2023-06-09, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tosse61
Elak. Tycker nån annorlunda än hon då jävlar.
Tycker det är mer tragiskt att hennes man pumpat ansiktet med botox och ser som en knubbig 5 åring i ansiktet ! Ser inte klok ut när han skrattar med dessa rosiga äppel kinder
Citera
2023-06-09, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotvagen
Tycker det är mer tragiskt att hennes man pumpat ansiktet med botox och ser som en knubbig 5 åring i ansiktet ! Ser inte klok ut när han skrattar med dessa rosiga äppel kinder
Det är inte bara botox i StekarJannes ansikte…..Uppsvullen blir man av allt drickande, de har ju ett glas i handen vad de än gör. Är ju champagne och sprit och drinkar nästan varje dag. Han var väl inte ens nykter på bröllopet. Allt går ju ut på att dricka, dricka……
Är detta ett bra sätt att influera andra människor att det hela tiden går ut på att dricka? Och det värsta är ju att de tycker det är ok att visa upp det också. Att leva ett liv i en bubbla som de gör, tror de är superkändisar men egentligen två vuxna som lever ett låtsasliv, finns väl inte normala människor som tar tusental bilder på dig själva och lägger ut för allmän beskådning……..Helt sjukt…..
Citera
2023-06-09, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oypen
Det är inte bara botox i StekarJannes ansikte…..Uppsvullen blir man av allt drickande, de har ju ett glas i handen vad de än gör. Är ju champagne och sprit och drinkar nästan varje dag. Han var väl inte ens nykter på bröllopet. Allt går ju ut på att dricka, dricka……
Är detta ett bra sätt att influera andra människor att det hela tiden går ut på att dricka? Och det värsta är ju att de tycker det är ok att visa upp det också. Att leva ett liv i en bubbla som de gör, tror de är superkändisar men egentligen två vuxna som lever ett låtsasliv, finns väl inte normala människor som tar tusental bilder på dig själva och lägger ut för allmän beskådning……..Helt sjukt…..

Exakt, har skrivit det tidigare om hur svullen han är i ansiktet.
Riktigt tragiskt med all drickande som både Janne och Johanna håller på med.
Citera
2023-06-24, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allvaret-
Exakt, har skrivit det tidigare om hur svullen han är i ansiktet.
Riktigt tragiskt med all drickande som både Janne och Johanna håller på med.
Ja nu är det tre veckor sen hon fyllde 50 och de gifte sig. Varje dag i tre veckor har hon lagt ut massor med bilder från bröllop och födelsedag, hur länge ska hon hålla på att tjata om detta? Är ju helt sjukt…..
Sen har de väl knappast varit nyktra en enda dag sen bröllopet. Hon har champagneglas i handen var hon än är, Stekarjanne är ju dragen på var enda film o foto hon lägger ut. Tragiskt att man måste visa upp detta för hela svenska folket.
Citera
2023-07-26, 03:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Oypen

Detta var lite intressant!
Jag kommenterade exakt om deras drickande på Johannas (Toftby-Fors) blogg härom dagen...
Hon gjorde såklart narr av mig och skojade bort det.

Jag kallar mig "Hannah" där...

Här är inlägget som jag kommenterade på:
https://www.johannatoftby.se/2023/07/23/gratinerad-mini-brieost-med-notter-och-honung/

Trodde bara det var jag som uppmärksammat att dom dricker mycket.
Skönt att det är fler som tycker som jag!
Senast redigerad av LadyFaz 2023-07-26 kl. 03:16.
Citera
2023-07-26, 03:24
Avslutad
Citat:
Nu är det onsdagsmys för Johanna och Janne med öl och champagne.
Dom måste ha problem med alkoholen,
drycken flödar på deras inlägg flera dagar i veckan året om.

Skönt att det är fler än jag som uppmärksammat detta!
Citera
2023-07-26, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyFaz
Detta var lite intressant!
Jag kommenterade exakt om deras drickande på Johannas (Toftby-Fors) blogg härom dagen...
Hon gjorde såklart narr av mig och skojade bort det.

Jag kallar mig "Hannah" där...

Här är inlägget som jag kommenterade på:
https://www.johannatoftby.se/2023/07/23/gratinerad-mini-brieost-med-notter-och-honung/

Trodde bara det var jag som uppmärksammat att dom dricker mycket.
Skönt att det är fler som tycker som jag!

Har kommenterat det flera ggr här hur svullen han är och hur mycket alkohol dom konsumerar.
Skrämmande hur dom ser ut och vilket beteende dom har
Citera
2023-07-26, 13:37
Avslutad
Citat:
Har kommenterat det flera ggr här hur svullen han är och hur mycket alkohol dom konsumerar.
Skrämmande hur dom ser ut och vilket beteende dom har

Okej, jag har aldrig varit inne på denna tråden tidigare, men när Johanna på ett så omoget sätt gjorde narr av mig på bloggen (som jag läser typ ibland ENDAST för att se mat/recept för hon är en jäkel på att baka och laga mat, det ger jag henne) så googlade jag "Johanna Toftby flashback" och hamnade här! Ha ha! 😂

Om jag säger så här: Enligt Johanna Toftby-Fors är jag nu då "besatt" av henne bara för att jag kommenterade om deras alkohol förtäring.
(Helt koko-bäng)
Senast redigerad av LadyFaz 2023-07-26 kl. 13:51.
Citera
2023-10-13, 00:45
Medlem
Citat:
Okej, jag har aldrig varit inne på denna tråden tidigare, men när Johanna på ett så omoget sätt gjorde narr av mig på bloggen (som jag läser typ ibland ENDAST för att se mat/recept för hon är en jäkel på att baka och laga mat, det ger jag henne) så googlade jag "Johanna Toftby flashback" och hamnade här! Ha ha! 😂

Om jag säger så här: Enligt Johanna Toftby-Fors är jag nu då "besatt" av henne bara för att jag kommenterade om deras alkohol förtäring.
(Helt koko-bäng)
StekarJanne har nu börjat ”gästblogga” på Johannas blogg. Han gick ut med att följarna skulle ge exempel på vad han skulle ta upp……..Många frågade vad han jobbar med och även om han jobbade heltid. Inte ett ord om var eller om han jobbar. Inte konstigt man undrar när han mitt på dagarna springer på gym, spelar korphockey och ute och äter på restauranger med Johanna. Nu mitt i veckan är de båda i Stockholm på ”möte”. Varenda dag är det champagne och alkohol. Varför bloggar han på Johannas sida? Är det så att han stämplar, då får man ju inte ha inkomst. Har de samarbeten tillsammans och inte vill visa det på sin blogg? Ska ju på flera resor nu framöver och det är väl gratisresor och samarbeten. Har jobbat på ett danskt golvföretag ett år och vill kanske inte jobba…..Kan undra varför han kallas StekarJanne?
Citera
2023-10-20, 17:53
Medlem
Hur går det med värstinglyan som de har köpt och skulle flytta till ?
Tycker det var år sedan hon började prata om lägenheten de köpt .
Citera
2023-10-20, 18:56
Medlem
Stekar-Janne köpte den tydligen för över 7 år sedan
https://www.johannatoftby.se/2021/03/02/helgen-i-mobilen/
Citera
2023-11-23, 16:51
Medlem
Citat:

(Helt koko-bäng)

Jag tycker också hon är duktig på mat och har bra recept, men i övrigt är hon fullständigt ointressant. Hon blev rabiat och kränkt, när jag skrev att det var för tidigt med juldekorationer i Oktober. En d-kändis, som definitivt överskattar sin egna betydelse och stjärnstatus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in