2023-10-20, 19:46
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaay
Han visslar kuk, dom är inte kända för att ha mer än kärnvapen, tror också han vet att det börjar dala nu
Xi sitter ju i skiten med Kinas taskiga ekonomi pga deras fastighetskrasch.

Att de då skulle riskera ett handelskrig med väst, som är deras enda möjlighet att tjäna pengar, känns inte rimligt.

Xi kommer säkert på kinesiskt vis vara extremt artig och svamla om samarbete mm..

Putin lär få komma hem tomhänt...
Citera
2023-10-20, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Xi sitter ju i skiten med Kinas taskiga ekonomi pga deras fastighetskrasch.

Att de då skulle riskera ett handelskrig med väst, som är deras enda möjlighet att tjäna pengar, känns inte rimligt.

Xi kommer säkert på kinesiskt vis vara extremt artig och svamla om samarbete mm..

Putin lär få komma hem tomhänt...

Det är Putin som är där och inte Xi
Citera
2023-10-20, 19:57
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Det är Putin som är där och inte Xi
He he! Svårt med läsförståelsen eller är du bra lite tipsy?

Kolla in vad du svarade på?
Citera
2023-10-20, 20:00
Medlem
Citat:
He he! Svårt med läsförståelsen eller är du bra lite tipsy?

Kolla in vad du svarade på?

Jag är tipsy, men det jag ville säga är att Putin är hos Xi och inte Xi hos Putin
Citera
2023-10-20, 20:05
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Jag är tipsy, men det jag ville säga är att Putin är hos Xi och inte Xi hos Putin
Exakt!

Har jag påstått nåt annat?

Nej inte alls!

Det verkar handla om ett missförstånd?

Är det jag som gjort bort mig ber jag om ursäkt!
Citera
2023-10-20, 20:06
Medlem
Citat:

Därav kommer kanske putler hem tomhänt?

Men putler måste ju även få chansen att komma ut o röra sig? Det finns trots allt inte väldigt många trevliga länder där han inte riskerar att fängslas som den brottsling han är.

Inte för att Kina är ett trevligt land men tänk på Lavrov som var i Nordkorea och även uppmuntrade ryssar att semestra där. Sjukt ovärdigt..
Citera
2023-10-20, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carl-henric
Finns många otroligt duktiga ryssar. Dock har landets efterblivna ledning gjort att brain-drain från ryssland är massiv. Kvar blir idioterna som sväljer alla lögner som Putin-regimen pumpar ut och gamla babuschkor.
Jag har jobbat i många år med Rysslands industri i Ryssland.

Det har blivit en enorm brain drain, nu är Rysslands ingenjörers genomsnittsålder +55 år.
Framtiden för Rysslands industri är extremt mörk och vad folk inte förstår är att Rysslands industri numera (sedan början av 90-talet) till 100% är beroende på västteknologi.

Olje- och gasindustrin är på riktigt på väg ”down the drain” reservdelar och kunskap har försvunnit.(Shell, BP med många fler)

Om Putinkramarna påstår något annat ljuger de!
Det är kört för Ryssland!
Citera
2023-10-20, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough

Men putler måste ju även få chansen att komma ut o röra sig? Det finns trots allt inte väldigt många trevliga länder där han inte riskerar att fängslas som den brottsling han är.

Inte för att Kina är ett trevligt land men tänk på Lavrov som var i Nordkorea och även uppmuntrade ryssar att semestra där. Sjukt ovärdigt..

Ja, hela ryssland är ett jävla kloakhål, moskva finns sen är det inte så mycket mer
Citera
2023-10-20, 20:26
Medlem
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough

Han har tydligen kommit hem och stannat upp i Rostov där han träffat den osynlige Gerasimov?

Märkligt?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinmandt
Så om vi tittar på det där hypotetiska fallet där Ukraina inte får något stöd så är Ryssland bättre?
Copium much?
Alltså alla hejar ju på Ukraina för vi har blivit programmerade till det. Anledningen varför är för att de är viktiga för etablissemanget.
Citera
Medlem
Senilixs avatar
Citat:
Ja tyvärr har ju nu Ryssland helt tappat sina möjligheter till att bli ett fungerande land med en industri som kunde förse sina medborgare med moderna bilar, vägar och VVS.

Nu är de tillbaka till 50-talet i bästa fall...

En gansterstat i nivå med Nordkorea och tyvärr med kärnvapen.
Javisst är det lustigt - putte ville bli Tsar jämförd med Peter den store. Istället blir det Kim Jong-Un som han jämförs med...
Citera
2023-10-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DUNDERKUR
Alltså alla hejar ju på Ukraina för vi har blivit programmerade till det. Anledningen varför är för att de är viktiga för etablissemanget.

Vill du leva under rysskt styre? eller en demokrati?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in