Citat:
Ursprungligen postat av
Lagopussy
Gick in på länken och läste, hade inte sett honom än och ja, fan vad ledsen man blir... Vilket svin. Övergick till kommentarerna för jag pallar inte loggen, får mig att må fykiskt illa, inte nog med att vi vuxna kvinnor dagligen utan undantag måste hantera dessa män utan självkritik och självkontroll, att de går på ungar är fan för mycket.
Jag hoppas han lider jävligt hårt och att hans fru (jag läste kommentarerna att han skrivit saker om hennes utseende till den fiktiva tonåringen) förutom att ha gått ner hundra kilo mansgris, fått ett gott liv utanför hans orbit och är lycklig och hälsosam och förstår att bli fri från den jäveln var en välsignelse. Honom önskar jag galloperande syfilis, hemorrojder och evig impotens. Han tar inte livet av sig för att han är helt klart psykopat.
Psykopater brukar kunna slinga sig ur det mesta genom att vända, vrida och manipulera. Dock svårt att tar sig ur skiten när man hamnat på dumpen vilket gör det extra kul. Psykopater upplever inte ångest i den bemärkelsen som vanliga människor gör. Vilket superjobb dom gör på dumpen. Rensar bort ärkesvin och plockar ner dom på jorden.