Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Tror inte jag orkar detta mer. Jag argumenterar och presenterar fakta på att Solna ligger i Stockholms tätort och därmed i samma stad, du argumenterar för att kommunerna heter stad och bör räknas som olika städer. Vi kommer ingen vart så bäst vi släpper det här nu. Ber om ursäkt för olämpligt språk tidigare.
Fine jag backar från mitt tidigare påstående och trodde statistiken var mer åt Råsundahållet. Gott så. Vad tror du om Hammarbymatchen imorgon?
Läs ordagrant vad som står på solnas hemsida en gång till, som tidigare nämnt så kan två eller flera städer ingå i en tätort. Ett kluster av städer innebär inte en gemensam stad, däremot en gemensam tätort. En tätort är inte samma sak som en stad.
Jag säger inte att solna är en stad därför att kommunen heter solna stad, jag säger att det är en egen stad därför att det ordagrant står så på solnas hemsida, det är inte mitt fel.
Jag räknar inte med att i vanlig ordning komma hit imorgon så skriver av mig allt här och nu. Derbyförluster suger kuk men jag tar hellre en bättre tabellplacering än fler derbyvinster mot ett annat lag i alla fall.