Citat:
Ursprungligen postat av
poopybutthole
Jag förstår att du är en kvinna, för till skillnad från dig kan jag förstå kontentan av det någon skriver. Om du är under uppfattningen att endast män kan vara incels är det ännu ett bevis på din bristande intelligens. 5 år utan samlag måste vara jobbigt, Vildincel.
Uppenbarligen är du inte tillräckligt intelligent och din läsförståelse inte tillräckligt tillfredsställande, eftersom med kontext hade du insett att slut-på-hjärncellsförvaring syftar på alkoholisten som ersatt synapserna med alkohol.
Ja precis, att förvarna dom att dom ska bomba i norr och sedan bomba i syd är ju så moraliskt och snällt.
Att du heller inte förstår maktbalansen mellan de två militära styrkorna är inte heller helt förbi mig, du skiner med din ignorans och brist på kunskap. Fast 5 år utan samlag måste nog tyda på bristande social kapacitet, så du kanske inte umgås tillräckligt med folk för att bilda verklighetsbaserade och nyanserade tankar?
Nej, det är inte vi. Det är ni.
Men helloo? Kristen = Frivilligt celibat pga religiös tro. Det borde väl du veta som är Palesvin och förmodligen muslim, no? Våra regler är ju lika. Eller visst nej, ni får ju ha hundra fruar eller hur det var..
Vilket desperat försök till räddning där, du ändrar storyn efter hur vinden sveper för dig.

Genomskinligt de luxe, palesvin.
"Ja precis, att förvarna dom att dom ska bomba i norr och sedan bomba i syd är ju så moraliskt och snällt." Belägg för detta? Om så skett kan jag dock förstå det med tanke på att Palesvina ALDRIG förvarnar. Ett 50-årigt krig mot en part som aldrig tröttnar eller slutar..Ni gör det fan för att det är roligt, era krigshungriga blodtörstare. Israel vill inte ha krig, de bombar för att de är trötta på era fasoner. Och Europa vill inte heller ha in er pga ert uppförande, ni kan inte bete er fredligt och normalt, allt ni kan är krig. T.om. Bibeln talar om er.
Vi vet båda att Israel vinner detta. Ni har inte en chans, det står skrivet.