2023-10-17, 19:24
Medlem
snurresprettiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
"Mer eller mindre klara", nä det tror jag faktiskt få GAIS:are skriver under på. 12 poäng kvar att spela om!

Vilka skall stoppa Gais? Grönsvart kan spela resten av året med det Gais-laget som senast vann guld senast, 1954 eftersom både Utsikten och Öster skiter ner sig när dom spelar nuförtiden.
Citera
2023-10-17, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr. Majestyk
Låter väl helt rimligt. Nu har jag inte sett jättemycket av VSK men i de matcherna jag sett var Simon Johansson jävligt bra. Verkar sympatisk dessutom.
Du såg förmodligen några matcher i våras och då var han väldigt bra? Han har haft en betydligt tyngre period efter sommaruppehållet men ser ut att vara på väg att hitta formen igen de senaste matcherna.
Citera
2023-10-17, 20:51
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeValera
Tror på GAIS. Visst kan det hända saker men GAIS befinner sig i en mycket stark form. Sportklubben borde rimligtvis också gå upp, behöver inte många poäng för att greja det, vinner man hemma mot Östersund i sista matchen behövs bara 1 poäng på övriga tre matcher. Utsikten har fallit ihop, Öster har goda chanser att knipa kvalplatsen.

Profilbilden du har, är det på GAIS-stjärnan Samir Bakaou? Kommer väl ihåg honom och en anfallare i GAIS som hette Steve Gardner under andra halvan av 80-talet.
Kiken vill ju inte ens gå upp så.
Citera
2023-10-18, 09:01
Medlem
Il.Malizias avatar
Med tanke på Utsiktens form, kan man börja hoppas på att Öster ska ta över tredjeplatsen? Det hade ju varit en väldigt fin avslutning på säsongen.
Hade inte haft något emot Västerås, GAIS och Öster i Allsvenskan nästa år; en nära bortamatch och två klassiska lag.
Citera
2023-10-18, 18:31
Medlem
Mr. Majestyks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tittfinten
Du såg förmodligen några matcher i våras och då var han väldigt bra? Han har haft en betydligt tyngre period efter sommaruppehållet men ser ut att vara på väg att hitta formen igen de senaste matcherna.

Så kan det definitivt ha varit. Och det understryker i så fall VSK:s styrka.
Citera
2023-10-19, 11:32
Medlem
OtherBarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snurresprettis
Kommer Gais klara sig utan Julius Lindberg nästa säsong? Kör man på av bara farten ändå? Som man gör just nu.

Kanske kan få till ett lån från Häcken, visst Julius är för bra för superettan men jag vet inte riktigt om det kommer att bli speciellt många spelminuter i Häcken.
Citera
2023-10-20, 10:06
Medlem
zebra121s avatar
Då drar det äntligen igång igen imorgon. Otroligt spännande. Vi möter Gefle och GAIS-Östersund som gäller på lördag. Östersund kan absolut lugga GAIS.
Citera
2023-10-20, 10:15
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OtherBarry
Kanske kan få till ett lån från Häcken, visst Julius är för bra för superettan men jag vet inte riktigt om det kommer att bli speciellt många spelminuter i Häcken.
Det är synd att det där med Häcken skedde nu med facit i hand när GAIS sannolikt kommer gå upp i Allsvenskan nästa år. Det var ju långt i från lika självklart då när det blev klart. Tror inte det hade skett om man legat bättre till tidigare.
Citera
2023-10-20, 17:48
Avslutad
Ser fan fram mer mot Gais match imorgon än våran egna på söndag.

Seger och knulldockorna ser att dom har 6p upp så kommer dom avlida av skräck.
Citera
2023-10-20, 19:56
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke
Ser fan fram mer mot Gais match imorgon än våran egna på söndag.

Seger och knulldockorna ser att dom har 6p upp så kommer dom avlida av skräck.

Ta med dig Thejacket och sjung upp GAIS i allsvenskan
Citera
2023-10-21, 06:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ta med dig Thejacket och sjung upp GAIS i allsvenskan
🎶 Gais is going up, going up, Going up 🎶

Den kan jag ju.
Citera
2023-10-21, 11:54
Avslutad
Så GAIS match börjar redan 13 idag? Kuken! Då missar jag första halvlek.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in