2023-10-22, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Vilket krig van IDF?
Tror inte vi är ovänner.

Låt mig ändra frågeställningen.. Vilket krig vann någon annan mot IDF?
Citera
2023-10-22, 00:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GIFlintharta
Det var Islamiska Jihad som avfyrade raketen. Det är en annan terrororganisation än Hamas.

Aha? Skärp dig.
Citera
2023-10-22, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bunnyman2
jag förstår att om du som israel förlora dina nära o kära känner hat och avsky mot palestinier, lika så om du bor i Gasa och ser dina nära o kära sprängas i bitar, känner ett hat mot israeler. Men på vilket sätt hjälper det dig som drabbad att se andras barn dö? för jag talar inte om de som faktiskt försvarar sig mot de som våldtar, bombar eller skjuter, utan den grupp som fullt medvetet utövar meningslöst våld mot civila, varför hylla eller försvara det? Jag förstår om Hamas attackerar militärbaser men inte civila, eller om Israel enbart attackerar militanta beväpnade palestinier, det är krig. Men det meningslösa våldet mot civila mot båda sidorna? hur kan det vara försvarbart? bör inte alla i omvärlden fördöma detta övervåld istället för att bråka om vem som har rätt att döda X antal civila eller inte? oavsett sida
Dom flesta tänker inte utan går in på aftonbladet och får sin världsbild från vänstersverige. Om nu Israel verkligen skjöt mot civila med flit så skulle det inte ta många dagar innan det var lång många fler som dött i gaza. Varför varnar man innan man skjuter om man ville döda civila? Det finns alldeles för många ledtrådar för att ens hamna i dina tankebanor. Om Israel sysslade med genocide så skulle det inte ta 70 år. lol
Citera
2023-10-22, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Alseno
Jäklar vad alla hamasterroristsympatisörer i tråden skyllde direkt på Israel, men fler och fler, kommer nu med gedigna analyser som visar att det var palestinska terrorister som besköt sitt eget sjukhus . Världen vet sanningen nu!

Det var ett jävla firande den sjunde, sen grät de nu.
Citera
2023-10-22, 00:08
Avstängd
Så ett Palestinskt liv är mer värt än ett Israeliskt?

Osmakligt.
Citera
2023-10-22, 00:11
Avstängd
Hizbollahs svar: Fokusera på Israel – inte på oss

Garva lite. Typiskt muslismer. Judar är deras fiender.
Citera
2023-10-22, 00:12
Avstängd
Låt judarna ha marken? Ni har 25 länder.
Citera
2023-10-22, 00:13
Medlem
Tok-Franss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dcman
Låt mig ändra frågeställningen.. Vilket krig vann någon annan mot IDF?

Ingen vad jag vet.
Citera
2023-10-22, 00:14
Medlem
Muslimfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
En propganda-hemsida som hatar muslimer. Stick härifrån. Men du tar emot Israels lögner direkt.

Israel bombar medvetet civila.

Allt på sidan är fakta. Jag utmanar dig att hitta där en enda sak som inte stämmer så lovar jag att jag lämnar sidan för alltid. Så säker är jag. Jag har följt den i många år och aldrig hittat något som inte är korrekt.
Citera
2023-10-22, 00:14
Avstängd
Hezbollah fick be om ursäkt för att de attackerade Israel. Haha
Citera
2023-10-22, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tok-Frans
Ingen vad jag vet.

Och det kommer nog inte blir ändring på det.

Inte ovänner
Citera
2023-10-22, 00:15
Medlem
Madagascars avatar
Nu har det gått två veckor.

Det blir ingen markinvasion!?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto