2022-06-13, 16:37
Medlem
SR-profilen Henrik Torehammar rekryteras till Svenska Dagbladet och rollen som inrikespolitisk kommentator.

https://www.dagensmedia.se/medier/da...till-svenskan/

Skönt att slippa höra hans röst i radion!
Citera
2022-09-08, 09:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
SR-profilen Henrik Torehammar rekryteras till Svenska Dagbladet och rollen som inrikespolitisk kommentator.

https://www.dagensmedia.se/medier/da...till-svenskan/

Skönt att slippa höra hans röst i radion!
Instämmer i det. Dessvärre fick han plats i Svenska Dagbladets tidigare så utmärkta podd 'Politiken' med Maggie Strömberg och Torbjörn Nilsson, men sedan hans inträde går inte den längre att lyssna på.
Citera
2022-09-08, 09:48
Medlem
jarhoiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Instämmer i det. Dessvärre fick han plats i Svenska Dagbladets tidigare så utmärkta podd 'Politiken' med Maggie Strömberg och Torbjörn Nilsson, men sedan hans inträde går inte den längre att lyssna på.

Verkligen!!! Vad som stör mig än mer är att två så i övrigt tillsynes omdömesgilla personer dessutom uppmuntrar honom att spela rollen som klassen clown. Torbjörn måste dock för sig själv stilla fundera om det var värt att mobba bort Annie Reuterskiöld för den där dåren och att "henne kunde jag åtminstone vila ögonen på"
Citera
2022-09-08, 10:13
Medlem
Varför måste han alltid skohorna in bögsex i sina resonemang där det inte ens hör hemma. Jag har bara lyssnat på Torehammar i ett fåtal program/poddar och i alla dessa så nämner han bögsex. Jag lyssnade på ett program om rivning av miljonprogram i Danmark, politikbyrån på SVT och nu podden i SVD. I alla dessa sammanhang nämner han bögsex. Har jag haft otur eller gör han så här ofta? Verkar sexfixerad.
Citera
2022-11-08, 22:59
Medlem
Hur tänker man på Sveriges seriösaste tidning, SvD, när man tar in en sådan fjant? Han är ingenting annat än av Aftonbladet-format även fast han kommer från SR, där han inte ens heller passar.
Citera
2023-02-24, 11:09
Medlem
Visste inte det här innan jag läste dagens SvD. Men det är kanske känt.
Berättar om sin helg på det sätt som normalt görs av kändisar i lördagsbilagan
A Perfect Guide som hör till SvD.

https://www.svd.se/a/LlkA6Q/henrik-t...punk-och-metal

"På kvällen är förstås ”Melodifestivalen” helt obligatoriskt. Det har alltid funnits med i gayvärlden. Det finns något lite fulkulturellt med det samtidigt som det är camp. Dessutom är det lite av en hyllning till barnens mamma Hanna Fahl, eftersom hon varit Melodifestivalexpert i DN."
Citera
2023-02-24, 13:19
Medlem
LojtnantWerners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kontextuell
Varför måste han alltid skohorna in bögsex i sina resonemang där det inte ens hör hemma. Jag har bara lyssnat på Torehammar i ett fåtal program/poddar och i alla dessa så nämner han bögsex. Jag lyssnade på ett program om rivning av miljonprogram i Danmark, politikbyrån på SVT och nu podden i SVD. I alla dessa sammanhang nämner han bögsex. Har jag haft otur eller gör han så här ofta? Verkar sexfixerad.
För att bögar inte är just annat än bögar, kärlek och monogami existerar inte utan det är sex och perversitet som gäller punkt.
Citera
2023-02-25, 17:20
Medlem
leprasjuklings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD
Hur tänker man på Sveriges seriösaste tidning, SvD, när man tar in en sådan fjant? Han är ingenting annat än av Aftonbladet-format även fast han kommer från SR, där han inte ens heller passar.
Jaha och? SvD och AB har samma ägare och bara märkesnamn för samma verksamhet.
Citera
2023-10-22, 10:35
Medlem
Dagens krönika i SvD innehåller något väldigt roligt om statsrådet Wykman.
Citera
2023-10-25, 00:51
Medlem
Herrejävlar vad jobbig han är att se på i Alla Mot Alla.

Fine att han är bög, men man behöver inte hålla på sådär i TV-rutan.
Citera
2023-10-25, 15:09
Medlem
Feedback66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EuroD

Har nu läst några av hans texter i SvD pga hade inget bättre för mig. Blev faktiskt förvånad över hur illa han skriver.
Citera
2023-10-25, 19:47
Moderator
Dr Kings avatar
Henke Torehammar är verkligen en stor pajas och clown ja och har totalt förstört podden ”Politiken” på SVD. Man märker hur Torbjörn och Maggie börjar lacka ur på honom också där han hela tiden skall försöka klämma in sina bögreferenser. Han lyckas inte att få någonting att handla om politik eller politiker heller utan allt handlar om honom själv. Från hur han fick en ljummen latte och en torr bulle på riksdagscafet till hur han lyckades tränga sig fram för att ställa en som han tyckte fyndig fråga till någon politiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in