2023-10-20, 20:34
Medlem
Har ingen av dom blåsta brudarna någon riktig karl till bror eller far som kan ”tala” tinderäcklet till rätta?
Citera
2023-10-20, 20:36
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolibriii
Sök på det på TikTok, finns klipp uppe med text
Vad bra. Tusen tack!
Citera
2023-10-20, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Itchii
kan kvinnorna inte sälja sina skulder till HA?
Exakt, Ett lysande förslag.
Jag skulle ge bort skulden gratis enbart för att få hämnd, pengarna är ändå borta för alltid ändå om man skall gå den lagliga vägen.
Citera
2023-10-20, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Uj uj uj. Det är så intressant med kvinnor! Dom väljer och väljer och väljer och dom ratar och ratar och ratar för än det ena och än det andra och så väljer dom … en totalt stillös bedragare. Man kan inte låta bli att bli lite full i skratt även om det är synd om dom också förstås.

Det är kvinnornas marknad i Sverige och jag gissar att dom lurade kvinnornas tinderkonton är översvämmade av alldeles utmärkta potentiella livspartners med goda intentioner och välordnade liv, men icke!

Hur taskig koll kan man ha egentligen?
Du har nog tyvärr en poäng där.
Jag tippar på att det är den inbyggda beskyddarinstinkten hos kvinnor som det beror på, iofs en god egenskap.
Men hos många kvinnor så blir den instinkten för stark vid helt fel tillfällen och för helt fel personer.
Många av Sveriges bestialiska mördarna eller våldsmän på våra fängelser fick förr om åren säckar med brev, idag är väl Tindersvepningar istället.
En sak är säker, snälla killar är alltid sista valet.
Citera
2023-10-20, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av videopac
Är det inte så att kvinnor, många åtminstone, tycker att så kallade "bad boys" är spännande och upphetsande? Han har ju ändå kommit på den smarta idén att tala om att han varit kriminell så det ger nog många pluspoäng.

Själv förstår jag mig inte på sådant, speciellt kvinnor som har barn och som kanske kommer från dåliga förhållanden; varför söker de inte en trygg och stabil man istället för sådant här patrask?

Tänker mig att vad boy stilen går hem hos kvinnor som är mellan 15 och 23. Därefter borde rimligen ekonomi, trygghet, humor och charm stå högt i kurs
Citera
2023-10-20, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Många av Tinders kvinnliga singlar går bara efter yta, bedragaren har fyllt i punkt efter punkt för att de ska bli extra intresserade.

Dvs, tatueringar, bar överkropp, föreläsare, letar sitt livs "kärlek", investerare, fd missbrukare och kriminell.

Är det någon som vet om han går på droger på riktigt? Anabola steroider har väl nämnts? Han känns som en typisk missbrukare av allt möjligt. Sorglig figur det där.

Patetiskt också att skicka en bild från ett hotellrum när en av hans tjejer bad om en bild från sjukhussängen 😁

Suck ja! Tyckte att han vare sig lät charmig eller särskilt sofistikerad när han pratade. Förvrängd röst visserligen men det lyste igenom
Citera
2023-10-20, 21:18
Avslutad
Aldrig förstått alla som tycker synd om tjockisen som förlorade bageriet och att hon hela tiden ska gråta om att hon längtar efter en man som bryr sig om henne.

Det finns gott om andra tjocka män som gärna hade varit med henne. Men i hennes värld ska hon så klart ha den vältränade badboyen.

Bara gud vet hur många villiga normala killar på hennes nivå eller under hon swipat vänster på.

När incels klagar på att de inte kan få snygga tjejer så säger tjejer att de ska sluta böla och nöja sig med tjejer i sin nivå. Men när det gäller den här tjejen så är det givetvis jättesynd om henne som alltid varit ensam och aldrig blivit gillad av en man.

Det sorgliga är att psykopatbeteende går hem hos tjejer. Det gör att tjejerna blir fästa på ett helt annat sätt. Men är du en normaltfungerande ärlig man med inga onda avsikter och som bara är genuin så blir du för tråkig och förutsägbar i tjejernas ögon. Då hamnar du som bäst i en friendzone eftersom killen inte blir en utmaning för tjejen.

Att kunna agera och skriva som den här bedragaren kräver att man är född med den förmågan. Samt förmågan att inte kunna känna empati. Jag hade omöjligt kunna agera psykopat för att få tjejer dels för att jag inte har förmågan till det men också för att jag inte skulle vilja göra någon illa och förstöra deras ekonomi och liv.

