovärdigt på grund av att ingen har erkänt på just det här forumet.

Du sa nog något viktigt om er med den meningen.
För ingen verkar ju ha bevis de vill visa fram, alltså är det antingen inte sant eller inte ett problem.
Citera
2023-10-24, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Du sa nog något viktigt om er med den meningen.
För ingen verkar ju ha bevis de vill visa fram, alltså är det antingen inte sant eller inte ett problem.

Eller ett väldigt väl utfört brott som inte lämnar några bevis
Citera
2023-10-24, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsgobrandon
Eller ett väldigt väl utfört brott som inte lämnar några bevis

Ja och då enligt juridiken är det ju inget brott heller så då har vi avklarat den biten.
Citera
2023-10-24, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M18A1-Claymore
Ja och då enligt juridiken är det ju inget brott heller så då har vi avklarat den biten.

Jaså det var något nytt.
Citera
2023-10-24, 19:11
Medlem
Mentideros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letsgobrandon
Varför sådan panik att sjukförklara någon? det brukar vara en del av gangstalkingen

Det strider klart mot vad som anges trådstarten.

Citat:
Ursprungligen postat av bernad_law
I denna tråd diskuterar vi om organiserad gang stalking förekommer. Notera dock att inlägg som INTE handlar om just detta kommer raderas obönhörligen; detta är inte platsen för diskussion om "troendes" sjukdomar eller "debukers" eventuella kopplingar till NWO.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in