2023-10-22, 20:50
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Okand1236
Jag har sätt henne på FaceTime….

Om du tagit en screenshot hade du tystat mycket av tråden. Istället kom du in och kalla oss för alkisar och incels och blev sur för att folk är fundersamma. Snyggt.

Nu måste vi bara lita på att det du säger är sant.
Senast redigerad av stayboosted 2023-10-22 kl. 20:53.
Citera
2023-10-22, 20:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Japp, det går inte att undvika alla luftgropar även om de är små så känns de ju och måste ju vara skadligt för en redan skadad hjärna. Fattar inte att de beviljades sjuktransport på ett reguljärt flyg så tidigt efter olyckan.

i ett ambulansflyg ligger man fixerad och dom som flyger håller sig borta från väder som kan ställa till det i bästa mån
Citera
2023-10-22, 20:53
Medlem
Jag har följt denna tråd från start och läst dom flesta av alla inläggen. I många fall så känns det som att man snabbt får en bra uppfattning av vad som hänt. I detta fall så har jag hoppat så mycket fram och tillbaka, man vet inte riktigt vad man ska tro.

Det finns så många skumma omständigheter i detta fall, så att man blir misstänksam känns som en fullt normal reaktion,

Det hela börjar för min del med en ganska oskyldig artikel i Aftonhoran, där en normal hästtjej råkat ut för en allvarlig olycka under en långresa till Thailand. Inget konstigt hittills, känns som att detta är något som kan hända även den bästa.

Sen när man man börjar läsa på Flashback så börjar en helt ny bild framträda som ger tillräckligt med material för en hel dramaserie.

Detta är alltså ingen normal långresa, utan detta är en brud som har stora skulder i Sverige, som alltså har en pojkvän som är en känd norsk bedragare. Dessa två försöker göra karriär med att spela in hårdporr, som de själva lägger ut på porrsidor och OF. Nåt tecken på intelligens visas med att man inte kan se hennes profil från Sverige. Dock så väljer hon sitt eget namn som del i porr-namnet. Hur tänker man där om man vill vara anonym?

Sen saker som att det inte regnade den dagen och att de inte har skrivits om det i lokal press, samt att sjukhuset verkar främst vara för kosmetiska ingrepp, gör det lite underligt.

Det som jag däremot själv kan intyga är att det sker dessa typer av transporter på reguljära flyg. Jag har själv sett det när jag har flugit.

Till sist så är det under all kritik hur familjen har skött detta. Varför inte lägga alla korten på bordet från början? Om dom bara hade varit mer öppna med vad som hade hänt så skulle det aldrig ha blivit en sådan häxjakt. Nu är det så att familjen faktiskt gått ut offentligt och bett om pengar, då känns det rimligt att man i alla fall är ärlig med vad som har hänt. Även några bilder känns som inte för mycket att begära, särskilt när omständigheterna är så försvårande.
Citera
Medlem
Mullrets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XN
Så hon var alltså i koma på ett reguljärt flyg.
Då hade jag inte fel. Om det nu stämmer.

Glöm det. Snackade med en kompis, tillika pilot. Patienter som behöver intubering, ekg, hjärt lungmaskin flygs i Ambulansflyg.

SOS international kör bla. Hawker Siddeley jet.
Senast redigerad av Mullret 2023-10-22 kl. 21:05.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pype
Kan ju faktiskt tänkas att familjen skickat relevanta bevis till GFM! Tror den hade tagits ner asap annars av GFM!

Återstår att se. Det är söndag idag och de har säkert inte någon större bevakning eller uppföljning idag men vi får väl se framåt veckan.
Citera
2023-10-22, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XN
Så hon var alltså i koma på ett reguljärt flyg.
Då hade jag inte fel. Om det nu stämmer.

Du har rätt, detta diskuterades här torsdag o fredag. Och även de största ”detektiverna” fastslog att det var sant.
Citera
2023-10-22, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Builder123
Återstår att se. Det är söndag idag och de har säkert inte någon större bevakning eller uppföljning idag men vi får väl se framåt veckan.

GFM är globalt och har säkert personal 24/7.
Citera
2023-10-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Okand1236
Ni som sitter här inne och skriver är nog 60 åriga gubbar med häng snorre och dreglar till hennes bilder. Sitter och är förbannad för att ni är arbetslösa själva och för att familjen lyckades få ihop nästan en miljon. Ta en öl som dem A-lagare ni är och spöa på kärringen. Så vidrigt avskum

Fullständigt onödig kommentar. Klart som fan att här skall grävas! Sanningen skall komma fram så småningom, även om det tar tid.
Citera
2023-10-22, 21:00
Medlem
länk till hur fanskapet ser ut?
Citera
2023-10-22, 21:01
Medlem
Jag har precis haft ett samtal med en polis i Landskrona som återkopplade ang min anmälan jag gjorde i fredags.

Han bekräftade att flera anmälningar gjorts och att de har börjat utreda saken på riktigt.

Vi får invänta detta helt enkelt och jag hoppas insamlingen stängs ned tills utredningen är avslutad.
Citera
2023-10-22, 21:02
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CH.swiss
Jag har precis haft ett samtal med en polis i Landskrona som återkopplade ang min anmälan jag gjorde i fredags.

Han bekräftade att flera anmälningar gjorts och att de har börjat utreda saken på riktigt.

Vi får invänta detta helt enkelt och jag hoppas insamlingen stängs ned tills utredningen är avslutad.

Perfekt! Blir spännande att se hur det utvecklas...
Citera
2023-10-22, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pype
GFM är globalt och har säkert personal 24/7.

Säkert men nu är detta ett ärende på svenska.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in