Och den där söndertatuerade WT-bruden är verkligen urtypen av en tjej som vill ha "hunkar" och destruktiva badboys. Det ser man på henne och hela hennes instagram. Hon är den jag minst tycker synd om. Hon är den typen som inte kommer lära sig av sin läxa och fortsätta dejta dessa män.

Om en snygg tjej flera ligor över mig helt plötsligt skulle skriva till mig, vara tillmötesgående så hade jag redan där undrat om något är fel. Hade hon sedan gått in på pengar hade jag bara bett henne dra åt skogen. Men de här tjejerna tror att de är så pass snygga att den där bedragaren inte har råd att dumpa och göra illa dem. Hur kunde den absolut mest slitna av dem alla, hon som tog 700.000 kr i lån, och som är typ 20 år äldre än bedragaren och som har flera barn i bagaget, inte fatta att det är något konstigt om en sådan kille som kan få vilken fräsch 25 åring som helst väljer att investera så mycket tid i just henne? Noll självinsikt hos dessa kvinnor. Jag går inte längre på snacket om att "skyll inte på offret" "det står inte på pannan om en man är farlig eller psykopatisk" och "hur kunde jag veta det? Han som var så snäll och fiskade med mina barn".
Senast redigerad av Genelkurmay 2023-10-20 kl. 21:21.
Citera
2023-10-20, 21:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Anal.Fabet
Du har nog tyvärr en poäng där.
Jag tippar på att det är den inbyggda beskyddarinstinkten hos kvinnor som det beror på, iofs en god egenskap.
Men hos många kvinnor så blir den instinkten för stark vid helt fel tillfällen och för helt fel personer.
Många av Sveriges bestialiska mördarna eller våldsmän på våra fängelser fick förr om åren säckar med brev, idag är väl Tindersvepningar istället.
En sak är säker, snälla killar är alltid sista valet.
Han som mördade två pers i Klippan 1999 och som satt i finkan i typ 20 år och som även skrev på FB, skrev att när han upprättade sin Tinderprofil så fick han först inga matchningar. När han sedan i beskrivningen skrev att han suttit inne i 20 år så gick det bättre för honom...
Citera
2023-10-20, 21:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lilithseyes
Förlåt om jag upprepar en fråga nu. Men om några av tjejerna har papper på att de lånat ut pengar till honom eller har sms eller mejl som styrker det, till exempel att han skriver att han ska betala tillbaka eller att han behöver låna osv. - då kan de väl vända sig till Kronofogden?

Och ni som säger att det inte är nåt brott. En av tjejerna loggade in med bankkonto men visste inte att han redan ansökt om lån i hennes namn. Att det var korkat av henne är en ÅSIKT. Men det är ett brott och det kallas bedrägeri och det kan man polisanmäla.

(Obs! Ni har skrivit 100 gånger att de får skylla sig själva så snälla snälla kan jag få slippa kommentarer om det? Kan vi prata fakta nån jävla gång? Vi vet redan att ni är bittra för att ni inte får knulla men det här är ingen terapigrupp. Sök professionell hjälp istället för att trakassera okända. )
Nej

De är körda.

Det var de som signerade med sina bank ID.

Det går inte att komma runt det.
Citera
2023-10-20, 21:54
Medlem
B3cks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Tycker det är så himla svårt att höra vad Robin säger när han pratar. Rösten är förvrängd och blir otydlig. Hade önskat att det var textat.

TV4play har så man kan sätta igång text.
Sen är det inte 100% exakt rätt textning, men på ett ungefär.

Pallar du inte se hela avsnitten igen så är här 2 TikTok-videor med samlade klipp på honom (med text) från avsnitt 1 och 2:

Videoklipp från avsnitt 1
Videoklipp från avsnitt 2
Citera
2023-10-20, 22:07
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Genelkurmay
Nej

De är körda.

Det var de som signerade med sina bank ID.

Det går inte att komma runt det.
Jo visst men som försvar, så skulle signeringen ske väldigt snabbt, inom några minuter. Även pappren vid den ena tjejens anställning, de skulle skrivas under när han var på besök hos henne. Ingen betänketid alls, annars skulle hon inte få jobbet.
Citera
2023-10-20, 22:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Jo visst men som försvar, så skulle signeringen ske väldigt snabbt, inom några minuter. Även pappren vid den ena tjejens anställning, de skulle skrivas under när han var på besök hos henne. Ingen betänketid alls, annars skulle hon inte få jobbet.
Fast skriver du under så har du skrivit under

Det går inte att komma med någon annan förklaring. Du har skrivit på ett avtal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in