2023-10-21, 18:34
Medlem
Andy Flags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Tror ju knappast hon delat sin OF inloggning med familjen, hon kanske vaknat?

Jo, märkligt att det sker nu. Tyder på att hon eller hennes bf gjort det.
Citera
2023-10-21, 18:36
Medlem
Alla inlägg på instagram kontot är borta helt plötsligt!
Citera
2023-10-21, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Bästa sammanfattningen

Tycker mycket saknas. Klart familjen kan skaffat en offert där kostnaden för en eventuell flygtransport framgår men har den realiserat? Har dottern verkligen flugits "hem" till Sthlm? Ser inget kvitto på transportkostnaden eller sjukhusräkningen i Thailand heller. Har allt iscensatts för att täcka upp hennes levnadskostnader i Thailand?
Citera
2023-10-21, 18:39
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tram123
Tror ju knappast hon delat sin OF inloggning med familjen, hon kanske vaknat?
Precis, det kan ju inte vara någon annan än hon själv.

Får vi någonsin veta vad som hänt? Vi kan ju inte bara släppa tråden.
Fortsättning följer
Citera
2023-10-21, 18:42
Medlem
stayboosteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skigge
Vad kan vi lära oss utav denna shitshow?

Vi i Sverige ska vara jävligt glada att E-handels och hans dickriders inte jobbar inom polisen. Då hade vårat Sverige sett ännu värre ut än vad det redan gör idag. ingen jävel hade åkt fast.
Detta är bland de sjukare trådar jag har varit med och följt. Galna påstående om F och desperata försök att hitta nya saker som stärker eran påhittade story. Inte ett jävla rätt sitter ni på och ni blir konstant motbevisade.

Jag har sedan tidigare sagt att killen har det varit alldeles för tyst om men ändå lägger ni fortfarande fokus på helt fel saker. Bara att gå in i mina tidigare inlägg där jag skrev för flera dagar sedan att något inte stämmer med killen. Ni fokuserade istället på att man inte kan flyga IVA-patienter på ett reguljärflyg, vilket sedan visade sig att ni inte kunde någonting om?

Har varit så kul att se er kasta bort 7 dagar av erat liv för att leka Martin Späck på heltid. Nu får ni gå tillbaka till erat sorgliga liv och göra något vettigt. Några av er bör fan be om ursäkt till familjen Cedergren, men det lär ni ju aldrig att göra.

E-handel ska inte bara ha skit, tänker att vi kan göra en liknande lista som ni har gjort tidigare fast på användare i denna tråd som bör avgå genast och ta bort kontot.

1. E-handel
2. seberto
3. stayboosted
4. OscarOrso
5. twogirlsonecup

Fyll gärna på med användare

Finns fortfarande mycket frågetecken, avvaktar tills allt har lagt sig. Erkänner att jag använt onödigt aggressivt språk i några tillfällen, vilket jag också redan bett om ursäkt för. Men det har ju varit hetsigt fram och tillbaka. Är dock inte än övertygad om cedergens berättelse, det jag bevisligen hade fel på var namnet på offerten. Resten återstår att se.
Citera
2023-10-21, 18:43
Medlem
Allt hade varit så enkelt om det bara va lite transparens från gåvo mottagarna, just nu blir ju allt mer och mer konstigt.

Det är jättelätt att lägga fram bevisen som styrker att hon ligger i koma.

i tråden har det varit 10 personer har burit upp henne på 2 olika flighter, när personen var i respirator, det är förenat med livsfara, det finns fordon som lyfter upp passagerare på flygplan.

Varför åker man inte ett riktigt ambulansflyg hem tex..

Det är för många frågetecken här som lätt kan bevisas, men det mörkas något enormt
Citera
2023-10-21, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skigge
Jag har sedan tidigare sagt att killen har det varit alldeles för tyst om men ändå lägger ni fortfarande fokus på helt fel saker. Bara att gå in i mina tidigare inlägg där jag skrev för flera dagar sedan att något inte stämmer med killen. Ni fokuserade istället på att man inte kan flyga IVA-patienter på ett reguljärflyg, vilket sedan visade sig att ni inte kunde någonting om?

