2023-10-22, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Hamas finns inte ens i Västbanken.

Hamas-anknutna finns i Libanon, Qatar, Europa och lite varstans i världen.. men absolut inte på Västbanken?

Ok då säger vi väl så..
Citera
2023-10-22, 10:22
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Lämna vart? Dit de kom ifrån. Ryssland och Europa
Dom allra flesta är födda där men det kanske du inte förstår.
Citera
2023-10-22, 10:23
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Är du en robot?
Alla i området är araber.
Egyptier är araber
Syrier är araber
Irakier är araber
Palestinier är araber.

Det du säger är som att säga svenskar är ett påhitt för de är germaner

Dina dåliga jämförelser får du stå för. Jag vet inte varför det är så svårt att nå er muslimer. Har ni nån mental låsning eller dysfunktion som omöjliggör att man kan komma nån vart med er i diskussioner?
Citera
2023-10-22, 10:23
Medlem
goseigens avatar
Citat:
Historien säger annat

https://images.app.goo.gl/i6jKwp5WJY6GaTky7

https://images.app.goo.gl/JPyoJLzQ3K3crfmc9

Efterhandskonstruktion innan ens israel skapades? Kanske ska du lära dig historia och inte tro på hasbarah propagandan

På myntet står också text som betyder Israel, så de var uppenbarligen inga kolonisatörer då.

Palestina är namnet på mandatet, och inte namnet på en palestinsk stat.
Citera
2023-10-22, 10:24
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av David1982
Hnmm då kan du berätta hur många judar det finns i Algeriet ? Inte gapar du dig hes att de ska få komma tillbaka ? De vart oxå fördrivna

Ahaaaaa i see... muslimers liv enl dig är viktigare

Israeler ska tillbaka de kom ifrån vare dig det är algieriet, Irak eller Europa.

Majoriteten är från Europa/Ryssland därför jag nämnde det. Men självklart ska de leva fritt i de länder där de kom ifrån ursprungligen.

Fuck muslimer, bryr mig inte ett piss om dem. Jag bryr mig bara om rättvisa och fred
Citera
2023-10-22, 10:25
Medlem
Din kunskap är ja... ...låt mig hjälpa

"
The Egyptian race belongs to an ethnicity called*Afrocentric. Modern Egyptians share the same race as the ancient Egyptians. The Egyptians are primarily found in North Africa."

Hade en vik lärare från Egypten, fan om man kallade honom arab

Han var så stolt över Kung Farok (kungen som störtades) och sin bakgrund från forna Egypten...

Citat:
Är du en robot?
Alla i området är araber.
Egyptier är araber
Syrier är araber
Irakier är araber
Palestinier är araber.

Det du säger är som att säga svenskar är ett påhitt för de är germaner
Citera
2023-10-22, 10:25
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Med den logiken kan vi säga att Européer har 45 länder. Då kan vi ge Sverige till kurderna som inte har något land. Svenskar kan lätt bo i Tyskland.

Korkade propaganda uttalanden biter inte på sanningen

Du är inte lite störd. Kommer med absurda jämförelser som inte ens ett barn skulle komma med. Vad har sverige och kurder gemensamt jämfört med palestinier och jordanier t.ex. för där är båda grupperna araber. Förstår du inte din dåliga jämförelse själv och man måste påtala den för dig?

Barn eller störd? Vad är din ursäkt?
Citera
2023-10-22, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Jo de finns där. Ta reda på saker innan du skriver

"A Hamas spokesman is among more than 60 members of the militant organization detained by Israel in overnight raids across the West Bank, the Israeli-occupied Palestinian territory that is increasingly feeling the impact of the fighting in Gaza."

https://edition.cnn.com/2023/10/19/middleeast/hamas-spokesperson-detained-west-bank-intl/index.html

Och fler har gripits sedan 7/10 men det lär finnas många många fler..

Citat:
IDF says troops have arrested 727 wanted Palestinians across the West Bank, including more than 480 affiliated with Hamas, since the war began on Oct. 7. Overnight, 27 Hamas members were detained.

https://nitter.net/manniefabian/status/1715995323372372030#m
Citera
Medlem
Men Ariel Sharon föddes ju i Kfar Malal i Israel 1928 om han hade levt, var skulle han åkt ?

Fanns ju en massa judar i Israel i generationer
Det var inte en homogen grupp araber

Citat:
Israeler ska tillbaka de kom ifrån vare dig det är algieriet, Irak eller Europa.

Majoriteten är från Europa/Ryssland därför jag nämnde det. Men självklart ska de leva fritt i de länder där de kom ifrån ursprungligen.

Fuck muslimer, bryr mig inte ett piss om dem. Jag bryr mig bara om rättvisa och fred
Citera
Medlem
Citat:
Med den logiken kan vi säga att Européer har 45 länder. Då kan vi ge Sverige till kurderna som inte har något land. Svenskar kan lätt bo i Tyskland.

Korkade propaganda uttalanden biter inte på sanningen

Staten Israel är erkänt av 167 länder och medlem i FN. Så du kan nog glömma den iden. Dessutom har de 200+ kärnvapenladdningar.
Citera
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:

Beskriv tydligt hur mycket rättvisa det skulle finnas i att etniskt rensa Israel på judar.
Citera
2023-10-22, 10:28
Medlem
John.Walkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Dom allra flesta är födda där men det kanske du inte förstår.

Deras föräldrar stal marken och hemmen så de lever på ockulerad mark. Det måste återvända till ägarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in