Citat:
Ursprungligen postat av
EsmeraldaFelicia
d
Majas pappa har inte jobbat som pastor på länge typ sen 2015. Har du läst FUP? Han har ett arbete som enhetschef på lantmäteriet. Det står där.
Ett tips är att läsa på om folkrörelser, frikyrkor och demokratiseringen av Sverige. De flesta frikyrkor är inte sekter utan styrs med hjälp av demokratiska processer på så kallade församlingsmöten.
Tack för upplysningen men jag ser pingskyrkan som en sekt och lika vidrig som övriga. Jag har läst FUP och det är därför jag är fullt övertygad om hur skyldig Maja är till mordet. Har tillräcklig kunskap om hur religösa varelser är vilsna och tror sig vara godare än alla andra. Hyckleri och det har ju uppdagats så mycket skit och sexuella övergrepp genom alla tider.
Har sett dokumentärer om vidriga religösa sekter och så mycket elände där folk hjärntvättats. Märker att du är av annan åsikt och det är väl därför du blundar för hur er Maja hjälpte till och höll fast Tove genom strypakten. Fattade direkt var du stod i frågan och av den anledningen hoppar jag alltid över dina inlägg då jag vet hur du försvarar er mördare.
Ni är ett gäng som har fyllt ut tråden till bredden med er övertygelse och om hur oskuldsfull denna Maja är.