(FB) 25-åring svensk kvinna i olycka i Koh Samui- Thailand (2023-10-08)

Diskutera gärna mina frågor om pojkvännens eventuella delaktighet i olyckan från det här inlägget. Jag håller med om att han kan ha en stor roll i Felicias olycka. Att han verkar gått under jorden här hans flickvän ligger i koma gör inte saken bättre.
Citera
2023-10-21, 18:49
Medlem
Att det rensas på hennes sociala medier är inget konstigt. De flesta jag känner använder fingret eller ansiktet för att logga in på telefonen så det går ju lätt att fixa så länge hon inte tappat fingrarna eller huvudet är borta och väl inne på telefonen kommer man lätt åt hennes olika medier och kan rensa. Nu tog man bort alla bilder på Instagram men för att ta bort kontot kanske man måste verifiera med lösenordet vilket de inte har? Jag har inte Instagram själv men jag skulle kunna tänka mig att det är en anledning varför bilderna är borta men kontot är kvar.

Jag tror hon är skadad men köper inte olycksorsaken. Vad jag tror håller jag för mig själv dock. Lite skum story. Man är nyfiken på vad som hänt egentligen för jag tror inte det rör sig om någon mc olycka med tanke på att det inte ens regnade den dagen enligt trådinfo.
Senast redigerad av Kapten5 2023-10-21 kl. 18:52.
Citera
2023-10-21, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten5
Att det rensas på hennes sociala medier är inget konstigt. De flesta jag känner använder fingret eller ansiktet för att logga in på telefonen så det går ju lätt att fixa så länge hon inte tappat fingrarna eller huvudet är borta och väl inne på telefonen kommer man lätt åt hennes olika medier och kan rensa. Nu tog man bort alla bilder på Instagram men för att ta bort kontot kanske man måste verifiera med lösenordet vilket de inte har? Jag har inte Instagram själv men jag skulle kunna tänka mig att det är en anledning varför bilderna är borta men kontot är kvar.

Jag tror hon är skadad men köper inte olycksorsaken. Vad jag tror håller jag för mig själv dock. Lite skum story. Man är nyfiken på vad som hänt egentligen för jag tror inte det rör sig om någon mc olycka med tanke på att det inte ens regnade den dagen enligt trådinfo.

Allt verkar fejk. Är Felicia ens skadad? Sitter hon nu på en bar i Thailand och raderar sin historia med en massa givarpengar på ktot?
Citera
2023-10-21, 19:03
Bannlyst
hur gick de med det här? kom de undan med bedrägerier?
Citera
2023-10-21, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Allt hade varit så enkelt om det bara va lite transparens från gåvo mottagarna, just nu blir ju allt mer och mer konstigt.

Det är jättelätt att lägga fram bevisen som styrker att hon ligger i koma.

i tråden har det varit 10 personer har burit upp henne på 2 olika flighter, när personen var i respirator, det är förenat med livsfara, det finns fordon som lyfter upp passagerare på flygplan.

Varför åker man inte ett riktigt ambulansflyg hem tex..

Det är för många frågetecken här som lätt kan bevisas, men det mörkas något enormt

Tror det dels är billigare med reguljärflyg och dels för att slippa flera mellanlandningar. Det tar ju tid och är nog inte bra med en skadad person. Nu räknade jag iofs bara på bränslets räckvidd på dom ambulansflygen Sverige har, men tror inte att det är så stor skillnad.
Jag gjorde nån snabb googling på vilka flyg SOS international använder sig av och fick fram Cessna Citation och Learjet. Sen kollade jag inte vidare, men det går ju att räkna fram bränsleförbrukningen på dom och jämföra sträckan Thailand-Sverige.
Det jag räknade på krävde 3 mellanlandningar.
Citera
2023-10-21, 19:10
Medlem
zxcvb45s avatar
Vansinnig trafik där borta, man måste nästan vara lite berusad för att ens palla köra där.

Jävla U-land i många aspekt.

Hoppas tjejen klarar sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in