2023-10-23, 09:48
Medlem
JdeKoofs avatar
Jag köpte ny trådlös Logitech M705 mus pga den gamla tröttnat. Kopplade in den nya mottagaren och nu funkar musen utmärkt, men - nu får jag inte det gamla trådlösa tangentbordet (Logitech MK710) att funka ihop med den nya mottagaren.

Jag har Windows 10 och det funkar inte att trycka Fn+p. How to do?
Citera
2023-10-23, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JdeKoof
Jag köpte ny trådlös Logitech M705 mus pga den gamla tröttnat. Kopplade in den nya mottagaren och nu funkar musen utmärkt, men - nu får jag inte det gamla trådlösa tangentbordet (Logitech MK710) att funka ihop med den nya mottagaren.

Jag har Windows 10 och det funkar inte att trycka Fn+p. How to do?

Kör den nya musen med logitech bolt och det gamla tangentbordet med unifying?
Citera
2023-10-23, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngetNick2
Kör den nya musen med logitech bolt och det gamla tangentbordet med unifying?

Nej:
Unifying-mottagare
https://www.logitech.com/sv-se/products/mice/m705-wireless-mouse.910-001949.html
https://www.logitech.com/sv-se/products/combos/mk710-desktop-keyboard-mouse.html
Citera
2023-10-23, 12:26
Medlem
JdeKoofs avatar
Jag har "löst" det - genom att ha bägge mottagarplupparna intryckta hela tiden. Onödigt joxigt eftersom jag byter dagligen mellan privat dator och jobbdator men det funkar i alla fall.
Citera
2023-10-23, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JdeKoof
Jag har "löst" det - genom att ha bägge mottagarplupparna intryckta hela tiden. Onödigt joxigt eftersom jag byter dagligen mellan privat dator och jobbdator men det funkar i alla fall.

Sist jag bytte till en annan mottagare fick jag lösa det genom att ladda ned logitechs unifyingapp och välja att lägga till en ny enhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in