Citat:
Ursprungligen postat av
Wasabi007
Så... En person här låtsas vara etnisk svensk för att vinna förtroende för att sedan lura i mig vad menar du? Att krigsbrott begås på båda sidor? Jag tycker det är ganska uppenbart. Historien håller med mig. Krigsbrott är en del av krig, hur vidrigt det än är. Men om du slutar leka Säpo agent och försöker haffa folk och istället skjuter ner deras argument med egna argument skulle du nog kunna uppnå ett önskvärt utfall.
Och inget av det du skrev sist förklarar varför någon som inte är judeälskare automatiskt har något emot judar. Det funkar nog inte riktigt på det viset. Jag älskar inte mina grannar alla dagar men ..
Är ganska irriterande att ens försöka föra en konversation med en aggressiv pitbull. Nej, jag är inte Säpo. Fler frågor på det? Vill du ha en ha en konversation om huruvida jag är Säpo eller inte?
Åter igen. Krigsbrott sker på båda sidor men många har trots allt valt sida. Judar väljer Israel, muslimer väljer Palestina. Det är lättare att övertyga andra om du inte uppvisar en tydlig koppling och istället framstår som neutral i grunden.
Okej, vi vänder på steken:
"Jag är inte muslimälskare som du". Givetvis har jag ingenting emot muslimer. Jag bara ville påpeka det för att...öh...jag vet inte. Jag älskar inte bögar heller. Jag bara ville säga det, men jag har inga problem med dem.